Publikováno Květen 26, 200619 r Ze sekce O2 jsem si dovolil vypůjčit soubor. Jsou tam změny, které naběhnou v nejbližší době. Doufám, že už to tu někde není. Zajímavé je "sladění" převodů u HTP 40/47 kW, včetně stálého převodu a také odpadne poslední setření stěračů při ostřikování edit: Chápete někdo ten nový model ventilků u plechových kol? PN_04_06_CZ.pdf Upraveno Květen 26, 200619 r od rkonf
Květen 27, 200619 r Jasne, už sa to na autorevue.cz hodne dlho rozoberalo. Tie vysoké krytky umožňovali dofúkať koleso aj bez odstránenia krytky. V krytke je otvor s jednocestnou záslepkou. No a tie nové krytky, tie sú už obyčajné.
Květen 29, 200619 r Tazke z prevodu bych rek, za auto bude na maximalce pomalejsi.. ale co nechapu je slzne stirani, co to ma byt ? Vi to nekdo ?
Květen 29, 200619 r Tazke z prevodu bych rek, za auto bude na maximalce pomalejsi.. ale co nechapu je slzne stirani, co to ma byt ? Vi to nekdo ? vsak to rkonf psal hned v prvnim prispevku: a také odpadne poslední setření stěračů při ostřikování
Květen 29, 200619 r Tak ještě k tomu co sem dával rkonf, žlutá políčka jsou nové převody, bílá také nové, ale stejné jako byly, tzn. 40kW komplet nové převody, 47kW první dva stupně nové. Dosud to bylo takto:
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.