Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>


  • Aktuální příspěvky

    • Ono dost lidí si koupí kombi třeba jen kvůli vzhledu. Nevím, přijde mi, že Ty taky vozíš jen vzduch k hovnu. Prostě liftu chybí ta střecha a navíc, mě se s kombi parkuje lépe jak třeba s Rapidem liftem. No a i kdyby měl větší kufr, tak nevidím důvod si nekoupit O3, která je přeci jen někde jinde.    
    • Detail bude ten, ze k odberu az tak minimalne za pul roku  
    • Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B  -  Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin.  Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC  a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci.  To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů(  dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit  a kolik to stoji.
    • Jakože přetlačíš čerpadlo ABS/ESP, jo? No to si fandíš...   Z první ruky vim o konkrétním případu, kdy si přesně takhle - na zvlněném asfaltu od kamiónů - jeden chlápek dal na držku (zrušený auto, jeho odvezla záchranka). Kopec a dole zatáčka. Auto koncernu VW, to ale myslim neni podstaný. Pár dní před tím, tam jel jinej chlápek - (bejvalej závodník a zkušební jezdec ŠA, kterýho znám osobně a od kterého vim o tom případu) a udělalo mu to to samý - ABS-ko vyhodnotilo zvlněnou silnici jako led (v těch vlnách dole je kolo na zlomek sekundy ve vzduchu a má tendenci blokovat a ačkoli ho horní část vln zase roztáčí a brzdy můžou využít dobrou adhezi, ABS to prostě nedá), pedál ztvrdnul a auto přestalo brzdit, před zatáčkou z kopce... Jelikož neni řidič amatér, tak to "s odřenýma ušima" dal. Pak jel okolo zrovna když policajti měřili a běhali kolem toho nabouranýho auta, co vylítlo ze zatáčky, chlápek byl už v nemocnici. Zastavil a řekl "já jsem ing. xy, zkušební jezdec ŠA a řeknu vám přesně, co se tu stalo...". Když jel tudy znovu, už byly urgentně opravený dva pruhy toho zvlněnýho asfaltu.   Paradox je, že s nějakym "starym kýblem" bez ABS by se to nestalo.   Je to už ale takže zde  je to vše, co jsem k tomu napsal. ________________________________________________________     Já objednával auto 3.2.2016 v Auto Louda Teplice, z linky v Bratislavě sjelo 15.3.2016 a z prodejny jsem si ho odvezl 5.4.2016 (taky jsem se vyhnul zimákům, ty mi dali "zdarma" do kufru )