Přejít na obsah

Problem motor 1,8T AUQ sklbanie


trust99

Doporučené příspěvky

Zdravim panove. Mam problem na motore AUQ,resp. dva:

1)Do 3 tis otacok ide v pohode,akonahle sa dostane na 3 tis zacne sklbat a nechce to preskocit. Ked to preskocis ze das nizsi kvalt,tak zasa ide v poho od 4 tis hore. Vag pise chybna lambda,ale to pisal aj predtym(nedrzal volnobeh),ale za jazdy to nic nerobilo. A teraz to za jazdy sklbe jak hovado. Vaha nova(g. ok),tlak turba 1,3,regulace tlaku ok,map cidlo ok,tak uz nevim. Vymazes chybu tej lambdy a ide to,ale iba takych 100 m a potom zas.

2)Hadica co bere vypary od klukovky spat do sania, ked je zapojena,motor zere olej,proste jak keby ho vycucaval velkym tlakom alebo co. A je to husty bily dym z vyfukov. Ale ked to vypojis tak motor ide uplne ok,tak to tiez nevim.BOV ventil tam nepracuje spravne(aftermarket),otvori sa,ale iba napoli,neodfukne nahlas,ale vyzera to,ze pretlak zvlada...ale nevim ci to ma s tym neco spolocne.

Predom dakujem za vas cas a odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak přesně tohle mi dělal motor ARX, taky přes 3000 kašlal a časem se objevila chyba špatná zapalovací cívka, skuste jak to začne kašlat dát plný plyn měl by se rozsvítit kontrola elektroniky motoru a vypasat chybu na některém válci a to bude ta cívka, první válec je hned z leva a čtvrtý uplně v pravo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim panove. Mam problem na motore AUQ,resp. dva:

1)Do 3 tis otacok ide v pohode,akonahle sa dostane na 3 tis zacne sklbat a nechce to preskocit. Ked to preskocis ze das nizsi kvalt,tak zasa ide v poho od 4 tis hore. Vag pise chybna lambda,ale to pisal aj predtym(nedrzal volnobeh),ale za jazdy to nic nerobilo. A teraz to za jazdy sklbe jak hovado. Vaha nova(g. ok),tlak turba 1,3,regulace tlaku ok,map cidlo ok,tak uz nevim. Vymazes chybu tej lambdy a ide to,ale iba takych 100 m a potom zas.

2)Hadica co bere vypary od klukovky spat do sania, ked je zapojena,motor zere olej,proste jak keby ho vycucaval velkym tlakom alebo co. A je to husty bily dym z vyfukov. Ale ked to vypojis tak motor ide uplne ok,tak to tiez nevim.BOV ventil tam nepracuje spravne(aftermarket),otvori sa,ale iba napoli,neodfukne nahlas,ale vyzera to,ze pretlak zvlada...ale nevim ci to ma s tym neco spolocne.

Predom dakujem za vas cas a odpovede.

Neskúšal si kúpiť nové zapaľovacie sviečky, oni majú dosť veľa toho nasvedomí, keď auto cuká pri vyšších otáčkach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemoze to sklbanie a padanie do nudzaku sposobovat ta 1. lambda? nemali ste ju niekto odpalenu?

zacni resit zavady postupne jak je budes odhalovat jedine pak se doberes k primarni pricine, pokud je v klikovce vysoky podtlak tak by mel byt na ceste do sani nejspis vadny regulacni ventil, lamda sonda se da urcite promerit nejlepe v nejake dilne kde maji osciloskop, ale predpokladem ze vsechny ostatni zavady pred lambdou jsou odstraneny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zacni resit zavady postupne jak je budes odhalovat jedine pak se doberes k primarni pricine, pokud je v klikovce vysoky podtlak tak by mel byt na ceste do sani nejspis vadny regulacni ventil, lamda sonda se da urcite promerit nejlepe v nejake dilne kde maji osciloskop, ale predpokladem ze vsechny ostatni zavady pred lambdou jsou odstraneny.

No su tam iba tieto dve zavady. Ten podtlak by ma az tak nesral. Ked sa vypoji ta hadica tak je to ok. Ale poviem mechanikovi,nech to pozre,ten ventil.

A tu lambdu pise VAG ze je vadna,takze ta asi bude urco v p...,len ci to moze sposobovat ona,ze sa dostane do nudzaku a pri 3 tis. sklbe jak hovado. Vymazes to a par metrov to ide ok,kym to zasa tu chybu nenacita a zasa sklbe.

Myslim,ze pred lambdou by malo byt vse ok. Vaha nova,tlak turba 1,3,map cidlo ok. Mas nejaky napad,co by to okrem lambdy mohlo byt? VAG pise len chybna lambda,1.rad valcov,nieco take.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak pises tak to nejspis v lamda sonde bude, nejspis uz neni dostatecne rychla pri vyssi rychlosti vyfuk plynu a tak selhava regulace smesi, vsechno toto (frekvence,prahove hodnoty,adaptace,vyhrivani) se da na dignostice promerit a lamda usvedcit. Stejne tak muze byt v pohode a muze byt dira ve vyfuku pred lamdou, toto muzes zkrontrolovat svepomoci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak pises tak to nejspis v lamda sonde bude, nejspis uz neni dostatecne rychla pri vyssi rychlosti vyfuk plynu a tak selhava regulace smesi, vsechno toto (frekvence,prahove hodnoty,adaptace,vyhrivani) se da na dignostice promerit a lamda usvedcit. Stejne tak muze byt v pohode a muze byt dira ve vyfuku pred lamdou, toto muzes zkrontrolovat svepomoci

Bodaj by to bola ona. Ona je totiz uz objednana. Najprv dosla bez datoveho kabla,tak sme ju museli objednat nanovo. Diera urco neni,lebo vyfuk je komplet novy z nerezu.

A VAG pise,ze je chybna,tak snad si to nevymysla. A diagnostiku myslis na tom osciloskope?

Nemoze to asi byt tym,ze je moc priepustny ten vyfuk ne? Lebo kusok od 2. lambdy je to prerobene na 2 trubky s priemerom 50 mm a vsetko bez tlmicov.

Vseko je zkontrolovane,tak dufam,ze to bude ona,len som chcel vedet ci je nejaka sanca ze to bude ona,podla toho ako sa to sprava. Mam strach aby nebol motor v p....,ze by sa nedal uz pouzit. Nejaka fakt zavazna vada. Ale tak dufam v tu lambdu.Dik moc inak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Zdravim panove. Mam problem na motore AUQ,resp. dva:

1)Do 3 tis otacok ide v pohode,akonahle sa dostane na 3 tis zacne sklbat a nechce to preskocit. Ked to preskocis ze das nizsi kvalt,tak zasa ide v poho od 4 tis hore. Vag pise chybna lambda,ale to pisal aj predtym(nedrzal volnobeh),ale za jazdy to nic nerobilo. A teraz to za jazdy sklbe jak hovado. Vaha nova(g. ok),tlak turba 1,3,regulace tlaku ok,map cidlo ok,tak uz nevim. Vymazes chybu tej lambdy a ide to,ale iba takych 100 m a potom zas.

2)Hadica co bere vypary od klukovky spat do sania, ked je zapojena,motor zere olej,proste jak keby ho vycucaval velkym tlakom alebo co. A je to husty bily dym z vyfukov. Ale ked to vypojis tak motor ide uplne ok,tak to tiez nevim.BOV ventil tam nepracuje spravne(aftermarket),otvori sa,ale iba napoli,neodfukne nahlas,ale vyzera to,ze pretlak zvlada...ale nevim ci to ma s tym neco spolocne.

Predom dakujem za vas cas a odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...