Jak píše boban1108, když dojdu k autu tak ten spálený benzín smrdí, ale jen u auta ale naštěstí ne ve vnitř. Bude asi záležet co máte natankováno já Vervu 100 a docela smrdí. Stačí vypnout 1 minutu před příchodem a je to ok. Doběh topení není dlouhý. Hluk je ale dost veliký když je ticho a je to slyšet min. těch 30m a u baráku to slyším i doma přes trojsklo 7m od domu že to jede. Ale je to super věc, bez toho bych auto nechtěl.
Pri tom pokuse dostať urobiť zámenu reproduktorov za ten z masívnejším magnetom bol problém presne kde? Výškovo sa javia reproduktory viac-menej rovnaké a priemer magnetu je taký, že by cez otvor vošiel úplne na parádu, tak prečo sa to tam nezmestí? Čo tomu vadí?
Ďakujem
@rostak475 - Mám novou O4 130let premium + asistovaná jízda 2.5 a mi toto nedělá. Jezdím po dálnici poměrně dlouho rovně a nestalo se mi že bych musel točit zbytečně někam volantem nebo že by to něco hlásilo. Při zaplém tempomatu a Travel Assist to řídí dokonce samo a jen po nějaké době stačí jemný dotyk na volant aby auto vědělo že nespím. Volant je kapacitní, takže auto to pozná že ho držím a ten snímač tam je. Ale záleží asi i na výbavě auta. Jak to funguje na předfaceliftu nevím ale tady perfekně a žádné asistenty před jízdou nevypínám fungují opravdu dobře. Dám řežim sport a nebo individual a jedu. 🙂
poviem ti to na jednoduchom príklade
dajme tomu že ten problémový diel čo je riadiaca jednotka - tj jeden plošák stojí 800e a čakáš na neho mesiac , a celá nová mechatronika kde sú všetky nové magnetické ventily ktoré sa takisto môžu pokaziť stojí 1200e ... čiže úspora zanedbateľná , jedina ak to ideš predávať ... ja osobne by som sebe dal celú mechatroniku , keby je tá jednotka za tretinu ceny nepoviem pol slova ale takto ?