Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ze sekce O2 jsem si dovolil vypůjčit soubor. Jsou tam změny, které naběhnou v nejbližší době. Doufám, že už to tu někde není.

Zajímavé je "sladění" převodů u HTP 40/47 kW, včetně stálého převodu a také odpadne poslední setření stěračů při ostřikování :o

edit: Chápete někdo ten nový model ventilků u plechových kol? :huh:

PN_04_06_CZ.pdf

Editováno: , autor: rkonf
Vloženo

Jasne, už sa to na autorevue.cz hodne dlho rozoberalo. Tie vysoké krytky umožňovali dofúkať koleso aj bez odstránenia krytky. V krytke je otvor s jednocestnou záslepkou. No a tie nové krytky, tie sú už obyčajné.

Vloženo
Tazke z prevodu bych rek, za auto bude na maximalce pomalejsi.. ale co nechapu je slzne stirani, co to ma byt ? Vi to nekdo ?

vsak to rkonf psal hned v prvnim prispevku: a také odpadne poslední setření stěračů při ostřikování ;)

Vloženo

Tak ještě k tomu co sem dával rkonf, žlutá políčka jsou nové převody, bílá také nové, ale stejné jako byly, tzn. 40kW komplet nové převody, 47kW první dva stupně nové.

Dosud to bylo takto:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...