Přejít na obsah

PetriCZECH

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    425
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

O uživateli PetriCZECH

  • Narozeniny 07/29/1986

Návštěvy profilu

3448 zobrazení profilu

Oznámení PetriCZECH

  1. Koukám na konfigurátor Super Sportline a nějak mi uniká smysl, proč platit tolik peněz za málo muziky ve srovnání s verzí L&K? Především absence barevných variant, mě nemile překvapila, je stejná jako u L&K či nižší výbavy, do toho, pokud chcete přidat věci dostupné v základu L&K, cena je rázem vyšší, než L&K.... Design není příliš odlišný a rozhodně mi přijde, že rozdíl u 3. generace, byl mezi verzí L&K a Sportline na pohled větší.
  2. PetriCZECH

    Škoda ELROQ

    Elroq ve verzi First Edition.
  3. PetriCZECH

    Škoda ELROQ

    Ze předu se mi líbí, nicméně zadek mi evokuje Fabii 4 🤷. Jsem zvědav na cenu vybavenější verze s nejdelším dojezdem 😉
  4. Nevypadá špatně: https://www.skoda-auto.cz/modely/teaser/novy-superb-sportline
  5. Když si vezmu, že za mnohem vybavenější konfiguraci v automatu, jsem dal na konci roku 2020 ve finále jen o 35000,- více, tak to opravdu poněkud zdražilo…
  6. Na mně moc velký UFO....
  7. PetriCZECH

    Karoq FL

    Stávajícího Sportline nevyměním, dokud nebudou nabízet Modrou Race metalízu 😄 Na druhou stranu, přece jen ho mám zatím jen rok 😄
  8. PetriCZECH

    Karoq FL

    Místo odkládacího kastlíku je repro i u předchozí verze Sportline, alespon já to tam mám - ve výbavě mám Canton.
  9. T-Roc je ale crossover…v porovnání spíše ke Kamiqu.
  10. A zaplatíme to my ostatní.... Antivirus....
  11. PetriCZECH

    Škoda Enyaq

    Nedávno jsem to tady psal a někomu se to nelíbilo a nesouhlasil, když jsem napsal, že preferovaný Enyaq “sežere” tolik čipů, co dvě Octavie 😁 Kdyby v automobilkách nebyli takoví škrti a šli v čipech s dobou (myšleno technologií výroby samotného čipu), krize by taková nebyla. Výrobci čipů se zachovali úplně stejně jako automobilky - dali přednost výrobě těch čipů, kde mají větší marži, a to rozhodně nejsou ty čipy, co jdou do obyčejných aut.
  12. Potvrzuji, o tom ročním trvání statusu "předváděcí vůz" se debatovalo už z kraje léta 2020. Upřímně se divím, že už to tak není, čekal jsem, že to tak od začátku roku 2021 dávno funguje. Jinak držím palce a doufám, že se opravdu co nejdříve dočkáte 👍
  13. Na čem je největší marže, to trvá kratší dobu - trochu krutá realita, ale vzhledem k současné situaci celkem pochopitelná. Nezávidím těm, kteří měli v plánu kupovat auto tenhle nebo příští rok, za chvíli už ani nebude co vybírat z ojetin - viz. počty aut ve Škoda Plus. Za normální situace tam bylo k prodeji 6500 - 7000 aut, aktuálně je k prodeji "jen" cca 3250 aut....
  14. PetriCZECH

    Škoda Enyaq

    Takže od října 2020, kdy se začal objednávat, se jich do pulky července podařilo vyrobit pouze 7500... aha. Tak to mají co dělat, abych těch dalších 70 000 někdy vůbec vyrobili. O počtech čipů třeba zde: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/cipy-vyroba-polovodic-automobilky-tovarna-fabrika-nedostatek.A210914_130104_automoto_fdv
  15. PetriCZECH

    Škoda Enyaq

    Zvláštní, v červenci to ještě bylo 7 575 prodaných vozů, najednou je to 70 000 objednávek o 2 měsíce později..... někdo asi někde udělal chybu, nebo nás prostě lakují, čemuž věřím více. Mimochodem, je opravdu skvělým pocitem pro ty, kterým leží auta někde na odstavných plochách, číst o tom, jak někdo dává přednost autu, které potřebuje mnohonásobně více čipů, než konvenční auto. https://www.autoforum.cz/predstaveni/o-skodu-enyaq-je-na-otevrenych-trzich-minimalni-zajem-pri-jejich-cenach-neni-divu/
×
×
  • Vytvořit nový...