Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3804 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 525 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 573 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 335 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 588 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 758 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 616 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 409 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 569 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 768 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 588 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 543 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 571 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 680 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 770 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 709 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 600 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 608 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 569 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 672 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 561 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 526 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 593 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 574 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 2012 by uz mala mat zosilenu verziu, kazdopadne pouzit originalnu sadu 03F 198 158 B kde je vsetko potrebne, ziadne nahrady. Pripadne vymenit aj retaz na olejovom cerpadle ked to bude rozobrate
    • dotaz jedná se o kodiag? Nejde mi vytáhnout loketka z těch lizin mám použít kleště a zatlačit dolů ty liziny diky za radu   Dle obrázku se jedná o kodiag a mám dotaz nejde mi vysunout drží stále pevné na těch tyckach jak mám demontovat ppuzit kleště a zasunout ty tyčky díky za radu
    • Katalyzátorem by to být nemělo. Něco není po generálce motoru 100% v pořádku... Výfukový systém těsní? Nejsou špatně nastaveny rozvody/ventily? 
    • Minulý piatok vymenená RJ kamier.... Ubehol týždeň: 
    • Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
×
×
  • Vytvořit nový...