- 2.0 FSI, "dizlove" klepanie po zahriati
-
2.0 FSI, "dizlove" klepanie po zahriati
U mě to taky po dopnutí nechrastilo, ale pořád bylo slyšet to klapání vycházející právě od toho řetězu. Teď je to ok. Nechal jsem si ukázat starý řetěz a napínák a žádné opotřebení jsem tam moc nezaznamenal. Asi bych začal tímto, i když náklady na výměnu v origo servisu docela darda. Jenom za práci si řekli stejně jako za výměnu rozvodů. Servisák mi ukazoval, že na to mají stejně normohodin, respektive těch jejich jednotek. Řetěz a napínák jsem kupoval origo přes net.
-
2.0 FSI, "dizlove" klepanie po zahriati
Zdravím, Myslím, že by to mohl být napínákem vačkového řetězu. Měl jsem podobný projev motoru. Při ranních startech v zimě mi to chrastilo tak 1-2 sekundy než se dopnul napínák a projev motoru byl právě takový "dízlový". Měnil jsem komplet rozvody, tak jsem nechal vyměnit i napínák a řetěz. Od té doby projev motoru ( zvukově ) rozhodně lepší. Starty uvidíme až další zimu.
-
Výměna "Napínače řetězu" a klepání při volnoběhu
Zdravím, také mi občas při startu zachrastí motor. Myslel jsem, že až budu dělat rozvody, tak nechám vyměnit napínák řetězu a ve škodovce mi také řekli, že na VAGu jim to ukázalo závadu na přestavovači vačky. Jinak jede motor bez problému. Předpokládám, že po výměně toho napínáku to bude ok. Přestavovač prý stojí cca 7 tkč.
-
Brzdová světla
Manželčin Peugeot 106 také svítí až s klíčkem.
-
Brzdová světla
Zdravím, je to blbost, ale vrtá mi to hlavou. Dnes jsem měnil žárovku brzdových světel a zjistil jsem, že mi světla svítí pouze při zapnutém klíčku. Při vypnutém klíčku nesvítí. Kolegovi v práci svítí i bez klíčku v zapalování (r.v.2005). Nedalo mi to a zavolal jsem do škoda servisu. Tam zkusili tři octavie a dvě z nich svítily bez klíčku a jedna až s klíčem. Zajímalo by mě jak to máte vy ? Mám r.v.2007. Houdis
- 2.0 FSI (110 kW)
-
2.0 FSI (110 kW)
Ahoj, auto jsem pořídil před vánocemi a tak se s tím motorem teprve seznamuji. Četl jsem diskusi, kde zvyšování otáček při řazení způsoboval vadný spojkový spínač, tak jsem raději zavolal do škodovky, kde mi to vysvětlili právě dodržením normy Euro4. Zvýšení při řazení o cca 100 až 200 ot./min mi vlastně nevadí, alespoň se tak rychle nepropadnou. Jsem zvědav na spotřebu, zatím mi počítač ukazuje 7,3 což by bylo hodně dobré ( benzín 95 ). Popravdě jsem se spotřeby trošku bál, ale myslím že to bude ok.
-
2.0 FSI (110 kW)
Zdravím, při přeřazení mi nepatrně stoupnou otáčky než začnou klesat. Ve škodovce mi tvrdili, že je to z důvodu plnění emisní normy Euro4. Mám motor BVY - 1/2007. Tak se chci zeptat zda vám to dělá také nebo ne.
-
Výměna oleje v 2,0 FSI
Také by mě to zajímalo, mohu se zeptat jaký budete dávat olej ?
-
Výměna "Napínače řetězu" a klepání při volnoběhu
Zdravím, ten napínák je mechanický nebo hydraulický ?
-
zpátečka
Ahoj, já jsem nakonec zjistil, že mi to dělá plech ( tepelná clona výf. potrubí ) pod autem. Bylo zajímavé, že rezonoval pouze při rozjezdu na zpátečku. Zespod je upevněn na takových přivařených čepech. špatně se to popisuje a nevím jak se tomu odborně nadává. Ale pokus podíváte zespod na auto kolem výf. potrubí tak to uvidíte.
-
zpátečka
Zdravím, zjistil jsem, že při zařazení zpátečky a pouštění spojky mi začne někde v motoru chrastit. Po puštění spojky to jede přes plynový pedál normálně. Jedná se pouze o tu fázi pouštění spojky a přidávání plynu. Nevíte jaká může být příčina. Jestli spojka nebo převodovka ? Ostatní rychlosti jsou v poho. Motor 1,9 ALH. Díky za pomoc.
-
Help, nejede to!!!!
Klapku bych ve škodovce určitě nekupoval. Jestli si dobře vzpomínám tak před pár leta, kdy sem ji měnil za ni chtěli cca 8 tis. Já ji tehdy sehnal za polovic. Byla to prvovýroba, akorát jsem na krabici neměl nápis škoda. Do servisu jsem jel akorát kvůli nastavení klapky přes VAG.
-
Help, nejede to!!!!
Ahoj, podobné problémy mi dělala škrtící klapka. Byl rozbitý servomotorek a nenatočil správně klapku při volnoběhu. Musel jsem ji vyměnit celou.
Houdis
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva