Přejít na obsah

pan_zelva

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pan_zelva

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Tak zápach skutečně pocházel z elektrického příhřevu. Závada spočívala v uvolněném spoji. Mínusový svorník(šroub) topidla je jakoby nalisovaný(snýtovaný) s plíškem, který rozvádí napětí po topidle. V mém případě se toto spojení celé protáčelo, tím pádem byl špatný kontakt a celé se to vypalovalo. Topidlo jsem tedy celé rozebral, svorník odvrtal, nahradil novým šroubem shodné délky, doplnil vějířovou podložkou a množstvím kontra matek. Pak už zbývalo jen složit. Vše Funkční. P.S.:doporučuji si vyfotit jak jsou poskládáné topnice uvnitř topidla. Já to neudělal a pak to zabralo dost času dát to vůbec dohromady.
  2. Tak diagnostika odhalila závadu defrost klapky(26 na obrázku výše). Dnes jsem dnes odpojil motor - motor se na volno krásně otáčel. Naopak klapka z nějakého důvodu šla ztuha. Po par otočeních se to uvolnilo. Po opětovném smontování vše funkční. Uvidíme jak dlouho 😂
  3. Ahoj, tak se hlásím se stejným problémem. Na nohy a cestující krásně fouká. Na celé čelní sklo nikoliv. Který je to prosím ten motorek?
  4. po další chvilce hledání jsem nalezl toto: https://forum.skodahome.cz/topic/146010-citit-spaleninu-po-naštartovaní/ Pravděpodobně to bude ono. Omlouvám se za duplicitu
  5. Ahoj, poslední dobou občasně pozoruji na své O3 2,0 TDI elektrický zápach z ventilace/klimatizace. Vypozoroval jsem, že je to pravidelně když je nízká vnější teplota, studený motor a následně nějakou dobu stojím (rozmrazuji okna, stojím hned na semaforu, atd). Pokud rovnou sednu do auta a celou dobu jedu, problém jsem nezaznamenal. Nesetkal se s tímto někdo? Děkuji
  6. Děkuji za radu. Vyberu tedy libovolný z těchto? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0127177-palivovy-filtr-tdi-cr-29715.html
  7. Mohu poprosit o to jaký koupit palivový filtr na svojí O3? Nám v tom nějaký hokej jestli koupit variantu s/bez odlučovače? Dle poradce na eshopu mohu použít obě varianty... Jedná se o motor 2.0 TDI 4x4 110kW. VIN:TMBLJ9NE5F0102518
  8. Prosím doporučte nějaký ověřený servis v Plzni nebo okolí pro octavii 3 generace. Jedná se 2,0 TDI 4x4 rok 2014. Mám dvě závady: - nefunkční haldex - klepání od přední nápravy při průjezdu jakékoliv nerovnosti Už jsem měl auto na dvou místech a tvrdí že haldex funguje a celou přední nápravu promazali tak že nemůže být problém :-)
  9. Ahoj, také se připojím s podobným problémem. Dnes jsem na sněhu jel z práce a zjistil, ze se mě vůbec nepřipojuje zadní osa. Žádný divný zvuk slyšet není. Existuje šance, že výměna oleje pomůže? Nebo je nutná rozborka někde v servisu? Doporučíte servis haldexu v okolí Plzně?
  10. Tak jsem tlačítko demontoval a rozebral. Vše vypadalo jako v odkaze viz výše. Ačkoliv jsem žádné nečistoty neviděl, přesto jsem všechny kontakty očistil "uchošťourem" namočeným v lihu. Po následné montáži tlačítko start engine funguje perfektně. Tlačítko start/stop budu dále sledovat. Děkuji za rady!
  11. Jde o to, zda-li je to takto legální. A nebo se na to vykašlat...
  12. Nenašel by se nějaký dobrovolní, který by dokodoval LED osvětlení SPZ? Popřípadě několik maličkostí. Ideálně okolí Plzně. Děkuji
  13. pan_zelva

    VIN štítek

    Ahoj všem, před časem jsem byl se svou O3 na technické. Vše bylo v pořádku až na dle technika velice závažnou závadu. A tou je prasklý papírový identifikační štítek ve dveřích spolujezdce. Tak jsem tedy nelenil a vyrazil do Škoda Auto, kde se mě podlomila kolena. Samolepku údajně lze objednat, ale za 1700Kč, což jsem samozřejmě odmítl. A proto má otázka zní, nevíte někdo o levnější variantě? Děkuji Petr
  14. To vypadá nadějně. Až budu doma mrknu na to. tak teď ještě to druhé tlačítko ?
  15. Ahoj všem, rád bych vás požádal o dvě rady nestandardního chování mé O3. 1, Tlačítko start motoru pod volantem. Někdy zapne zapalování(nastartuje) napoprvé, ale většinou je nutné stisk opakovat několikrát. Je to chyba tlačítka, nebo může být chyba někde jinde? Nemáte nějaké schéma jak to je zapojeno či návod na výměnu? 2, Tlačítko systému start/stop motoru. Pokud již se mě povede motor nastartovat tak hned poté sáhnu po tlačítku vypnou systém start/stop. Tlačítko se vždy rozsvítí a tím se vypnutí motoru deaktivováno. Někdy se však tlačítko rozsvítí a po několika málo vteřinách pohasne a motor se normálně vypíná? Vůbec netuším kde může být chyba... Děkuji za všechny rady. Petr
×
×
  • Vytvořit nový...