DUsoft Vloženo 19. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2005 Já už od února reklamoval: - 3. brzdové světlo (popraskané kolem šroubů) - "budíka" v klimatroniku (vyměnili řídicí jednotku) - rádio Stream (nahráli nový SW) - hučení od levých zadních dveří (posunuli a usadili pevné okénko) - v pátek jedu vyměnit pravý přední reflektor (rosí se zevnitř) Vždy bez problémů a výmluv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2005 Tak to má být,vše pro zákazníka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 19. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2005 Za ty prachy co to stálo je to pro Škodovku ostuda. Abych pravdu řekl,taky nejsu s kvalitou nadšený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2005 Tak si kup peugeota,renaulta,yarise,myslíš si ,že by jsi si polepšil?Tak na to zapomen a trocha se porozhlídni okolo.Jsou auta vyvedená a nevyvedená,jak se lidově říká-páteční.Problémům s náběhem nového modelu se nevyhne žádná značka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 20. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2005 Tak já mám koupeno 6/2005 a to už není náběhový model. Právě jsem kvůli toho čekal rok. No a vidím stejně,že problémů je stále mnoho. U těch jiných značek nemohu soudit,vždycky jsem měl Škodovku,ale myslím že to bude podobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 20. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2005 mám info, že automobilka teď rozjela sérii kontrol prodejců/servisu (tváří se jako zákaznici) za účelem zvýšení kvality... KONECNE!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DUsoft Vloženo 20. Prosinec 2005 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2005 To je hezký, je to jedině dobře, ale zajímá mě, co kdo konkrétně na OII už reklamoval nebo má problém a bude reklamovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda Vloženo 20. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2005 mám info, že automobilka teď rozjela sérii kontrol prodejců/servisu (tváří se jako zákaznici) za účelem zvýšení kvality... KONECNE!!!! To není konečně, to už se dělá hodně dlouho nazpět (Mystery shopping) myslím dokonce, že za úspěšné "projití" jsou dealerství finančně bonusováni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Mates Vloženo 20. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2005 DIAGNOSTIK: no se vsim souhlasim az na toho yarise.Ten urcite neni s kvalitou zpracovani na urovni skody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 20. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2005 To jsem dal jen tak do placu.Ty testy-FANTOM test,tak se to jmenuje,pěkná ptákovina,ale funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WWCat Vloženo 21. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2005 No joo Fantom testy, to sedí )) Dělala sem skoro rok na servisních službách /service marketing a odtud se to řídilo... Už je to pár let (6) Bylo s tím hodně práce - ale v podstatě to není špatnej nápad a výsledky to má (strach a tím pádem lepší chování autor. servisů Ale pokuď si dobře vzpomínám, nejsou to falešný zákazníci, jsou to pravý zákazníci, většinou s novejma autama, kterým se (dle koupě) blíží termín servisní prohlídky. Ti se obešlou poštou a pokud souhlasí mají ten servis myslím zdarma.. V těch servisech - jejich přístupu, ochotě a chování je a byl vždycky velkej rozdíl, takže si myslím, že je v pořádku, když jsou ti ,,slušnější" zvýhodnění na maržích apod.. Nee? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 30. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2005 Pridam moje skusenosti: Auto kupene 5/2005, Combi, Eleg, 2,0TDI, najazd 15tis km reklamoval som: - vybijanie baterky - stalo sa mi to na 10 dni starom aute! - vyriesene vymenou radia Audience - robila to funkcia AIM, ale musel som na radio cakat 6 mesiacov - co absolutne nie je v sulade so zakonom (max 30 dni). Ked som im pohrozil vratenim auta, len sa smiali...ved maju viac-menej monopol vzhladom na trhovy podiel... idem reklamovat v januari: - vrzganie ineterieru odzadu pri pomalom prejazde nerovnostami (asi krutenie karoserie). Ja to hodnotim ako vyrazne horsie pri porovnani s mojou starou O1 po troch rokoch. A to sa Skoda chvali ze zvysili tuhost karoserie... - piskotavy zvuk pri prejazde nerovnosti (bezne cesty) - znie to ako 5 rokov stara Karosa zvnutra - problemy s parkpilotom http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=15entry95167 - zle zatvaranie 5 dveri - treba s nimi silno buchnut aby sa poriadne zavreli - nastavenie ostrekovaca celneho skla - pri stojacom auta pravy strieka prakticky hore na strechu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 30. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2005 Boco: Ten ostrekovač je vážne na figu! Už na viacerých O2 som si všimol, že to strieka nedostatočne. Síce robí pekný vejár, ale na malú plochu. Môžeš sa snažiť, koľko chceš, ale šmuhy po krajoch (ľavom aj pravom) zostávajú. A to už nevravím to debilné posledné zotretie skla po cca. 1-2 sekundách, ktoré tie šmuhy rozmaže po celom skle! Tak dlho si čakal na rádio??? Ktorý to bol servis? Ľudia, nedajte sa - zákazník náš pán ešte stále platí! Bohužiaľ ale je to o ľuďoch, vedel by som rozprávať zážitky aj s inými servismi - VW, Renault, Suzuki, Fiat Ak bol problém so servisom, šup mail do Boleslavi - info@skoda-auto.cz! Stručne popísať problém, a ten bude následne vyriešený. Kontaktovať ŠAS nemá význam, sú akýsi pribrzdený. Ísť radšej cez Čechy, oni už nakopnú tých správnych ľudí u nás. Raz som sa sťažoval na vŕzganie zo zadnej časti - v servise mi poradili, že sa s tým nedá nič spraviť, že si mám dať hlasnejšie rádio. Tak som napísal na info@. Došla promptná odpoveď, že ich mrzí moja skúsenosť a že kontaktovali môj kmeňový servis, ktorý dá všetko do poriadku. Ešte v ten deň mi volal sám veľký riaditeľ servisu, že čo som im to spravil, dostali bububu z Boleslavi a že mám čo najskôr prísť a problém odstránia. Odstránili, ja som ich pochválil na infolinke a poďakoval som za spoluprácu a ako "bolestné" som dostal tašku tričiek, šiltoviek a ďaľších drobností pre decká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 30. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2005 2 Igor: pises ze ti to vrzganie v nejakom servise odstranili - mozes napisat v ktorom? (ak to tam vedia, pojdem tam skusit) pripadne na mail ked nexces zverejnit: boco818 et stonline.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 30. Prosinec 2005 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2005 igor dik toto som nevedel teraz ich skusim ja nakopnut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. leden 2006 Sdílet Vloženo 5. leden 2006 Tak tak, nerobte si ilúzie o ostatných značkách. Ja mám zase pomerne bohaté skúsenosti s autami značiek Mercedes-Benz, Volvo, BMW a Audi. A nejedná sa o lacné modely (E-klasse, S80 a A8). A kto by si myslel, že to vysnívané BMW je na tom lepšie, tak omyl. Plasty už po roku rezonujú, menil sa v záruke mechanizmus spolujazdcovho okna, je predraté tesnenie dverí, stierače nestierajú poriadne už od nova, menili sa už gumičky aj celé stierače. Každá značka má nejaké problémy, všade sa šetrí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DUsoft Vloženo 6. leden 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2006 Zadní dveře se mi taky nezavíraly napoprvé, ale teď po roce už docela v pohodě. Ostřikovač (levý) mi stříkne na každé zmáčknutí jinak (jakoby se kýval vpravo vlevo) a má užší vějíř. Páté setření je asi pomsta za Sudety. Vrzání vzadu na nerovnostech jsem "odstranil" zatažením rolety - ticho. Ten zarosený pravý reflektor mi vyměnili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. leden 2006 Sdílet Vloženo 6. leden 2006 Kašli na Sudety a zajed si do servisu a to páté setření Ti zruší.At jsou němci nasraní!Jde to v režimu dlouhého kodování BSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DUsoft Vloženo 6. leden 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2006 To mi říkáš v pátek v 7 večer? Teď mě to bude sr*t ještě do pondělí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 10. leden 2006 Sdílet Vloženo 10. leden 2006 Takže co jsem já zatím reklamoval : 1. přední kotouče - zvlněné - vyměněno za nové 2. lamela spojky - výměna včetně přítlačáku 3. ŘJ climatroniku - výměna za novou Co mě ještě čeká : 1. SW v rádiu - v servise nemají flash CD 2. odkládací přihrádka na palubovce - odlepující se stříbrný štítek 3. řadící páka - je tam kožený paket malý - řadička - jako by byla chybně nalepená - stříbrný štítek nebo jak to nazvat, prostě to na čem jsou vypsány jednové rychlostní stupně, tak jsou tam na jednom místě bubliny jako když by jste lepili folii na sklo a nechali tam vzduch Poslední dvě věci ještě neprojednány s technikem ve škodovce, čeká mě to. Ale jednání v pohodě, vycházejí mi max. vstříc. Takže aspoň to co jsem zatím reklamoval. Jinak spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 10. leden 2006 Sdílet Vloženo 10. leden 2006 To Rostama: Jak probíhala výměna spojky? Vše OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 10. leden 2006 Sdílet Vloženo 10. leden 2006 Spojku mám vměněnou dneska. Zatím jsem najel jen pár kilometrů, ale konečně to zase táhne jak má. Neklouže a to je skvělé !!! Takže no problém, čas ukáže. Máš taky nějaký problém se spojkou ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 10. leden 2006 Sdílet Vloženo 10. leden 2006 No to naštěstí ne,jen mě zajímalo,jak to udělali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 12. leden 2006 Sdílet Vloženo 12. leden 2006 2 Igor:pises ze ti to vrzganie v nejakom servise odstranili - mozes napisat v ktorom? (ak to tam vedia, pojdem tam skusit) pripadne na mail ked nexces zverejnit: boco818 et stonline.sk No problém, zverejním aj sem - servis je to Autoprofit Galanta, číslo nemám po ruke, ale majú na webe. V servise robia fakt mechanici, ktorí aj vedia, čo robia. Akurát všeobecne nemajú radi zákazníkov, ktorý tam chodia s autom, ktoré nebolo kúpené u nich a len vtedy, keď ti inde nevedia auto spraviť. Zaberá ale finta, že si počul, že ten ich servis je najlepší v okruhu 150km od Bratislavy, a že v Bratislave ťa sklamali a že budeš chodiť k nim A keď tam už pôjdeš a budeš hovoriť s prijímacím technikom (p. Szabo), tak spomeň, že máš známosti na ministerstve vnútra, a že oni ti odporučili ich servis. A môžeš byť aj pri aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlik Vloženo 13. leden 2006 Sdílet Vloženo 13. leden 2006 Dnes jsem byl reklamovat: - popraskana chromovana listicka na horni prihradce palubni desky - osoupana chromova cast radici paky (kozena, najeto 25 000 km) - pri 15 000 kontrole mi byl prehran software do radia Stream, bylo to kvuli signalu, ale jediny vysledek je, ze mi zacaly zlobit parkovaci senzory a radio na ne nekdy ani nezareaguje - pomala reakce parkovacich senzoru (vse od prehrani softwaru do radia, nechapu jaky to muze mit vliv, kdyz senzory maji vlastni ridici jednotku, ani servis to nechape) V servisu nebyl zadny problem, vse bude v ramci garance odstraneno pristi tyden. Fofrklacek byl pry z vadne serie a je to velmi casta reklamace. Tu listicku na prihradce jsem jiz reklamoval na 2 autech, taky pry meli vadnou serii. V prvnim pripade se jednalo o jednu z prvnich OII, v druhem pripade o model. rok 2005. U zname nedavno odesla v OII nejaka soucaska (nevim ktera, musim se podivat do zpravy ze servisu,ale pry se to jeste nestalo) a auto uplne zkolabovalo, nedalo se nastartovat a muselo jit do servisu. Bylo to na Morave, servis zavadu rozpoznal, rekl ze tam auto musi dva dny byt a pak ho vratil s pry vymenenou soucastkou. Nahradni vozidlo byla staricka Fabie s 250 000 a na letnich sjetych gumach, idealni na to, jake je ted na Morave pocasi! Den po oprave nejednou OII opet kolabuje v Plzni, nasledny odtah do servisu a ta sama zavada, v servisu rekli, ze ta soucastka nebyla vubec vymenena, pritom servis tvrdil ze je tam nova! To jen pro zajimavost, jake muze byt jednani servisu vuci zakaznikovi. Jinak kompletni vycet reklamaci u OII (100 000) byl: - lista na prihradce (viz. nahore) - netesnost dveri za ridicem => veliky hluk - vymena jednotky klimatizace - rozbite vyhrivani sedadel (po vypnuti topila dal do doby, nez se vypnul motor) - vrzani v interieru - klepani motoru na volnobeh (30 000 servisni interval, u druhe je po 15 000 a vse OK, v obijim se jedna o 1.9 TDi) Jete bych rad pridal zkusenost s brzdami, tedy s jejich vymenou, kamarad jezdi nejvice po Praze a po 30 000 mu doporucili vymenu desticek, na druhou stranu pokud travite vice casu mimo mesta, dalnice atd vydrzi 110 000 km. Doplneno: U octavie odesel snimac otacek motoru. 3 odtahy do servisu, 3 nahradni vozidla, vse hradila Skoda auto , krom usleho zisku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.