Přejít na obsah

Palubka svítí jak vánoční stromeček


Petris

Doporučené příspěvky

Zdar chlapi,

mám problém se svojí fabčou. Poslední 3 dny se mi stává že při jízdě se mi rozsvítí kontrolky ASR, serva, airbagu a začne blikat kontrolka ruční brzdy a oleje. Do toho to ještě začne přerušovaně pípat. Otáčkoměr přestane ukazovat, přitom auto normálně jede. Oleje je v motoru akorát... Někdy mám pocit, že jde špatně servo. Každopádně když vypnu motor a znovu nastartuju většina kontrolek zhasne, zůstane svítit akrorát kontrolka airbagu. Ta zhasne asi na 2 vteřiny a pak se znovu rozsvítí. Někdy když startuju, tak to tak na 2 vteřiny chytne a pak to hned chcípne. Fakt to nechápu, co se s tím autem děje. Mám r.v. 03 a najeto kolem 85 tisíc. Nevěděla by nějaká zkušená duše co s tím. Do Škodovky se mi to moc dávat nechce, protože ti by nejradši vyměnili půlku auta s tím, že je vše špatné. Děkuju moc za nějaké ty rady, co je asi v háji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle muze byt zpusobeno shnilym kabelovym svazkem v motoru. meni se to standardne zadarmo vsem fabiim ( do urciteho roku tusim ) v ramci priznani odpovednosti vyrobce k tomuto stavu. kolega mel neco podobneho. ale krome toho mu pry jeste blikaly svetlomety ( nevidel jsem na vlastni oci ) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O kabelovým svazku se tu psalo hodně jsou tu i fotky hledej, ale napadá mě jestli máš dobrou baterku o tý se tu hodně psalo že způsobuje takový problémy , jak ti nejde nastartovat, jako že to cvakne a pozhasínají kontrolky nebo že to točí dobře a nechytne, svazek ti nevymění ale odmotají, jde o kabel na šavli pod baterkou ve kterém se držela voda ,proto ho odmotávali aby mohla voda odtékat a zavěšovali aby neležel ve vodě.

Editováno: , autor: heckeer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Startér točí normálně a motor i chytne, ale jen na chvilku a pak sám chcípne... Ale neděje se to pokaždý. Tak já se zkusím podívat na ten svazek. Jako tyhle problémy bych čekal u nějakýho francouze, ale ne od Škodofky... :angry:

Každopádně v servisce o odmotání nic nemám...

Editováno: , autor: Petris
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to ho zkontroluj , jinak stoji něco kolem 30tis kč prý , dnes jsem ho zrovna ještě trochu odmotaval pač se mi zdalo že to udělali malo a bylo tam trochu vlhko ae kabely v poho , ale kolovali tady fotky kdy byli kabeli uplně nabobtnali a to už zavání požárem :-( jinek nedovedu pochopit proč těm kabelům vadí voda, jsou přece zaizolovaný, no asi chyba v desetiný čárce... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mě se stalo to stejný, zatáčel jsem doprava do křižovatky na neutrál, přibržďoval jsem, najednou mi ztěžkl volant, 3x to zapískalo, rozsvítily se mi stejný kontrolky jako tobě a vypnul se motor. Auto šlo hned nastartovat, tak jsem se cestou stavil v servisu a tam zjistili, že mám uvolněný jeden kabel k baterce, tak to zkus dotáhnout, popřípadě očistit, třeba to bude ono ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky ten problém, navíc mi nesvítí kontrolka dobíjení a když někam zajedu, tak mi něco (to aby toho nebylo málo) ještě vybije baterku a musím startovat z jiné baterky kablama. Servo jednou funguje a jednou ne, alternátor mám zkontrolovaný, bliká a píská mazání. Je to na infarkt. Radši chodím pěšky a uvažuju, jak se toho zmetka zbavím. Ten svazek kabelů mám asi hin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Taky mam takovy problem při jízdě a ted mi to udělalo když jsem stál akorát motor byl nastartovaný rozsvítí se všechny kontrolky budíky spadnou na nulu ale motor beží dál.Akorát pořád svítí kontrolka airbagu.Kabelový svazek jsem vysušil sice znova zaizoloval a nezavěsil ale nevím co s tím dál.Ještě jsem zjistil studené spoje v přístrojové desce u hlavních konektorů tak jsem je proletoval a stále stejné.Poradte co s tím dál.Předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Dělalo mi přesně to samí jak popisuje Petris. Kabelový svazek jsem měl odmotaný, ale stejně byl shnilí. Kabelový svazek jsem si musel nechat na svoje náklady vyměnit a zase šlape jak hodinky. Dělal mi to známý co má autoservis, spolklo to mnoho jeho nervů, cca. dva dny práce a stálo mě to asi 3500Kč. Ty kabliky co tam byly původní stály za prd, moc tenký.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělalo mi přesně to samí jak popisuje Petris. Kabelový svazek jsem měl odmotaný, ale stejně byl shnilí. Kabelový svazek jsem si musel nechat na svoje náklady vyměnit a zase šlape jak hodinky. Dělal mi to známý co má autoservis, spolklo to mnoho jeho nervů, cca. dva dny práce a stálo mě to asi 3500Kč. Ty kabliky co tam byly původní stály za prd, moc tenký.
cawte takk zatial som pochodil vsetkych mechanikov kablovy svazok som poizeral uz visal a vyzera okaa..takze este vymebnim budiky a dam vedet

...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...