Publikováno Duben 19, 200916 r Rozhodol som sa pridat sem zopar foto z opravi podtlak. pumpy. Co sa vlastne stalo? V poslednej dobe som postrehol klesajuci ucinok posilovaca brzd. Pedal bol po viacnasobnom stlaceni menej citlivy a bol citit mensi ucinok brzd. Niekde tu na fore som postrehol info o vykyvanom natrubku na podtlak.pumpe a preto som lahsie vydedukoval, kde je problem. Vedla natrubku dochadzalo k prisavaniu vzduchu a podtlak mal nizku uroven. Pumpu som zdemontoval a zalial poskodene miesto tek.kovom. -demontaz pumpy , 3 skrutky na kluc c.13 +demontaz spony na hadici -suciastku je potrebne poriadne umyt (motopur, arva atd.) -miesto kde dochadza k vzajomnemu pohybu suciastok obrusime a odmastime -nanesieme dvojzlozkovy lep na kovy (epoxidovy) - potrebne naradie je : kluc 13 , kluc10 , klieste.
Duben 19, 200916 r a je nejake zlepseni,me se taky hybe a toci dokola,kamosovy taky,tak si myslim ze to tak ma byt
Duben 20, 200916 r Ahoj,už se to tu řešilo myslím že většině lidí po následné kontrole se to také hýbalo,pokud by to byla závada tak juro sdi to pěkně vyřešil i s pěkným návodem,kéž by nás bylo takových víc to by se to opravovalo.
Duben 20, 200916 r Autor Je pravda,ze medzi spominanou pumpou a posilovacom brzd je este spetny ventil, ktory udrzi vyvinuti podtlak v pracovnom pristore membrany posilovaca, takze to prisavanie vzduchu do podtlakovej pumpy uz neovlivni velkost podtlaku v posilovaci. Ale urcite to ovlivnuje cas za ktory sa podtlak v posilovaci vytvori. Mne auto brzdilo relativne dobre, ale v situaciach ,ked som viackrat zoslapol brzdu uz bolo citit,ze podtlak je nedostatocny a brzda menej citliva. Takze ja rozdiel urcite citim -inak by som to neopravoval.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.