-
Aktuální příspěvky
-
Dobrý den, řeším problém s pravými předními a zadními dveřmi, které nejdou otevřít ani odemknout. Nefungují ani okna ani zámky. Tento problém se objevil během jízdy a od té doby přetrvává. Vše, kam jsem se dostal, jsem zkontroloval – tedy pojistky i kabely ke svazku u spolujezdce dál se bohužel nedostanu. Mohl by mi někdo poradit, jak tento problém řešit? Popřípade po čem jít, Přikládám log z VAG. Pokud již zde dotaz byl moc se omlovám. 2 závad nalezeno. 01332 - ridici jednotka dveri strana spolujezdce (J387) 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 17 Počítadlo resetů: 146 Kilometry: 210092 km Indikace času: 0 Datum: 2019.09.13. Čas: 14:58:28 info o závadě: sv.15 zap. Napětí: 13.50 V zapnuto zapnuto sv.50 vyp. vypnuto vypnuto 01334 - ridici jednotka dveri vzadu vpravo (J389) 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 15 Počítadlo resetů: 146 Kilometry: 210092 km Indikace času: 0 Datum: 2019.09.13. Čas: 14:58:28 info o závadě: sv.15 zap. Napětí: 13.50 V zapnuto zapnuto sv.50 vyp. vypnuto vypnuto ------------------------------------------------------------------------------- 1 nalezena chyba: 00588 - aktivacni clen airbagu (ridic) (N95) 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 11100001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 203699 km Indikace času: 0 Datum: 2019.09.13. Čas: 17:21:33 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 19: CAN Gateway 2 závad nalezeno. 01332 - ridici jednotka dveri strana spolujezdce (J387) 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 17 Počítadlo resetů: 146 Kilometry: 210092 km Indikace času: 0 Datum: 2019.09.13. Čas: 14:58:29 01334 - ridici jednotka dveri vzadu vpravo (J389) 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 15 Počítadlo resetů: 146 Kilometry: 210092 km Indikace času: 0 Datum: 2019.09.13. Čas: 14:58:29 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 42: El. dveří řidiče (J386) 2 závad nalezeno. 01332 - ridici jednotka dveri strana spolujezdce (J387) 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 4 Počítadlo resetů: 146 Kilometry: 210092 km Indikace času: 0 01334 - ridici jednotka dveri vzadu vpravo (J389) 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 3 Počítadlo resetů: 146 Kilometry: 210092 km Indikace času: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 44: Posilovač řízení Řídící jednotka: 1K0 909 144 J 1 nalezena chyba: 01316 - ridici jednotka ABS 013 - prosim; prectete pamet chyb info o závadě: Stav závad: 01101101 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 3 Počítadlo resetů: 146 Kilometry: 210147 km Indikace času: 0 Datum: 2019.09.13. Čas: 16:50:23 info o závadě: Napětí: 11.25 V DD Teplota: 15.0*C Otáčky: 0 /min Rychlost: 0.0 km/h Rychlost: 0.0 km/h Počet: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 52: El. P dveří Není nainstalováno ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 62: El.LZ dveří (J388) Řídící jednotka SW: 8X0 959 795 B HW: 8X0 959 795 B Díl: TSG HL H06 0409 Revize: -------- Seriové číslo: -------------- Kódování: 010C00200000001000 Dílna #: WSC 33361 790 00082 VCID: 4E971C1619C3FBE603-801A Nenalezena žádná chyba. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 72: El.PZ dveří Není nainstalováno Všem dekuji za rady
-
tak v novym ceníku jsou už opět akustická přední boční skla u výbavy Exclusive Selection uvedeny
-
Od ExecutedDonut · Vloženo
Pokud do té doby nikoho neseženeš tak bych se měl 23,24.5 pohybovat v okolí Mácháče. -
Hele, to už se řeší někde jinde. Netahej to ještě sem.
-
Od MiroslavsIII · Vloženo
Zdravím, dnes, když je venku teplo, mi klekla EFB baterka tím stylem, že jsem normálně dojel domů(do té doby mimo nižší napětí od 11,9 po 12,7V dle rekuperace nebyl žádný předzvěstný problém), pak jsem chtěl ještě najet do dvora a už jsem nenastartoval. Najely budíky, zmáčknu spojku, otčím na start a najednou tma a vše na palubovce vč. maxidotu začalo blikat jak stroboskop. Prostě mrtvola na fleku. Stát se to někde mimo civilizaci na dalekém výjezdu potěš koště. Dal jsem to na půl dne na nabíječku a jak přijedu domů a pokiud se ještě chytne, zkusím odpojit káblík z - kontaktu a jezdit s tím na konstantní dobíjení. Měl bych ale ještě jeden postřeh ohledně vypnutí rekuperace kodováním. Zkoušel jsem kodovat vypnutí SS tou třetí metodou (ne teplota, ne napětí) na PDF kodovacím návodu od Wirera, tj. přes jednotku 19 Gateway, kde píše, že je nutné použít novější kabel, mění se tam i nějaké věci ohledně rekuperace. A po nakodování se SS sice nevypnul, ale za jízdy jsem měl pocit, že to nejede tak hladce a nezrychluje tak živě, jako předtím. Ve výpisu závad vyskočila chyba ohledně řízení akumulátoru, jako je tomu nejspíš u odpojení káblíku. Hned mě napadlo, že se nejspíš neodbuzuje alternátor a dobíjí stále konstantě. Šlo to skutečně hned poznat na jízdě. Měl bych tedy dotaz na ty, co jezdí s odpojeným káblíkem. Projevuje se vám to taky tak, že je cítitelný větší odpor motoru v různých režimech jízdy, především v akceleraci, než je tomu s rekuperací??
-