Imobilizer je v klíčku ve stejném místě jako býval už od dob Felicie, a tím místem je potřeba startovat. Takto nouzově je ale u nafty v zimě dost velký problém nastartovat, protože, než motor nažhaví, čip imobilizeru přestane být aktivní,. Já sám jsem se takto v zimě při minus deseti mořil až jsem málem vybil baterku auta, než jsem si od známého půjčil baterku z jeho kuličku.
Dle návodu, klíčkem zatlačit na startovací tlačítko. Je v tom zjevně obvod NFC, který něco naindukuje bezdrátově v klíčku. Provede se komunikace a startuje se. Z Alzy novou CR2032 ASAP
Edit: Já jestli jsem za asi 4 výměny viděl hlášku v autě předem 1x, tak je to moc.
dobry vecir
tyzden-mesiac som ignoroval hlasenie o baterii v kluce
dnes som uz iba otvoril dvere, ale nenastartoval
skusal som mackat START tlacidlo s vybitym klucom jednou aj druhou hranou a nic
ako sa da nastartovat ?
jestli je nějaká restrikce , tak leda pro ČR, v Rakousku je také parkování přes aplikaci v ceniku a stejně tak i konfiguratoru, takže info, že to VW nepovolili, tomu moc nevěřím