Přejít na obsah

Greeg

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Greeg

  • Narozeniny 07/08/1989

Návštěvy profilu

1656 zobrazení profilu

Oznámení Greeg

Nováček

Nováček (1/14)

15

Popularita

  1. Cau, resim problem se svym SIII, kde mi pripada, ze neskutecne drnca, vibruje atd. a procitam zde diskuze ohledne podobnych temat. Jak jsi nakonec dopadnul? Prodal jsi ho?

    Diky

    Kamil

  2. zkontrolujte ještě zadní část interiéru. Mně klepal takový plastový kolík zasunutý do karoserie je to uchycení toho dílu sedačky co je mezi zadním opěradlem a dveřmi. Doporučuji do něj zabouchata zahýbat s tím jestli to neklepe - když tak na každé starně zafixovat. Jak to klepe o karoserii tak to zní jak kdyby to bylo od nápravy. Taky můžete zkusit sklopit zadní sedačky jestli to bude pořád dělat. V těch taky někde něco klepe ale už jsem nezjišťoval co... možná ten zámek ale nevím ...
  3. whokerz- Bmw určitě ne přesně z těch důvodů jak píšeš. Mně už ani nezáleží na nějaký prestiži nebo velikosti ( stejně v tom jezdím sám ) nebo výbavě protože stejně nic jinýho než rádio nepoužívám.... hlavně chci aby to auto bylo příjemný na řízení a mělo kvalitní - nemusí být zábavné ale kvalitní jízdní vlastnosti. A to superb nenaplnujě... mám pár favoritů ale ještě rozhodnutý vůbec nejsem ... Hodně štěstí všem při řešení problému s podvozkem at Vám vyjdou v servisu co nejvíce vstříc. A kdyby se chtěl někdo projet v mém dostavníku a zkonzultovat něco tak není problém Praha a okolí ještě cca do konce února bude k dispozici S pánem Bohem
  4. No tak o víkendu jsem zkoušel jednoho supa s DCC to byl asi pátý superb ve kterým jsem jel. A musím říct že DCC nebo klasika, kombi nebo liftback, všechny jsou otřesný . Všechny mlátěj vržou a rachtaj. Ten můj je z nich asi nejhorší ale jinak ty rozdíly nejsou nijak dramatický. Můj závěr je že je to prostě šmejd, komu se zdá že je na něm vše ok tak buď máte z pekla štěstí na kus a nebo máte tu výhodu že to nepoznáte ( myšleno v dobrém a kéž by mi ty věci taky nevadili ). Já už jsem si teď koupil jenom měsíční dálniční známku. Koncem února tam vrznu ty hezký letní kola a se supem a celou Škodou se na vždy rozloučím - zklamán, uražen a vyčerpán neustálým řešením čehosi
  5. cookie- no jasně to bych taky nerval navíc s nejistým výsledkem... taky bych to rád s někým naživo zkonzultoval a třeba vyzkoušel ale jsem z Prahy No mně je teda sice jenom 28 ale už jsem taky ledas co a ledas čím projezdil a nikdy jsem se s ničím takovým nesetkal. Horší podvozkem byl snad jenom jeden 20 let starej renault a jedno mondeo který mělo asi 450 tisíc tak mlátilo víc ale zase bylo pohodlnější a nekejvalo se Tak prosím koukni na ty tečky třeba tam máš ty samý co já a mohlo by to být tím...
  6. hmm to je klasika Když jsem jim řekl že to prostě chci řešit a trvám na reklamaci tak prý když oni žádnou vadu nepotvrdí tak zavolají do ŠA ty přijedou, napojí to na nějaké senzory a otestují. Nicméně mi řekli že at počítám s měsícem bez auta a že mi to stejně neuznají .. tak wtf to asi nejde že jo cookie- nevím tedy co bych v tvém případě dělal, jestli máš DCC tak tlumiče jsou za 40 a myslím že i po výměně nebudeš úplně spokojený. U mě se tím odstranilo jenom fakt to nejhorší ale pořád je to otřesný. Co tam máš za péra ? resp. jaký máš přesně typ karoserie motoru a převodovky ? Já tam mám ve předu zelenou a bílou tečku ( je to vidět hned když koukneš do podběhu u předního kola) . Jel jsem v superbu co měl tuším modrou a hnědou a ten měl podvozek mnohem lepší... resp. jsme to zkoušeli s přítelem mé tety co v něm jezdí a oba jsme při porovnání usoudili že ten můj superb víc bouchá a víc se houpe ... což tedy jak jsem psal nedává smysl když tam mám nové tlumiče a on má na nich asi 80 nebo 90 tis jinak ted řeším jestli ještě risknout ty pružiny a nebo jít rovnou do jinýho auta, ale aby mě každá jízda vyloženě s.ala a kazila mi náladu to fakt nemám za potřebí
  7. cookie- dunění bych tipoval na tlumiče ale u DCC je to celkem řacha pokud by to neuznali na záruku ( tuším okolo 18 tisíc výměna zadního páru) . No každopádně když přijdete na cokoliv co by tam mohlo být na tý nápravě špatnýho tak budu rád za info. Nicméně mi přijde divný že stejně špátná je u mě přední i zadní náprava a vzhledem k tomu že mají jinou konstrukci tak si myslím že to nebude nějakým lůžkem nebo stabilizátorem . Podlě mě jediný co to může dělat po výměně tlumiču a uložení jsou ty pružiny...
  8. Tak to by mě zajímalo co Ti na to řeknou. Snad budeš mít štěstí na servis. Ale pokud to máš bez DCC tak jakýkoliv mlácení bouchání chrastění a vrzání je naprosto v pořádku podle našeho autorizáku jinam už snad ani nemám sílu jezdit a hádat se. To že je to evidentně zmetek alespoň ten můj kus je jasný. Ale dávám ještě šanci v soukromén servisu kde nejsou tak arogantní a snaží se pomoct a ne se Tě zbavit co nejdříve... Jinak s DCC ti vymění hydrolůžka a tím by se to mělo vyřešit.Ale hydrolůžka spíše klapají než vyloženě bouchají...
  9. No někde jsem tu psal že jsem vyměnil všechny tlumiče a uložení ( na své náklady) . Přední za stejné a zadní za ty nový 513 místo 511. Určitě se to znatelně zlepšilo a zmizelo to duté bouchání a takové klapavé bouchání ale stejně to mlatí víc než by mělo. Jel jsem ted v jiném superbu bez DCC a ten byl taky hlučný ale určitě ne tolik a to srovnávám tento který měl 80 tis. a muj který má 50 a na tlumičích 5 tis... Jako nejsem náročný ale jízda v superbu je pro mě celkem nepříjemná pořád trnu abych na něco nenajel a tak. Potom v inetriéru všechno zapraská a zadrnčí... uff. Ještě přemýšlím že vyměním pružiny a to asi bude poslední šance kterou supovi dávám. Jestli se to nezlepší nebo jestli tam nepůjdou ty co mám vyhlídlé tak na jaře poletí do světa... a klidně si koupim obyč golfa nebo něco " normálního" co funguje.... Ono je to sice takové houpavé ale i na malých hrbolech to strašně kopne a bouchne. Prostě špatně vyladěný ale zase úpně extra tuhé mi ty tlumiče nepřijdou když jsem je měl v ruce. Nevím tedy jestli na to může mít vliv utažení nějakého stabilizátoru nebo co. Ta náprava je celkem složitá a zas tak tomu nerozumím... Jinak mám v úmyslu tam dát pružiny z Octy 3 scout. Zatím mám zjištené že by tam měly jít namontovat, misky i uložení jsou stejné a číslo vlastně taky ( až na poslední 2 písmena která určují delku a tuhost) ale ještě to chci proměřit a pořádně se na nějakém scoutu na ty péra podívat. Váhově je to skoro stejné - octa ve 4x4 combi je cca asi o 50 kilo lehčí než muj sup. A když jsem jel ve scoutu tak to bylo nesrovnatelně pohodlnější a kultivovanější. Otázka je jak jsou tam vyladěný k tomu tlumiče to je prostě risk. Jsem domluvený s klukama ze servisu že to objednají podíváme se pak i fyzicky jak to vypadá a rozhodneme se jestli to tam vrazit nebo ne ...
  10. Tak Greegovo zoufalství stále pokračuje. Jsem po výměně všech tlumičů a uložení tlumičů kterou jsem si musel hradit sám protože už jsem neměl sílu se dohadovat. Tím se vyřešilo opravdu nesnesitelné tupé bouchání a "klapání" od podvozku takže ty tlumiče jsem tam měl opravdu špatné. Nicméně po výměně se ještě daleko zhoršilo vrzání ke kterému se ještě přidalo jakési kovové rachtání. Zkoušel jsem se dívat jestli tam není něco uvolněného ale za boha nemohu nic najít. Jde to vyloženě od zadní nápravy ( předek jenom standardně vrže) V pondělí jdu do servisu volat protože mně přijde že to snad ani nebyli po té výměně projet a nebo doufali že to nějak zkousnu.... v ukázce je to hlavně slyšet na konci ( a to jedu po takové lehce zvrásněné ulici) No takové trable jsem snad neměl ani s felicií uvidím podle financí ale na jaře přemýšlím že se asi supíka zbavím vrzani.m4a
  11. všechno jsem to pak otřel hadrem ale fotil jsem to před aby to bylo vidět ty místa, mazal jsem to nějakým mogul na bázi vosků nerozpustným ve vodě, už jsem to používal na Passata jednou kde jsem s tím taky něco mazal podobného a je to celkem dobrý ...
  12. Takže včera jsem to promazal, hlavně ty puky stabilizátorů ale i dolní uložení tlumiče a tyčku řízení ... no když mám auto ve vzduchu a bez kola tak jsem vždy trochu nervózní takže jsem se u toho moc dlouho nerozplýval ale výsledek je znatelný. Ke vší smůle zrovna vymontovali před zimou ten zpomalovák který mě tam každý den se.e a když ho potřebuju tak tam není na tom mi to zaručeně vždy vrzlo ale projížděl jsem to i jinde a jenom jednou jsem něco zaslech ale večer se mi to zdálo ještě lepší ( asi se ten tuk trochu usadil něco jsem přes den najezdil) . Nicméně asi to ještě vezmu příští týden na zvedák, zkontroluju to , očistím a ještě důkladnějí promažu a vetřu to tam pořádně, nicméně se to tím myslím vyřeší.
  13. no asi cestou domů koupim nějakej nerozpustnej tuk a zítra se na to vrhnu, kola asi bude lepší sundat s tím počítám kor když člověk nevlastní zvedák. To zase budu od toho mastnej až za ušima když tak zkusim nafotit co jsem promazal a dám vědět jestli to bylo k něčemu dobrý ...
  14. výdechy jsem taky vyndaval a promazával všechny i ten pro cestující vzadu ten na levo jde úplně sám, stačí to trochu " vydloubnout" v tom místě úplně nalevo ( ten výdech je až do konce palubovky a malá část je jakoby ze strany tak tam to nadzvednout a už vyjede skoro sám , není tam nic co by se mohlo poškodit tak bych se toho nebál, i ten prostřední velký výdech šel dobře ven... jinak myslím že jsem přišel na to co mi tam drnčí na kostkách a asi to je ten mechanismus zavírání schránky u spolujezdce ( ten mechanismus na dvířkách) ale předběžně myslím že bude dost těžký se do toho dostat tak ještě nevím co s tím udělám nicméně už se mi podařilo celý ty dvířka demontovat a zase úspěšně namontovat tak možná si je pak vezmu na nějaký dlouhý zimní večer domu a budu meditovat nad tím jak se do toho dostat
  15. myslím že zrovna z těchto dvou věcí zobáčky asi neurveš, kolem toho rádia je to fakt easy. Používám takový ty plastový tyčko-háky který jsou přímo na demontáž plastů v interieru ( to stojí pár korun, nic tím nepoškrábeš a perfektně se s tím dělá) U toho rádia je ten plast dost flexibilní. Stačí zajet pod ten okraj a pomalu to vymačkávat kolem dokola. Ten plast kolem budíků je trochu horší ale nic hroznýho. Myslím že jsem začínal z tý strany toho plexi nad budíkama, stačí pod to něco strčit, přizvednout ten plast a pak už pod to strčíš prsty a postupně to taháš ven. Tady to chce větší sílu a hlavně dát pozor aby to neprasklo. Hlavně je kritický to místo u nulovače km ( dole kde je to nejslabší) taky to vypadá že je ten plast dost křehký tak bych to doporučil udělat v létě a nebo pořádně vytopit auto aby ten plast nebyl studený... no a pak už jenom oboje podlepit a podmazat pořádně vazelínou a máš klid tyhle 2 věci jsou asi nejhorší, no znova se mi to sundavat nechce protože bych sebe a vše okolo zase upatlal tím co jsme pod to dal
×
×
  • Vytvořit nový...