rkonf Vloženo 26. Květen 2006 Vloženo 26. Květen 2006 (editace) Ze sekce O2 jsem si dovolil vypůjčit soubor. Jsou tam změny, které naběhnou v nejbližší době. Doufám, že už to tu někde není. Zajímavé je "sladění" převodů u HTP 40/47 kW, včetně stálého převodu a také odpadne poslední setření stěračů při ostřikování edit: Chápete někdo ten nový model ventilků u plechových kol? PN_04_06_CZ.pdf Editováno: 26. Květen 2006, autor: rkonf Citovat
Diamant Vloženo 27. Květen 2006 Vloženo 27. Květen 2006 Jasne, už sa to na autorevue.cz hodne dlho rozoberalo. Tie vysoké krytky umožňovali dofúkať koleso aj bez odstránenia krytky. V krytke je otvor s jednocestnou záslepkou. No a tie nové krytky, tie sú už obyčajné. Citovat
Eflik Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Tazke z prevodu bych rek, za auto bude na maximalce pomalejsi.. ale co nechapu je slzne stirani, co to ma byt ? Vi to nekdo ? Citovat
Host Bobik Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Tazke z prevodu bych rek, za auto bude na maximalce pomalejsi.. ale co nechapu je slzne stirani, co to ma byt ? Vi to nekdo ? vsak to rkonf psal hned v prvnim prispevku: a také odpadne poslední setření stěračů při ostřikování Citovat
Jar_da Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Tak ještě k tomu co sem dával rkonf, žlutá políčka jsou nové převody, bílá také nové, ale stejné jako byly, tzn. 40kW komplet nové převody, 47kW první dva stupně nové. Dosud to bylo takto: Citovat
Eflik Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 No oki, mi to slzne neprijde a tak sem rad ze to setre tolikrat kolikrat setre Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.