Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3784 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 747 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 612 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 571 zobrazení
  1. 22.sraz SKODAHOME.cz

    • 0 odpovědí
    • 642 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 584 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 553 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 812 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 647 zobrazení
  2. ŠKODA ATERO kupé

    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 577 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 667 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 609 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 651 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 621 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 684 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 652 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 691 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 823 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 848 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 703 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Automatická parkovací brzda se při rozjezdu neodblokuje, musí se odblokovat ručně.
    • 1.0 TSI EA211 evo. Například ve Fabii IV.
    • Zdravím potřeboval bych pomoc, vlastním O1 1.9tdi 81kw r. v. 99 AHF, na konci září 2024 jsem po stk zaslepoval egr , bohužel originál praskl (moc jsem utahoval šrouby na skrz záslepku) tak jsem kupoval nový “go rabbit” za mně no name ale mělo to fungovat jen jako chcípací klapka po zaslepení. Po měsíci jsem si všiml, že mi docela dost cáká olej a mám od toho i kus bloku motoru, teď v lednu jsem dolíval půl litru od poslední výměny z minulého jara. Zdá se mi, že to teče zespod té záslepky a trubky od IC, která je zleva napojena na egr. Mám tedy otázku jestli se někomu stalo něco podobného a jak to řešil? Je možné, že jen to těsnění stojí za houby? Zdálo se mi, že prosakuje, tak až bude lepší počasí tak tam dám to originální a uvidím, za každou odpověď budu moc vděčný.
    • Ja sa nato pozerám asi trošku inak...   Môžeš byť konkrétnejší "novšie 1.0"?   Bavíme sa o EA211, 1.0 + 1.5TSI, tie autá sú na trhu min 6 rokov. Tak tu už si myslím že sa môžeme baviť o "preventívnej" výmene. Fleetové autá atp. Dnes sú to prevažne tieto motory.   Neviem technické detaily, díky za ne. Takže ten prípravok je treba konkrétne na ktoré generácie motorov? Alebo ako sa to rozlišuje?   Môj názor je taký, že väčší autorizák by toto mal mať v základe, bodka. tu sa nebavíme o súkromníkovi ktorému sa ten prípravok nezaplatí... To je snáď pochopiteľne. Ale ak má stáť výmena len kvôli prípravku v tisícoch €. Tak to je na hlavu. Potom takýto motor by strácal akýkoľvek zmysel v aute v low cost triede.        
×
×
  • Vytvořit nový...