trust99 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Zdravim panove. Mam problem na motore AUQ,resp. dva: 1)Do 3 tis otacok ide v pohode,akonahle sa dostane na 3 tis zacne sklbat a nechce to preskocit. Ked to preskocis ze das nizsi kvalt,tak zasa ide v poho od 4 tis hore. Vag pise chybna lambda,ale to pisal aj predtym(nedrzal volnobeh),ale za jazdy to nic nerobilo. A teraz to za jazdy sklbe jak hovado. Vaha nova(g. ok),tlak turba 1,3,regulace tlaku ok,map cidlo ok,tak uz nevim. Vymazes chybu tej lambdy a ide to,ale iba takych 100 m a potom zas. 2)Hadica co bere vypary od klukovky spat do sania, ked je zapojena,motor zere olej,proste jak keby ho vycucaval velkym tlakom alebo co. A je to husty bily dym z vyfukov. Ale ked to vypojis tak motor ide uplne ok,tak to tiez nevim.BOV ventil tam nepracuje spravne(aftermarket),otvori sa,ale iba napoli,neodfukne nahlas,ale vyzera to,ze pretlak zvlada...ale nevim ci to ma s tym neco spolocne. Predom dakujem za vas cas a odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 no tak přesně tohle mi dělal motor ARX, taky přes 3000 kašlal a časem se objevila chyba špatná zapalovací cívka, skuste jak to začne kašlat dát plný plyn měl by se rozsvítit kontrola elektroniky motoru a vypasat chybu na některém válci a to bude ta cívka, první válec je hned z leva a čtvrtý uplně v pravo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trust99 Vloženo 11. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Pridat plyn moc nejde,netaha to vtedy. A jazdil s tym aj so zapnutym vagom ale pisal iba ze 1. rad valcov,lambda sonda. Tak ta civka to asi nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trust99 Vloženo 12. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Nikto nevie poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 no tak mě to tak dělalo ale nepsalo to tu chybu jako vám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trust99 Vloženo 12. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 no tak mě to tak dělalo ale nepsalo to tu chybu jako vám A co to bolo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Zdravim panove. Mam problem na motore AUQ,resp. dva:1)Do 3 tis otacok ide v pohode,akonahle sa dostane na 3 tis zacne sklbat a nechce to preskocit. Ked to preskocis ze das nizsi kvalt,tak zasa ide v poho od 4 tis hore. Vag pise chybna lambda,ale to pisal aj predtym(nedrzal volnobeh),ale za jazdy to nic nerobilo. A teraz to za jazdy sklbe jak hovado. Vaha nova(g. ok),tlak turba 1,3,regulace tlaku ok,map cidlo ok,tak uz nevim. Vymazes chybu tej lambdy a ide to,ale iba takych 100 m a potom zas. 2)Hadica co bere vypary od klukovky spat do sania, ked je zapojena,motor zere olej,proste jak keby ho vycucaval velkym tlakom alebo co. A je to husty bily dym z vyfukov. Ale ked to vypojis tak motor ide uplne ok,tak to tiez nevim.BOV ventil tam nepracuje spravne(aftermarket),otvori sa,ale iba napoli,neodfukne nahlas,ale vyzera to,ze pretlak zvlada...ale nevim ci to ma s tym neco spolocne. Predom dakujem za vas cas a odpovede. Neskúšal si kúpiť nové zapaľovacie sviečky, oni majú dosť veľa toho nasvedomí, keď auto cuká pri vyšších otáčkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trust99 Vloženo 12. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 Neskúšal si kúpiť nové zapaľovacie sviečky, oni majú dosť veľa toho nasvedomí, keď auto cuká pri vyšších otáčkach. To som neskusal,ale opytam sa mechanika ci by to mohlo byt ono.dik.Aj ked si to nemyslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trust99 Vloženo 14. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Zadne dalsie napady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trust99 Vloženo 20. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 Nemoze to sklbanie a padanie do nudzaku sposobovat ta 1. lambda? nemali ste ju niekto odpalenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 Nemoze to sklbanie a padanie do nudzaku sposobovat ta 1. lambda? nemali ste ju niekto odpalenu? zacni resit zavady postupne jak je budes odhalovat jedine pak se doberes k primarni pricine, pokud je v klikovce vysoky podtlak tak by mel byt na ceste do sani nejspis vadny regulacni ventil, lamda sonda se da urcite promerit nejlepe v nejake dilne kde maji osciloskop, ale predpokladem ze vsechny ostatni zavady pred lambdou jsou odstraneny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trust99 Vloženo 21. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 zacni resit zavady postupne jak je budes odhalovat jedine pak se doberes k primarni pricine, pokud je v klikovce vysoky podtlak tak by mel byt na ceste do sani nejspis vadny regulacni ventil, lamda sonda se da urcite promerit nejlepe v nejake dilne kde maji osciloskop, ale predpokladem ze vsechny ostatni zavady pred lambdou jsou odstraneny. No su tam iba tieto dve zavady. Ten podtlak by ma az tak nesral. Ked sa vypoji ta hadica tak je to ok. Ale poviem mechanikovi,nech to pozre,ten ventil. A tu lambdu pise VAG ze je vadna,takze ta asi bude urco v p...,len ci to moze sposobovat ona,ze sa dostane do nudzaku a pri 3 tis. sklbe jak hovado. Vymazes to a par metrov to ide ok,kym to zasa tu chybu nenacita a zasa sklbe. Myslim,ze pred lambdou by malo byt vse ok. Vaha nova,tlak turba 1,3,map cidlo ok. Mas nejaky napad,co by to okrem lambdy mohlo byt? VAG pise len chybna lambda,1.rad valcov,nieco take. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 Tak jak pises tak to nejspis v lamda sonde bude, nejspis uz neni dostatecne rychla pri vyssi rychlosti vyfuk plynu a tak selhava regulace smesi, vsechno toto (frekvence,prahove hodnoty,adaptace,vyhrivani) se da na dignostice promerit a lamda usvedcit. Stejne tak muze byt v pohode a muze byt dira ve vyfuku pred lamdou, toto muzes zkrontrolovat svepomoci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trust99 Vloženo 21. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 Tak jak pises tak to nejspis v lamda sonde bude, nejspis uz neni dostatecne rychla pri vyssi rychlosti vyfuk plynu a tak selhava regulace smesi, vsechno toto (frekvence,prahove hodnoty,adaptace,vyhrivani) se da na dignostice promerit a lamda usvedcit. Stejne tak muze byt v pohode a muze byt dira ve vyfuku pred lamdou, toto muzes zkrontrolovat svepomoci Bodaj by to bola ona. Ona je totiz uz objednana. Najprv dosla bez datoveho kabla,tak sme ju museli objednat nanovo. Diera urco neni,lebo vyfuk je komplet novy z nerezu. A VAG pise,ze je chybna,tak snad si to nevymysla. A diagnostiku myslis na tom osciloskope? Nemoze to asi byt tym,ze je moc priepustny ten vyfuk ne? Lebo kusok od 2. lambdy je to prerobene na 2 trubky s priemerom 50 mm a vsetko bez tlmicov. Vseko je zkontrolovane,tak dufam,ze to bude ona,len som chcel vedet ci je nejaka sanca ze to bude ona,podla toho ako sa to sprava. Mam strach aby nebol motor v p....,ze by sa nedal uz pouzit. Nejaka fakt zavazna vada. Ale tak dufam v tu lambdu.Dik moc inak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cyril1967 Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 Zdravim panove. Mam problem na motore AUQ,resp. dva:1)Do 3 tis otacok ide v pohode,akonahle sa dostane na 3 tis zacne sklbat a nechce to preskocit. Ked to preskocis ze das nizsi kvalt,tak zasa ide v poho od 4 tis hore. Vag pise chybna lambda,ale to pisal aj predtym(nedrzal volnobeh),ale za jazdy to nic nerobilo. A teraz to za jazdy sklbe jak hovado. Vaha nova(g. ok),tlak turba 1,3,regulace tlaku ok,map cidlo ok,tak uz nevim. Vymazes chybu tej lambdy a ide to,ale iba takych 100 m a potom zas. 2)Hadica co bere vypary od klukovky spat do sania, ked je zapojena,motor zere olej,proste jak keby ho vycucaval velkym tlakom alebo co. A je to husty bily dym z vyfukov. Ale ked to vypojis tak motor ide uplne ok,tak to tiez nevim.BOV ventil tam nepracuje spravne(aftermarket),otvori sa,ale iba napoli,neodfukne nahlas,ale vyzera to,ze pretlak zvlada...ale nevim ci to ma s tym neco spolocne. Predom dakujem za vas cas a odpovede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.