-
NikolasCZ změnil svou profilovou fotografii
-
Vrzání a pazvuky v interiéru
Tak k uvedenému - fazole pod sedadlem někam zapadla a už velmi dlouho po ní není stopy - ještě že tak zrcátko a držák nápojů mi nějak opravili v Auto ROS v Brně - už nevrže ani jedno. Pískání zrcátka se objevuje, ale není to žádná hrůza - je to spíš při bočním větru... Levé to nedělá. Jinak jsem po 40 tis. spokojen.
-
1.4 TSI 110kW ACT
Záleží, jaká máte měřítka :-). Rozhodně se naložený chová jinak než prázdný (předjíždění). 3.0 V6 TFSI to není.
-
1.4 TSI 110kW ACT
Jezdím v tom autě, dát jako důkaz video z mobilu... V létě, když jsem jel pomalu se staženými okýnky, zcela slyšitelně to při přepínání cvakne. A při jízdě na dva válce to více vibruje. To mobil asi nezachytí.
-
1.4 TSI 110kW ACT
Nezlepší. Zvykneš si. :-(
-
Opěrka hlavy na zadním sedadle
UTFM :-). Ale v pohodě - je třeba vzít klíček a při sklopených sedadlech strčením do otvoru u patky opěrky uvolnit i druhou západku. Pak jdou ven.
-
Vrzání a pazvuky v interiéru
Docela mne mrzí, že jsem po přečtení celého tématu jediný se zvláštním "pazvukem". Asi před týdnem se začal objevovat zvuk, co mě přivádí k šílenství - jde o zvuk, jako by v plechovém prostoru pod zadním sedadlem byla fazole a při každém podélném nebo příčném zrychlení rachotí po plechovém dně a to docela daleko. Jde o sedan vyrobený 2/2017. Ve vaně náhradního kola není nic, opravdu se to ozývá z prostoru pod zadními sedadly. Budu to samozřejmě reklamovat, jsem zvědavý, jak se tam dostanou a jak to vyloví, protože jde podle zvuku docela o dlouhou dráhu, kterou tam ten předmět má k dispozici. U mne zatím (8 tis. km) další zde běžné zvuky vrže levé zrcátko při sklápění hodně vrže plast středového panelu v místě styku se sedákem blízko západky pásu - v zatáčkách, při nastupování Asi od 120 km/h mi aerodynamicky píská pravé zrcátko. Ničeho dalšího jsem si zatím nevšiml. Nicméně ta "fazole v plechové bedně" mi bohatě stačí. Je vůbec možné se do toho prostoru v servisu dostat?
-
1.4 TSI 110kW ACT
6 tis. najeto, nezlepšilo. Vyroben 2/2017. je to vlastně jediná věc, co mě na tom autě irituje.
-
1.4 TSI 110kW ACT
Aha, zřejmě jezdím špatně. Mám od koupení 7,4 l / 100 km. Většina dálnice něco nad rychlostní limit.
-
Android Auto
Dovolím si komentář k Android auto: instalace poněkud komplikovaná - jen nutné instalovat balíček, který (zatím) není určený pro CZ trh. funkce velmi omezené Spotify nejde ovládat - takže k ničemu Waze nefunguje, údajně brzy bude - využívám na mobilu stále navigace google neukazuje rychlosti - hlavní věc, co využívám (ano, jsem hlupák, nepřiplatil jsem si rozpoznávání značek :-)) funguje jen přes USB kabel. Funkce, co vyžaduje připojení kabelu a následné klikání v menu je na nic počasí mám za oknem, na to nepotřebuji AA nic jiného to neumí Jinými slovy, netrapte se instalací, nic vám to nepřinese.
- Pneumatiky z výroby - jaké?
- Automatické zavření oken
- Automatické zavření oken
- Vyhřívaný volant
-
ACC do 210 km/h
Mám verzi Style, vyrobeno 1/2017 a ACC jen do 160. do 210 byl příplatkový. S ohledem na to, že je to reálná rychlost 152, tak bych to asi využil.
-
1.4 TSI 110kW ACT
Dovolím si jen poznámku k vibracím při odpojení válců. Nesledoval jsem to záměrně, ale při jízdě na 3/4 stupeň v obci na tempomat cca 54 km/h jsem si toho všiml. Lehce se zhorší vibrace motoru a i zapnutí/vypnutí citlivý člověk zaznamená. Musím říci, že mě to trochu štve, ale není to nic strašného. Jinak je motor velmi tichý, kultivovaný, nevibruje, plynule táhne. Pokud jezdí člověk sám, asi dostačující. Dokážu si představit, že 132 kW by bylo lepších. Ale stojí víc.