Jump to content


  • Aktuální příspěvky

    • Mně též přišlo, že se mi za chladných dní víc mlžila boční okénka zejména v přední části a zhoršil se výhled do zpětných zrcátek. Čelní sklo mám vyhřívané, takže to je OK a voda tak kondenzuje na tom bližším, což je boční okénko. Ale stačí zapnout klimu a běhěm chvíle to zmizí.
    • Tak jsem včera na přední nápravu nazul celoroční Nokiany. Manželka měla ve čtvrtek defekt, takže jsem se rozhodl, že přední nápravu koupím rovnou. Když koukám na předpověď do konce měsíce, tak sníh se Praze vyhne obloukem... A za podmínek, které tu jsou teď, je to ideál. Jsem překvapený tichostí. Jsou tišší než letní Barumky a na mokru zatím drží. Jsem zvědavý na životnost.
    • @zwan naprosto trefné srovnání :-)), v tom článku je plno poloprad a nesmyslů, ale je třeba lidi masírovat a strašit.
    • Tak se mi EK nakonec podařila. Dal jsem nové těsnicí kroužky mezi sání a blok motoru, čímž se vyřešil problém s různě opálenými svíčkami. Současně se zlepšila stabilita zvýšených  volnoběžných otáček na 2500.  Vyměnil jsem i to spodní čidlo teploty chladicí kapaliny dole u chladiče. Nemám pocit, že by to zlepšilo chování motoru v oblasti volnoběžných 2500ot/min. Pozoroval jsem však, že po nastartování se výrazně rychleji, prakticky okamžitě, stabilizují základní volnoběžné otáčky. Takže asi to nějaký vliv na něco mít bude :) Přesto, že jsem přes EK prošel, tak považuji problém vyřešený tak napůl, neboť jsem ji musel dělat s mlhovkami a dálkovými světly. Problém na pozadí nadále zůstává, jen se díky zatížení motoru světly posunul z 2500 na cca 1700ot./min.  
    • @atlan vidím zde skvělou příležitost pro výrobce. Benzín pouze s našich benzinek kde bude benzín 5x drazsi. Nákup jinde rovná konec záruky. Snad to nikoho nenapadne 😰.
×
×
  • Create New...