Ohledně palivového víčka nádrže - dneska si mě ráno pozvali, takže jsem dostal nové víčko nádrže (už druhá verze).
Tentokrát se zdá, že lícuje přesně tak jak má.
Ze škodovky chodí uni-barevná verze, lakoval servis.
dorabka sa uz riesila bud niekde tu alebo na FB v skupine kde si aj ty
najvacsi problem je prave to ze na lavej strane nie su otvory resp tam chyba taky navareny plech v ktorom je akoby zavitova matica. samozrejme reisenie to ma. podlaha sa da zohnat lacnejsie na vrakoviskach a podobne.
diely je inak lepsie objednat v skodovke nie cez web skoda diely kedze xy krat sa mi potvrdilo ze ceny cez ETKU su o cosi nizsie.
@cosby, evidentne ti uniká pointa. On ako zákazník (=laik) očakáva, že ak zaplatí za remap prevodovkz, tak to mu to spravia a bude to fungovať, podobne ako keď ty zájdeš do reštaurácie a objednáš si jedlo. Keď ti jedlo donesú na stôl, tak očakávaš, že bude hotové a chutné a nie, že dostaneš polotovar, ktorý musíš následne s kuchárom ešte dovariť/dopiecť a následne ešte sám ochucovať.
Ak to má byť tak ako to robili tebe, tak to má byť uvedené, že sa jedná o individuálne ladenie radenia prevodovky na mieru zákazníka, čo vyžaduje viaceré skúšobné jazdy a X hodín času a zákazník sa podľa toho potom zariadi.
umění udělat úpravu DSG není v tom,že ti tam někdo něco upraví a ty jedeš za 20 minut domů.Umění je to,že ti tam nahraje svoji variantu a pak k obrazu tvému ji upravuje,tak,jak to dělal můj kamarád ze Slovenska.Nalévačů dat je tady v CZ i jinde tisíce,málo kdo si s tím pak vyhráje a plní to,co mu říkají zákazníci-pokud vědí,co chtějí..Pokud ti stačí jen to,že ti někdo něco do auta naleje,pak si nestěžuj.
Já s auty dělám 35 let,mám svůj servis a vím,co jsem chtěl a proto jsem jel na SK.