Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

reilk

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím, Škoda Rapid 2016, motor 1.2 TSI - CJZD, 81 kW, najeto 62000 km Diagnostika mi začala vyhazovat tyto chyby, četnost chyb se zvětšovala (P2196 nakonec tak jednou za 50 km), spotřeba zvýšená o 15 až 20%: Našel jsem menší úniky na obou spojích výfuku (nahoře mezi turbem a katalyzátorem a dole mezi dílama - z výroby má výfuk pouze 2 části). Spoje jsem utěsnil, spotřeba šla dolů na původní hodnoty. Chyba zatím žádná, i když jsem zatím moc nenajezdil. Co mi ale stále vrtá hlavou jsou průběhy napětí na Lambda sondách. Ta první před katem (která hlásila nejvíc chyb) krásně kmitá mezi 0,1 až 1 V, zdá se funkční. Ta druhá za katem ale na volnoběh drží konstantní napětí 1,42 V, po prošlápnutí plynu "reguluje" na 1,2 V a zase se vrátí zpátky. Dle diagnostiky by obě Lambdy měly být skokové, neměla by tedy i ta druhá lambda kmitat a držet se pod 1 V ? Nebo je u těchto motorů nějaká "speciální" sonda a průběhy jsou v pořádku ? Širokopásmová sonda za katem je asi nepravděpodobná ? Zde je průběh z VCDS. Měřil jsem to i osciloskopem přímo na zapojeném konektoru, průběhy byly podobné. Zelené křivka je sonda před katem (rozsah 0 až 1V), červená za katem (rozsah 1 až 2V)
  2. Zdravím, dnes jsem provedl montáž hasicího přístroje pod sedačku řidiče do Rapida 2016, tak se podělím o stručný návod. Snad se bude někomu hodit. Použité díly: - držák 5JA 860 290 - hasicí přístroj 1kg PG1LE (včetně držáku) - 2x šroub M8x16 Základem je držák 5JA 860 290 (černý). Dá se koupit např. zde: Držák pro hasící přístroj Škoda 5JA860290 (skoda-dily.cz) Komu by se cena zdála vysoká, asi by se dal vyrobit i doma, ale mě to za ten čas nestálo. Montuje se pod kolejnice sedačky po vyšroubování dvou předních šroubů (Spline/XZN M10), utahovací moment 40 Nm. Montáž je podobná jako u držáku deštníku pod spolujezdcem. Dále jsem šel cestou nákupu hasicího přístroje Tepostop PG1LE (alternativně PG 1 LE). Cena je okolo 700 Kč, dá se koupit na více místech. Já jsem kupoval zde: PG 1 LE - práškový hasicí přístroj | Požární bezpečnost s.r.o. (vyzbrojna.cz) Výhodou je, že v ceně je již držák (červený), který přesně pasuje na výše uvedený černý držák. Stačí přišroubovat pomocí 2 šroubů M8 (nutno dokoupit zvlášť). Použil jsem standardní šrouby se šestihrannou hlavou bez podložky, hasičák je o ně lehce opřený, ale ničemu to nevadí. Lepší by byly šrouby s co nejnižší hlavou. Pokud by někomu nevyhovovala červená barva držáku nebo chtěl někdo použít jiný hasicí přistroj (neručím za kompatibilitu), originál se dá koupit např. zde: Držák pro hasící přístroj Škoda 1Z0860231A (skoda-dily.cz) PG1LE je také přesně originální hasicí přístroj, který Škoda prodává samostatně za téměř 1500 Kč ! Mnou zakoupený kus má dokonce logo Škoda a originální EAN číslo 1Z0 860 277. Takto namontovaný hasičák nijak nepřekáží posunu sedačky a ani není v kolizi s držákem na vestu pod sedačkou. Zde je umístění při posunu sedačky úplně dozadu. Větším lidem možná může při nastupování překážet (netestováno). A zde při sedačce nastavené na mojí postavu (měřím 170 cm). V této poloze je hasičák téměř zároveň s hranou sedačky, téměř skrytý, za mě ideální. Nijak nepřekáží. Zároveň se dá i v sedě jednoduše odháknout a sám vypadne směrem dopředu. Držák je dělaný do auta, takže i při nárazu by popruhy měly hasičák udržet.
  3. reilk zveřejnil téma v Úřady
    Zdravím, mám nový velký technický průkaz pro Felicii (starý byl plný), kde již vůbec není kolonka s číslem motoru. Znamená to, že číslo motoru je vymazané (i někde z databáze, fotek z STK nebo kde to všude mají) ? Potřeboval bych vyměnit motor (za stejný typ) a nevím, zda je potřeba podnikat nějaké kroky na úřadě. Dá se to nějak zjistit ? Děkuji za odpovědi
  4. Zdravím, měním vodní pumpu a zjistil jsem, že ve všech příručkách uváděné pozici pro výpustný šroub chladící kapaliny z bloku motoru žádný šroub nemám. Je tam pouze cca 3 cm hluboká díra, bez závitu a na konci normálně ukončená/zalitá (dle vzhledu bych řekl, že takto byl blok motoru odlit a nejedná se o nějakou pozdější úpravu). Je to normální a dá se voda z bloku dostat nějakým jiným způsobem ? Odhadem jsem ze systému dostal 3 až 4 litry kapaliny a očekávám, že velká část by z bloku vytekla po odmontování vodní pumpy. Je to Felicia 1.3 MPi, rok výroby 1999. Motor 781.136M. Viz. přiložený obrázek. Děkuji za rady

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.