Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

gribo

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím, nikde jsem nemohl nalézt přesnou odpověď na můj problém a tak se vyjádřím do nového příspěvku. Mám takový problém který mohl způsobit hned několik věcí a nebo všechny najednou. Pokusím se vypsat všechny. Děje se to, že při menší rychlost (1-3 kvalt 10-40km/h), když chci pouze přibrzdit (např. červená na semaforech v dáli), tak začne intenzivně pulzovat brzdový pedál a je slyšet takový zvláštní bouchající, kousající zvuk. Někdy je to lehké, někdy ale brutální,jako když se stříli z kulometu, to se brzdový pedál jakoby zakousne v určitý poloze a musím ho více prošlápnout, aby to šlo zabrzdit. Nicméně při prudším brzdění to jde v pořádku, prostě jenom v cca první až druhý čtvrtině pedálu. Možné přičiny, možná to s tím má něco společného, možná ne: - měněný pravý brzdový třmen - měněná komplet pravá poloosa - prudké zašlápnutí brzdy při rychlosti cca 70km/h (blbec vlítnul do křižovatky) - Brutální pískání brzd taky při sešlápnutí brzdy do první poloviny - bouchání (rameno?) do podvozku při najetí na nerovnost - auto se stáčí mírně doleva (jiná poloosa >geometrie?) Za každé rady či tipy budu moc vděčný.
  2. Jaké hodnoty by se správně měli naměřit na baterce,čidlech apod.? Právě se štourám v servu,odendal jsem baterií a airbox,zkontroloval hladinu oleje v servu (nejspíše). Hlavní napájení a konektory k čidlu nejsou zelený. Zatím to vypadá na tu baterii
  3. gribo odpověděl na Bracho90's téma v Motor 1.4 MPI
    Zdravím. Při startu mi kontrolka (žlutý volant s vykřičníkem) hlásí chybu. Pokud motor chytne a klíček se ihned po chytnutí pustí zpátky,chyba zmizí a posilovač jede v pohodě, pokud však motor chytne a já klíčkem dále vytáčím, byť třeba o půl vteřiny, nestihnu klíček pustit, tak chyba přetrvá a posilovač nefunguje. Dnes jsme to napíchli na diagnostiku a toto je výsledek: Asistent řízení - Diagnostika 01288 - +30, posilovač řízení - signál příliš nízký - přerušovaný Za každou radu či nápad předem děkuji.
  4. Zdravím! Moc prosím o pomoc. Při startu vozu se mi zobrazí žlutý volant s vykřičníkem. Pokud motor vypnu a znova nasrartuju tak, že jakmile chytne okamžitě pustím klíč, vada zmizí a servo funguje v pořádku, pokud však otočím klíčkem a motor dál vytáčím i když už chytnul (třeba o půl sek déle), vada přetrvá a vůz funguje ale servo nejede. 1.4mpi 50kw DIAGNOSTIKA: chyba č. 01288 - +30, posilovač řízení - signál příliš nízký - přerušovaný Nějaké nápady či návrhy,co by to mohlo být? Děkuji předem za každou odpověď.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.