Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

PetriCZECH

Člen ŠKODA Klubu
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Jo, to je sice pravda, že proporcemi by se se Superbem měla srovnávat V90, ta je však jen o trochu větší, než V60 a už se prodává jen jako plug-in. Technicky jsou na tom výbavou úplně stejně, jde jen o větší kastli. Alespoň to tvrdil prodejce. A v tom srovnání mi nejde o to, abych vozil trochu více vzduchu navíc.
  2. Téma jsem u S4 nenašel, tak jsem založil nové. Kdyby jste si mohli vybrat, především ti po zkušenostech s S4, brali byste S4 Sportline/L&K (2.0 TDI nebo TSI) nebo třeba Volvo V60 Plus B4 mild-hybrid (benzín, 145 kw, 300 Nm)? V případě Volva k tomu přistupujme, že vyjde levněji než nabídky od Škody. Případně jinou alternativu k Superbu? Díky za názory.
  3. Souhlas. Pokud pak budete prodávat auto někomu fyzicky, tak ten by to ocenit mohl. Co má zkušenost s prodejem ala AAA nebo Škoda Plus, tak tam servis navíc nikdy neocení. Alespoň já jsem to štěstí neměl. Jinak vycházím spíše z toho, že většina z nás si nemá kde olej vyměnit (přeci jen, většina lidí v ČR žije v bytových domech) a veřejné rampy už taky nejsou úplně dostupné, případně ty co jsou, nejsou na vozidla dnešních rozvorů. Ale souhlas, pro dobro duše, proč ne.
  4. Stačí si poslechnout Vaculíka, který jasně říká, že v moderních vozech (konkrétně se vyjadřoval ke Škodě) je zcela zbytečné měnit olej dříve, než Vám řekne samo auto. To si samo olej průběžně proměřuje na základě Vaší jízdy a interval dle potřeby zkracuje. Nedůvěřivcům, kteří si myslí, že jde o zcela orientační hodnotu, to vymlouvat nebudu, ale trochu si o diagnostice vozidla něco každý přečtěme a pak posuzujme. Samozřejmě, pokud si někdo vozidlo pořídí s vidinou jeho provozování více jak 5 let, tak pro dobro duše se dá dřívější výměna chápat.
  5. PetriCZECH odpověděl na hybca's téma v Motor 2.0 TSi
    Myslím si, že teplota stoupne už jen proto, že se sníží chlazení vzduchem, ke kterému dochází za jízdy. Jinak pokud takových teplot dosahujete v zimě/na jaře, tak bude asi zajímavé to sledovat v létě. Poptal bych se normálně v servise Škoda.
  6. PetriCZECH odpověděl na Timatko's téma v Motor
    Tak ona ta motorizace s sebou nese i jinou převodovku, alternátor a jiné např. odhlučnění atd., což rozdíl 50000,- obhájit umí. Ale souhlas, rozhoduji se teď taky, který motor vybrat a nevím. Tím masivním zdražením 2.0 TSi 150kw mi do toho docela hodili vidle, tak zvažuji, jestli 2.0 TDi 110kw nebo 1.5 TSi 110kw. Výbavu chci Sportline + doplňky. Strop jsem si dal 1300000,- (ceníková cena)…nájezd roční okolo 20000km, převážně dálnice na trase Přerov - Brno.
  7. PetriCZECH odpověděl na Timatko's téma v Motor
    Rozdíl mezi Selection a L&K je docela rapidní. Přeci jen L&K je defecto full výbava se všemi možnými asistenty, lepší sedačky, větší kola, lépe odhlučněný atd. Nějak mi ale nekalkuluje, proč máte zrovna tyto dvě možnosti? Co já vím, tak rozdíl verze L&K je mezi 1.5 TSi a 2.0 TDi (110kw) je 60000,-, kdežto rozdíl mezi Selection TDi a L&K TSi je 140000,- Tím chci říct, že pokud máte na L&K, tak buď přihoďte 60k a jděte do TDi, nebo zvolte levnější TSi, pokud Vaše nájezdy jsou do 20000 km ročně.
  8. PetriCZECH odpověděl na Dixik2's téma v Ostatní
    Věděl by někdo, kdy se nabíhá na nový modelový rok do výroby? V tomto případě, kdy se naběhne na MR 2026? Děkuji předem.
  9. PetriCZECH odpověděl na rombor's téma v Interiér
    Ano, to je prý vlastnost použitého materiálu... Nemá spíše někdo zkušenost, jak je to s tímto materiálem u jiných značek?
  10. PetriCZECH odpověděl na Timatko's téma v Motor
    Pokud chcete S4, tak na Vámi výše uvedené lepší motorizace u S4 nebude. 2.0 TSI by zbytečně moc papal na krátkých trasách a 2.0 TDI se vzhledem k cenovému rozdílu nevyplatí, krátké trasy mu nesvědčí (resp. DPF) a rozhodně je méně kultivovaný, než 1.5 TSI mHEV. Bral bych 1.5 TSI mHEV,
  11. 2.0 TSI 150 kw je už dostupná v konfigurátoru i u verze Sportline :-)
  12. Jakou máte zkušenost s jízdou na dálnici? Spotřeba, dynamika při předjíždění apod.? Děkuji.
  13. PetriCZECH odpověděl na Dixik2's téma v Ostatní
    Koukám na konfigurátor Super Sportline a nějak mi uniká smysl, proč platit tolik peněz za málo muziky ve srovnání s verzí L&K? Především absence barevných variant, mě nemile překvapila, je stejná jako u L&K či nižší výbavy, do toho, pokud chcete přidat věci dostupné v základu L&K, cena je rázem vyšší, než L&K.... Design není příliš odlišný a rozhodně mi přijde, že rozdíl u 3. generace, byl mezi verzí L&K a Sportline na pohled větší.
  14. PetriCZECH odpověděl na Pawouk's téma v Ostatní
    Elroq ve verzi First Edition.
  15. PetriCZECH odpověděl na Pawouk's téma v Ostatní
    Ze předu se mi líbí, nicméně zadek mi evokuje Fabii 4 🤷. Jsem zvědav na cenu vybavenější verze s nejdelším dojezdem 😉

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.