Přejít na obsah

Hoffec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Hoffec

  1. Hoffec

    Quiz!

    Ahoj vsichni. Kdo vi co presne znamena ze je neco "na tuzku" Nebo "je tam tuzku videt" mysleno tedy v kontextu kdy nechci rict "na ho...no" nebo "je tam ho..no videt" Absolutne nevim s com tohle ma spojitost a z ceho to vzniklo. Diky, M.
  2. Ahoj, tak pomohlo to? M.
  3. Ahoj kluci, mohl bych poprosit o radu? Mam problem s chovanim elektrickeho ovladanu kufru s3. Z vetsi vzdalenosti klickem otevru kufr ( treba v kapse omylem) vsimnu si a chci zavrit ale nejde to. Je to funkce nebo chyba? premyslim ze to odkoduju uplne protoze mam strach ze se mi to nahodne nekde otevre. Neslo by tam nakodovat automaticke zavirani po casovem intervalu?
  4. Čau, prosimtě, nepamatuješ si, jaká to byla pojistka? Dík, M Mám O2 FL s natáčecíma xenonama a do stran to funguje ale nahoru/dolu ne, ani v akčních členech. Jen tiše zavrní motorky a dál se nic neděje. Ta světla se v podstatě nedají rozebrat...
  5. Ahoj, mohl bys poradit? Mam blok motoru se standardnim vrtannim 82,51 a v tom original pisty ze skodovky 82,435 a v brusirne kde opravujou blok mi rekli ze ta vule je moc velka, jako ze pist opotrebeny nevypada ale ze se jim to nezda. Je ta vule pistu zamerem? Nebo (kdybych nakonec kupoval sadu) mam koupit v rozmeru 82,465? krouzky samozrejme dle posledniho infa ty 1,2/1,2/2 a ten stiraci skladany s vlnovcem? Predem diky, Martin
  6. Zdravím všechny, rád bych požádal o odborný, ale i neodborný názor. Dneska jsem se byl podívat na O2 2009 s motorem CDAA, která je prodávána s vadou motoru a ta se projevuje tím, že při jízdě, respektive v momentě kdy se přidá plyn a motor jde do zátěže, začne v motoru hlasitě klepat, v momentě kdy se ubere plyn tak klepání ustane. Jinak auto tak nějak jede, moc jsem to radši nezkoušel, ale rohodl jsem se to koupit. Nicméně předtím, než ten bych ten motor měl celý rozebírat naslepo, věřím tomu, že tohle může být relativně snadno diagnostikovatelná závada už z těchto projevů. Na diag jsem to ještě neměl, ale kontrolka motoru nesvítí a motor má na volnoběh relativně standardní chod. Dle tvrzení prodejce mu jeho servisní technik řekl, že je závada na prvním válci, úplně neuměl vysvětlit co mu vlastně bylo řečeno, ale v servise mu nabídli generálku motoru do které se vzhledem ke stáří a stavu vozu rozhodl nejít. Předem díky za odpovědi.
  7. Na svetla se pouziva ciry zaklad na plasty a potom dvouslozkovy tvrdy lak, odolny vuci UV zareni. Vypada to tak, ze tvuj lak velmi rychle degraduje jak teplem ze svetel tak UV zarenim. Doporucuju prebrousit na plast. vybrousit to aspon p2000 pod vodou. Pak zaklad a dvouslozka. Viz muj prispevek vyse. Cela sada vyjde do litru a ja mam svetla porad perfektni, zadne znamky degradace a jsou to tri roky. Nebo to vem low cost metodou. Prebrousit pod vodou a nanest vosk a rozlestit. Pak opakovat cca co pul az jeden rok znovu Dej vedet, jak jsi dopadl
  8. Tak předpokládám, že by to vyházelo nějaké chyby, kdyby ty čidla měly problém s časováním rozvodů. Oktávka jezdina úplně normálně a jen si zahlásila, že se jí rozchází klika s vačkou a že chce rozvody, ale na 300tkm od výroby... Jediný, co je ještě neznámá jsou tlaky, ty změřím v tomto týdnu a budu vědět jak na tom ten vršek je.
  9. Se svařením prblém nemám vzalo by se to TIGem. Svíčky jsou starší, ale nejsou zase úplně mrtvé, rozhodně nejsou sežrané, mám je tam asi 45tkm, což, vím, je dost. Jsou obyčejné. Filtry jsou tam asi rok, nájezd cca 10tkm, stejně tak olej. Rozvod je tam původní od výroby. Nájezd 90tkm. Myslíte, že může pomoct výměna oleje a filtrů? Ten olej mezi prsty je jedna velká katastrofa, aspoň dle mého názoru.
  10. Tak to se na to asi vykašlu, po výměně celého katalyzátoru je stav stále OK? Měl jsi emise na volnoběh taky v poho a při otáčkách NOK? Dík, M.
  11. Ještě doplním, že výměna toho ventilu závadu nadobro odstranila. Snad to někdy někomu pomůže
  12. Ahoj, mohl bys mi poradit, jakou tu univerzální vložku koupit na 12V? Neprošel jsem o chlup na emisích (0,55%CO) při zvýšených otáčkách a přemýšlím, jak to vyřešit. Dík, Martin
  13. Takže to zavaření nepomohlo jo? Přijde mi i na pohled, že tam je malá prasklina v ohybu plechu. Udělám na tom penetračku a uvidim, ale když to nepomohlo ani zavařit, tak nevím nevím.
  14. Ahoj, Tak mi fabča (06) neprošla emisemi na vyšší co (BA 0,55%, LPG 0,45% - limit 03%) při zvýšených otáčkách. Na volnoběh prošla bez problémů. Měřil jsem VCDS lambda sondy: Volnoběh - před katem lambda 0,2-0,8V, za katem lambda 0,15V celkem stabilně Zvýšené otáčky - před katem cca stejně, za katem cca 0,5-0,8V - vzdáleně kopírovala lambdu před katem Dle testu ŘJ lambdy OK, test stárnutí katalyzátoru 0,65 (tuším, že pro řj je spodní limit 0,5, nový má mít hodnotu k 1) Motor má najeto 90tkm z toho 50tkm na lpg Motor nebere olej, nebo ne tolik, abych musel před intervalem dolévat. Interval jsem zkrátil na cca 8 tkm, nebo po roce. Nyní byl před TK a EM lehce přetažený na 10tkm. Používám olej zn. Miller oils Trident Professional. Takto je o motor pečováno od 40tkm, předtím autorizovaný servis. Podezření na katalyzátor - vyndán - vypadá jako nový zhora i zespoda - je tam od výroby. Řídící jednotka bez závad dlouhodobě Tlaky zatím neměřeny, čekám na měřící sadu, objednáno. Máte někdo podobnou zkušenost? Přijde mi ten katik v hezkém stavu vizuálně, nerad bych koupil nový a pak zjistil, že to bylo zbytečné. Budu rád za jakékoli postřehy. Lambda sondy obě kraná cihlová barva, čisté, nezašpiněné. Předem děkuji za názory a rady. Martin
×
×
  • Vytvořit nový...