Ahoj,
Tak mi fabča (06) neprošla emisemi na vyšší co (BA 0,55%, LPG 0,45% - limit 03%) při zvýšených otáčkách. Na volnoběh prošla bez problémů.
Měřil jsem VCDS lambda sondy:
Volnoběh - před katem lambda 0,2-0,8V, za katem lambda 0,15V celkem stabilně
Zvýšené otáčky - před katem cca stejně, za katem cca 0,5-0,8V - vzdáleně kopírovala lambdu před katem
Dle testu ŘJ lambdy OK, test stárnutí katalyzátoru 0,65 (tuším, že pro řj je spodní limit 0,5, nový má mít hodnotu k 1)
Motor má najeto 90tkm z toho 50tkm na lpg
Motor nebere olej, nebo ne tolik, abych musel před intervalem dolévat. Interval jsem zkrátil na cca 8 tkm, nebo po roce. Nyní byl před TK a EM lehce přetažený na 10tkm. Používám olej zn. Miller oils Trident Professional. Takto je o motor pečováno od 40tkm, předtím autorizovaný servis.
Podezření na katalyzátor - vyndán - vypadá jako nový zhora i zespoda - je tam od výroby.
Řídící jednotka bez závad dlouhodobě
Tlaky zatím neměřeny, čekám na měřící sadu, objednáno.
Máte někdo podobnou zkušenost? Přijde mi ten katik v hezkém stavu vizuálně, nerad bych koupil nový a pak zjistil, že to bylo zbytečné. Budu rád za jakékoli postřehy. Lambda sondy obě kraná cihlová barva, čisté, nezašpiněné.
Předem děkuji za názory a rady. Martin