
Filips
Uživatel-
Počet příspěvků
11 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Filips
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Mám úplně stejný problém. Při přejíždění nerovností mě něco klepe od levého předního kola. Zkoušel jsem všechno možné (vyměnit gumy u stabíku, vyměnit gumy u šroubů brzdového třmene, tlumič...) a nakonec jsem zjistil, že klepání způsobuje volný brzdový třmen. Správně by mělo brzdové obložení, i když nebrzdím, jemně svírat brzdový kotouč a tím držet v pevné pozici. U mě visí brzdový třmen zcela volně. Když ho uchopím rukou a zatřepu s ním, tak slabě klepe. Když přejíždím nerovnosti a začnu brzdit, klepání zmizí. Toto mě potvrdili i ve značkovém servisu. Nikdo ale neví, jak to odstranit. Myslel jsem si, že mám třeba ucpanou brzdovou hadičku (stává se to), ale auto na válcích brzdilo bezvadně. Nevím, jestli to nemůže být nějaká závada v brzdovém válci, že třeba špatně rozděluje kapalinu k jednotlivým kolům. Nechci do toho ale cpát peníze (protože i značkový servis mě řekl, že neví, jak to odstranit), tak budu ještě koumat. Kdyby snad někdo z vás měl podobné zkušenosti a závadu nakonec odstranil, tak se pochlubte. Díky.
-
díkes, ještě zvážím, pro které se rozhodnu.
-
díky moc. Tyto jsem taky objevil http://www.levnealarmy.cz/eshop/parkovaci-...-pm-y-2605.html , ale nenašel jsem k nim žádnou recenzi. Proto jsem si nebyl jistý, jestli to není nějakej brak. Jdu do toho a uvidím. Každopádně díky za pomoc. :-))
-
Ahoj, vím, že toto téma je již staré, ale přesto bych vás rád poprosil o radu. Chci si na Oct.I pořídit zadní parkovací asistent, pozorně jsem si přečetl vaše rady tady na fóru, v montáži nevidím problém. Spíše bych potřeboval vaši radu, který asistent si pořídit. Nechci žádný dispej ani žádný diodový. Stačí mně vyloženě jen pípák. Podle vašich rad jsem si chtěl pořídit originál a kontaktoval jsem BadyS. Ten mě řekl, že už žádný nemá a že se na Oct.I již dá těžko sehnat. Nemáte někdo ještě jiný kontakt, kde bych mohl sehnat origoš za rozumnou cenu ? Rovněž ocením, když mně případně doporučíte (dle vašich zkušeností) jinou značku, jiného výrobce senzorů. Předem díky za rady a pomoc.
-
Super, díky za radu. Jak se dají vložky vyměnit ? Stačí jen vyšroubovat šroub a jednoduše gumovou vložku vyndám, nebo je v tom nějakej fígl ? Až je vyměním, napíšu, jestli pomohlo.
-
Řeším úplně stejný problém. Taky jsem prolezl všechno možné, včetně silenbloků uložení motoru. Žádný servis nikdy nic nenašel. Nedávno se mě podařilo závadu najít. Myslím si, že se to může týkat více Škodovek. U mě dělá klepání vůle na připevňovacích šroubech brzdového třmenu. Oba šrouby jsou utažené, jedná se pouze o vůli mezi šroubem a otvorem v brzdovém třmenu pro upevňovací šroub. Zjistil jsem to tak, že při brždění klepání vždy přestalo. Jenom zatím nevím, jak to opravit. Jestli jdou díry nějak vyvložkovat, nevím. Nemáte s tím někdo zkušenosti ?
-
Už jsem zjistil, co u mě dělá to klepání. Je to vůle v předním levém brzdovém třmenu. Oba šrouby jsou utažené, takže zatím nevím, jak to odstranit. Jedině by asi pomohlo díry ve třmenu nějak vyvložkovat. Zatím nevím čím. Nemáte s tím někdo zkušenosti a případně, jak jste to opravili ? Za případnou radu předem díky.
-
Mám stejnej problém. Je to ťukání vlevo vpřeu při přejezdu nerovností. Auto mám zkontrolovaný, žádný ložiska, vůle v čepech, zkrátka vše v pořádku. A pořád ťuká. Trošku jsem se v tom šťoural a dle mě to může být: 1) špatný horní uložení tlumiče 2) trubka výstupu z chladiče hned vedle vypoštěcího ventilu (trubka je jen několik milimetrů od kovového nosníku, při přejezdu přes nerovnosti může ťikat do nosníku a hluk se přenáší přímo do kabiny) 3) silenblok uložení motoru 4) táhla řazení Budu dále bádat. Pokud na něco přijdu, budu informovat.
-
Zdravím vás, takže můj problém vyřešen. Byly to špatné gumy. Už jsem koupil nové. Po poradě s několika kolegy, kteří mají v jedné firmě na starosti služební auta, jsem šel do Michelinů. Původní gumy byly Bridgestone B390. Do teď jsem myslel, že je to ta lepší kvalitnější značka, takže jsem byl celkem nepřijemně překvapenej. Přední pneu byly sjetý na 4mm a zadní na 5mm, takže by celkem ještě vydržely. Závadu jsem nakonec odhalil sám. Přezul jsem auto na zimní kola a bylo po hluku. Musím ale přiznat, že takovej hluk jsem v autě ještě nezažil. Při rychlosti 80-90km/h jsem myslel, že se mě rozskočí motor, jak to hlučelo. Jo, a taky jsem odzkoušel jednu radu. Přejel jsem dlaní po pneumatice. Na jednu stranu byla hladká a na druhou stranu drhla. To znamená, že se mě vzorek sjel šikmo a to pak dělalo ten hluk. Akorát jsem se přesvědčil, že naše servisy nejsou žádní profíci, ale úplní amatéři, kteří chtějí ze zákazníka akorát vyždímat prachy. Já po této zkušenosti bych jako první zkusil vyměnit kola a až pak bych hledal jinde. V servisu mě akorát diktovali, kolik bude stát výměna ložiska, nová převodovka (40tis.), atd. Ještě mám však jednu závadu, která, jak jsem si přečetl, trápí více Octáváků. Jedná se o klepání vpředu (u mě) na levé straně při přejezdu nerovností. Značkový servis si s tím neví rady, tak mě tvrdí, že je to normální a že nic neslyší (opět profesionální přístup), takže jsem se rozhodl, že to zkusím vyřešit sám. Už mám zjištěno, že to můžou dělat 4 věci: 1) horní uložení tlumiče 2) kovová trubka (výstup) dole u chladiče hned vedle vypouštěcího ventilu (tady se konstruktéři ŠKODOVKy zase jednou vyřádili, ta trubka je pouze několik milimetrů od kovového nosníku, při přejezdu nerovností při trošku opotřebených silenblocích na chladiči to může krásně ťukat do nosníku a tento hluk se přenáší přímo do kabiny, a to nemluvím o tom, že se trubka může časem poškodit) 3) silenblok uložení motoru (už jsem měl částečně demontováno, je tam ale špatný přístup, takže to ověřím až na druhý pokus) 4) táhla řazení Příště zkusím přiložit pro názornost i několik fotek a snad i nové zkušenosti.
-
Já mám Octávku I a na ni 15-ky pneu 195 R65 Bridgestone B390, jsou sjetý tak na 40-50% a teď se mi na nich udělal taky pilka jako kráva. Když jsem byl v servisu, tak mě při projetí auta řekli, že mám špatný ložisko, nebo dokonce rozvodovku. Přijel jsem domů, přehodil na auto zimní kola a hučení bylo fuč. Takže budu kupovat nový gumy. Tak, teď babo raď, které gumy jsou opravdu kvalitní. Já jsem dosud myslel, že Bridgestone jsou ty lepší. Po této zkušenosti je už nechci.
-
ahoj, mám podobný problém. Mám Oct.I 1,6i,r.2003, najeto 63tis.km, v předu se mě začal ozývat nějaký hluk, spíše bych řekl, že je to hluk jako by mě vybrovala poloosa. Hluk je pořád stejnej a řekl bych, že při zatáčení doleva nebo do prava nemizí. Byl jsem s tím v servisu , ale tam nic nenašli. Zkoušeli ložiska, poloosy, zkrátka všechzno. Byl jsem u toho. Abych měl větší jistotu, navštívil jsem ještě další dva servisy. V jednom mě zkoušeli ložiska. Zvednuli auto a rozjeli je na prázdno, pak poslouchali hluk u kol, prý mě začíná hlučet právé ložisko. Já jsem však nic neslyšel. Navíc při jízdě- při prudším zatáčení by to bylo poznat podle ustupování hluku. Ve druhém servisu mě řekli, že to může být i převodovka, nebo rozvodovka (diferenciál). Že prý na to 1,6 Octávky občas trpí. A jeden technik mě řekl, že mě převodovka hlučí, druhej technik však řekl, že je to normální, že u těchto aut jsou převodovky hlučnější. Výměna nové převodovky by stála ca.40tis. V minulosti jsem si přečetl, že před jakoukoliv výměnou ložisek a dalších dílů je dobré prvně zkusit vyměnit gumy (půjčit si a projet to), a pak ještě nechat udělat geometrii. Geometrie prý může nadělat hluk, jako hodně špatné ložisko. V servisu mě ale řekli, že u těchto aut se geometrie jen tak nerozhodí. Tak nevím. Nemáte s tí někdo větší zkušenosti. Nebyla by nějaká dobrá rada ? Díky moc předem.