Měl jsem stejný problem , zkouška s novym starterem ,baterkou, potom kolega s diagnostikou a v paměti závad -,,vadne čidlo polohy vačkového hřídele" výměna a bingo...
Pokud to není přímo z Polska z nedělní burzy v Gliwicích , tak tam to dělají naprosto stejně,mimochodem perfektní práce,s tím rozdílem, že tam to stojí 120 zl., což je nějakých 750,- Kč,hošík si asi udělal bezpracný ,,byznys".Podle jeho adresy - Bohumín , tak je to naprosto jasné, do Gliwic to má cca 40 km....
Vážení, dle výpisu závad ,co by mohlo být příčinou blikajícího žhavení a oznámením na maxidotu ,,motor do dílny ". Octavia II , 2008, 1.9 PD ,77 KW ,
typ mot. BLS.
012545- motor klapky sacího potrubí (V157)
P3101-000-přerušení/zkrat na kostru-Sporadická závada
005269-přepnutí ventilu pro EGR chladič (N345)
P1495-000-přerušení nebo zkrat na kostru-Sporadická závada
008213- Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu
P2015-000-neplatný signál-Sporadická závada
Výpis jsem přepsal
Ďelá se to jen z venku, nic se neodstrojuje, ve předu , uprostřed a na konci vyloupnout plastové zaslepky, vyšroubovat čtyři šrouby -hotovo, našroubovat nové , zaslepit novými zaslepkami...
Zkontroloval bych pneu jestli ti po nárazu nepraskl kord ne pneu, stačí na jednom kole a je to ,,hopsanda " špatně se to kočíruje, poznáš tak ,že v jednom místě bude ,,šišojid"