Publikováno Červen 5, 200619 r Ahoj všichni, už se mi dvakrát stalo, že po vložení klíče do zapalování a nastartování auto chcíplo a blikal na palubce imobiliser. Je problém v klíči nebo v řídící jednotce? Mám oktu r.v. 2000 ,starý model z venku. Je to 1,9 tdi 81 kw. Poraďte co s tím? Díky. Podotýkám, že mám origo centrál s dálkou a nevystřelovací klíč.
Červen 5, 200619 r No já osobně bych asi hledal problém buď v uložení immo čipu v klíči ( ale tím to asi nebude), nebo v indukčnosli ve spínací skříňce, která "očuchává" přítomnost správného čipu v klíči.
Červen 5, 200619 r nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada
Červen 6, 200619 r nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada Souhlas,mělo by stačit vyměnit propojovací vodič.
Červen 6, 200619 r nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada Taky souhlas... To mi hled nedocvaklo
Červen 6, 200619 r Autor Nevíte někdo náhodou přibližnou cenu toho dílu? Fotka toho kabelu by asi nebyla? Nebo nějaký bližší popis který to přesně je a kde ho přesně hledat
Červen 6, 200619 r A ještě jedna blbá otázka, nemůže to dělat ten čip v klíčku? No to je málo pravděpodobný, ale tak asi možný. Mě osobně nikdy nezazlobil, ale někdo tady z kolegů tvrdil, že snad při přendavání čipu z origo klíče do neorigo vystřelováku mu to nějak blblo, nebo co. Zkus trochu zaexperimentovat. Třeba ten čip vyndej a zkus ho přiložit na černou kruhovou objímku kolem zapalování. Párkrát si nastartuj a uvidíš. Mezi jednotlivými starty vzdycky ten čip odendej a znova přilož. Když ti to bude dlbnout i v tomhle případě ( téměř přímý kontakt čipu a snímací cívky), bude chybyčka někde jinde -zřejmně v tom kabelu.
Červen 6, 200619 r prosim vas jak mam vyndat z klicku ten imobilizer - ten valecek s tranzistorem. Je tam docela hodne zapasovan a ktomu pod nej nic nestrcim abych ho ze spoda zvedl. Diky
Červen 6, 200619 r Nevíte někdo náhodou přibližnou cenu toho dílu? Fotka toho kabelu by asi nebyla? Nebo nějaký bližší popis který to přesně je a kde ho přesně hledat Asi 300,- ale přesnou cenu už nevím.
Červen 6, 200619 r Autor Problém je, že se mi to stalo zatím pouze dvakrát, ten kabel by údajně měl stát kolem 180kč, doufám že to je on. Byl bych velice nerad abych zůstal někde stát a nenastartoval :-(
Červen 6, 200619 r Problém je, že se mi to stalo zatím pouze dvakrát, ten kabel by údajně měl stát kolem 180kč, doufám že to je on. Byl bych velice nerad abych zůstal někde stát a nenastartoval :-( Než jsem se dostal k výměně,nějaký čas jsem s tím jezdil.Někdy se to týden neprojevilo,někdy klidně i víckrát za den.
Červen 7, 200619 r mam octu 98 1,9 66kw a tento problem se me uz taky stal behem 3 tydnu asi 3x jakej ten kabel nebo co se to musi koupit nevite cislo do etosu nebo aspon nazev dik moc
Červenec 14, 200817 r Ok, uvidím co to bude dělat . Díky všem Zdravím, dočetl jsem se, že při občasných problémech s IMMO ( občas bliká - nestartuje) je nutné vyměnit vedení mezi cívkou a přístrojovkou. Na cívce konec asi najdu po oddeklování volantu, ale kde končí druhá strana? Musí ven přístrojovka, nebo se tam dostanu zespoda??? Díky za radu...
Červenec 14, 200817 r Panel pristrojov daj dole, inak sa tam tazko dostanes, musis to prehodit na konektore.
Červenec 14, 200817 r ad čip: bud funguje dobře nebo vůbec ad vedení: stačí kvalitně propájet spojení drát/pin a bude to OK ad konce: budíky musí ven, poté nezapínat zapalování jinak svítí airbag a budete muset na VAG. Upraveno Červenec 14, 200817 r od Vaša
Září 15, 200816 r zdarec kluci, tak zkoušel ste ten kabel někdo vyměnit? nemáte k tomu nějaký fotky? nevím, jestl to sám doma zvládnu, ale v servise se mi ta práce zaze nechce moc platit...
Září 16, 200816 r no takže vzhledem k tomu že mám auto v lakovně, tak si ten káblík nechám rovnou vyměnit. je to díl č. : 1U0 971 809 cena: 158 kč,- Upraveno Září 16, 200816 r od Kubiik
Duben 20, 200916 r Myslim, ze vymena je dobra az po vycisteni konektoru na spinacke. Ja som ho vycistil spreyom na kontakty a odvtedy nemam najmensi problem. Pred vycistenim sa stavalo ze nacitalo immo az na 5-ti pokus.
Leden 8, 201015 r Ahojte Ja mám tiez taky problem, ze ked nastartujem tak imo vypne motor, ale nemyslim ze to bude kablami lebo ked dam druhy kluc tak nastartujem, ale raz funguje novy a raz stary, neviem co stym je. Prosim vas poradte mi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.