Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všichni, už se mi dvakrát stalo, že po vložení klíče do zapalování a nastartování auto chcíplo a blikal na palubce imobiliser. Je problém v klíči nebo v řídící jednotce? Mám oktu r.v. 2000 ,starý model z venku. Je to 1,9 tdi 81 kw. Poraďte co s tím? Díky. Podotýkám, že mám origo centrál s dálkou a nevystřelovací klíč.

No já osobně bych asi hledal problém buď v uložení immo čipu v klíči ( ale tím to asi nebude), nebo v indukčnosli ve spínací skříňce, která "očuchává" přítomnost správného čipu v klíči. -_-

-_- nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada
  • Autor

Ok, uvidím co to bude dělat :( . Díky všem

-_- nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada

Souhlas,mělo by stačit vyměnit propojovací vodič.

-_- nejčastěji je to v kabeláži mezi spínačkou a imo. někde tady jsem četl, že jde již objednat-častá závada

Taky souhlas... To mi hled nedocvaklo :(

  • Autor

Nevíte někdo náhodou přibližnou cenu toho dílu? Fotka toho kabelu by asi nebyla? Nebo nějaký bližší popis který to přesně je a kde ho přesně hledat :(

  • Autor

A ještě jedna blbá otázka, nemůže to dělat ten čip v klíčku?

A ještě jedna blbá otázka, nemůže to dělat ten čip v klíčku?

No to je málo pravděpodobný, ale tak asi možný. Mě osobně nikdy nezazlobil, ale někdo tady z kolegů tvrdil, že snad při přendavání čipu z origo klíče do neorigo vystřelováku mu to nějak blblo, nebo co. Zkus trochu zaexperimentovat. Třeba ten čip vyndej a zkus ho přiložit na černou kruhovou objímku kolem zapalování. Párkrát si nastartuj a uvidíš. Mezi jednotlivými starty vzdycky ten čip odendej a znova přilož. Když ti to bude dlbnout i v tomhle případě ( téměř přímý kontakt čipu a snímací cívky), bude chybyčka někde jinde -zřejmně v tom kabelu. -_-

prosim vas jak mam vyndat z klicku ten imobilizer - ten valecek s tranzistorem. Je tam docela hodne zapasovan a ktomu pod nej nic nestrcim abych ho ze spoda zvedl. Diky

Nevíte někdo náhodou přibližnou cenu toho dílu? Fotka toho kabelu by asi nebyla? Nebo nějaký bližší popis který to přesně je a kde ho přesně hledat :(

Asi 300,- ale přesnou cenu už nevím.

  • Autor

Problém je, že se mi to stalo zatím pouze dvakrát, ten kabel by údajně měl stát kolem 180kč, doufám že to je on. Byl bych velice nerad abych zůstal někde stát a nenastartoval :-(

Problém je, že se mi to stalo zatím pouze dvakrát, ten kabel by údajně měl stát kolem 180kč, doufám že to je on. Byl bych velice nerad abych zůstal někde stát a nenastartoval :-(

Než jsem se dostal k výměně,nějaký čas jsem s tím jezdil.Někdy se to týden neprojevilo,někdy klidně i víckrát za den.

  • Autor

Ok, půjdu si ten kabel koupit a nebudu to řešit :-)

Máš dvaklíče.. vyskoušej oba a když je vyloučís je chyba nekde jinde.

mam octu 98 1,9 66kw a tento problem se me uz taky stal behem 3 tydnu asi 3x jakej ten kabel nebo co se to musi koupit nevite cislo do etosu nebo aspon nazev dik moc

  • 2 roky později...
Ok, uvidím co to bude dělat :( . Díky všem

Zdravím,

dočetl jsem se, že při občasných problémech s IMMO ( občas bliká - nestartuje) je nutné vyměnit

vedení mezi cívkou a přístrojovkou.

Na cívce konec asi najdu po oddeklování volantu, ale kde končí druhá strana?

Musí ven přístrojovka, nebo se tam dostanu zespoda???

Díky za radu...

Panel pristrojov daj dole, inak sa tam tazko dostanes, musis to prehodit na konektore.

ad čip: bud funguje dobře nebo vůbec

ad vedení: stačí kvalitně propájet spojení drát/pin a bude to OK

ad konce: budíky musí ven, poté nezapínat zapalování jinak svítí airbag a budete muset na VAG.

Upraveno od Vaša

  • 2 měsíce později...

zdarec kluci, tak zkoušel ste ten kabel někdo vyměnit? nemáte k tomu nějaký fotky? nevím, jestl to sám doma zvládnu, ale v servise se mi ta práce zaze nechce moc platit...

no takže vzhledem k tomu že mám auto v lakovně, tak si ten káblík nechám rovnou vyměnit.

je to díl č. : 1U0 971 809

cena: 158 kč,-

Upraveno od Kubiik

  • 7 měsíců později...

Myslim, ze vymena je dobra az po vycisteni konektoru na spinacke. Ja som ho vycistil spreyom na kontakty a odvtedy nemam najmensi problem. Pred vycistenim sa stavalo ze nacitalo immo az na 5-ti pokus.

post-28368-1240242274_thumb.jpg

Taky mi pomohlo prostříknutí kontaktolem a zatím je klid ;)

  • 8 měsíců později...

Ahojte

Ja mám tiez taky problem, ze ked nastartujem tak imo vypne motor, ale nemyslim ze to bude kablami lebo ked dam druhy kluc tak nastartujem, ale raz funguje novy a raz stary, neviem co stym je. Prosim vas poradte mi :help:

oprav vedení a bude to OK

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.