Jump to content

Škoda SUPERB I, II & III

As ŠKODA’s flagship, the SUPERB will cloak you in luxury like no other car. Make yourselves comfortable in the magnanimously spacious interior, make use of one of the largest luggage compartments in this class, delight in being immersed in soothing silence as soon as you close the door, enjoy a comfortable ride with the support of all available drive assists, and enhance your driving experience with comfort features. If you’re partial to truly exclusive items, the SUPERB is also available in the top-of-the-range LAURIN & KLEMENT version. All in all, the SUPERB is your private club on wheels.



  • Aktuální příspěvky

    • peto105L - Ty máš taky SII facelift ? Takže stačí povolit jen 3 šrouby (v dílenský příručce je 6 šroubů) ? Takže chápu, že sis akorát sundal plastovej podběh od kola aby ses na ty šrouby dostal, ale nárazník dolu nemusel... ?!
    • Ahojte, má někdo zkušenost s těmito výbojkami? Jsou opravdu tak dobrý? :) Má cenu je kupovat? Nebo bohatě stačí základní? Musím je vyměnit a furt nejsem rozhodnutej. Auto má 200000 km.Dík za radu 
    • Mne realna sedi s PP. Meral som to viac krat. Na poslednu nadrz sa mi podarilo spravit 1000 km.
    • Jde o to jak to snima tu teplotu, myslim ze to je nejak vypoctena, HW cidlo tam podle mne neni ...
    • Předchozí majitel zřejmě v obavě o odcizení vozidla pomocí OBD2 zásuvky odpojil K- diagnostický vodič z OBD zásuvky a připojil ho na skrytý spínač, který při prodeji odstranil. Pokud jsou pod tou izolačkou všechny ty šedobílé dráty spojeny, tak asi nebude třeba žádného zásahu. Jeden vodič by měl jít ke konektoru autorádia (T8d - pin 3). Pokud je ve voze koncernové rádio, tak slouží k jeho diagnostice. Další vede na hnědou svorkovnici na centrální řídicí jednotce vozu (XS4 - T18a - pin 1).
×
×
  • Create New...