Máme to úplně stejné. Pokud v práci jedeme na cvičení a musím nechat auto na parkovišti tak 14 dní v pohodě, ale po 18 dnech už bezklic také nefunguje a na displeji svítí ten onen napis. Ale nastaruje, s tím problém není.
Jak jsem psal. U mě Scaly je na tom baterka stejně při zapojením kabelu i odpojenem. Zduraznuji že do práce ro mám přes 70 a zpět také. A jezdím takto denně. Každopádně nestalo se, že bych nenastaroval. 😉
Mě hlášku psala až po 18 dnech od stání, ale nastartovala bez problémů. Každopádně to vybíjení je velké. Do práce a z práce to teď mám denně skoro 150 km. Po příjezdu ukazuje baterie 12.3,4 a ráno 11.8. Zkoušel jsem nabít nabíječkou a ráno zase tech 11.8. Zkoušel jsem týden jezdit s odpojenym konektorem a je to pořád stejný. Auto má rok a sedm měsíců a najeto zatím 55000 tkm.
Tohle opravdu buď přes pojistku a počítat se ztrátou bonusů u pojišťovny, nebo zaplatit autorizaku sám celou částku. Pokud to bude dělat neautorizovaný servis, prodlouženou záruku by Ti Škodovka mohla sebrat..... Ovšem jak zjistí, že někdo cizi lakoval nárazník .🤔
Rád bych se zeptal, jakou máte zkušenost sdéle odstaveným vozem. V srpnu budu muset vůz nechat měsíc odstavený, bez možnosti připojení k nabíječce. Auto je rok a půl staré a denně jezdí lehce přes 100 km. Baterie by měla být díky tomu Ok. Je šance že po takovém odstavení nastartuji? A nepoškodí to baterku? Říkám si, té takové skladové vozy take stojí ...ale...
Raději bych Vaše zkušenosti.