Přejít na obsah

kubaa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kubaa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. OK, dik.uz jsem nasel dodatecne od Milotecu..sice trochu drahsi..cca 3tisice..ale jedine co jsem nasel.. jinak podle fotek vypada ze mame stejne auto .. alespon barvu a vidim ze mas taky xenony..mas i svetly interier? ten se podle me k teto barve hodi nejvic..
  2. Ahojte, nevite jestli se do Superbu I davaly i roletky na zadni okna, popripade jestli tam jdou dodelat? uz neni v konfiguratoru, tak se nemuzu kouknout sam... dik kuba
  3. tak ten N75 ma trochu jinou funkci nez jsem psal ja, popsal to lepe to tdifun v "1.9TDI 81KW" prispevku
  4. OK dik za vysvetleni (to je tak kdyz se snazi vysvetlovat laik ), jen vim ze jsem mel ten samy problem a vymenenim N75 ventilu se to vyresilo..
  5. Ahoj psal jsem toto i do tematu o 81kw myslim ze ti to muze pomoct - me delalo to same u 66kW - nejdrive jen parkrat po dalnici, ale pozdeji pokazde co jsem prekrocil 2500-3000otacek asi. Problem byl v N75 ventilu, myslim ze je to dil, ktery kontroluje tlak v motoru, tzn. ze pri vyssich otackach vzroste tlak v motoru ale taky se vice ztraci protoze ten N75 ventil je KO a ridici jednotka nahraje nahradni program, ktery umozni jen otacky do 2000zhruba, coz je na 5.stupen asi 120km/h. auto se chova jako SDi... ono staci za jizdy vypnout motor a znova zapnout (nekolikrat vyzkouseno na dalnici - ale pozor treba jet na neutral a ten nahradni program se vynuluje a muzete jet zase normalne pokud neprekrocite ty urcite otacky) N75 me stal myslim 1500kc ve skodovce.
  6. OI66kw(400tis km) - max 195 po rovince, lehce pres 200 z kopce, 180 je pekna cestovni rychlost po prazdne dalnici, zere asi 9-10l, ale do zatacek po D1 radeji pomaleji..jinak 160kmh podle me tomuto autu nejlepe sedi na dalnici - rychlost pri ktere je nejtissi a zere asi 7.5-8, kolik vam zere pri 130-140? me ukazuje 6.5-7.5
  7. Ahoj, me delalo to same u 66kW - nejdrive jen parkrat po dalnici, ale pozdeji pokazde co jsem prekrocil 2500-3000otacek asi. Problem byl v N75 ventilu, myslim ze je to dil, ktery kontroluje tlak v motoru, tzn. ze pri vyssich otackach vzroste tlak v motoru ale taky se vice ztraci protoze ten N75 ventil je KO a ridici jednotka nahraje nahradni program, ktery umozni jen otacky do 2000zhruba, coz je na 5.stupen asi 120km/h. auto se chova jako SDi... ono staci za jizdy vypnout motor a znova zapnout (nekolikrat vyzkouseno na dalnici - ale pozor treba jet na neutral a ten nahradni program se vynuluje a muzete jet zase normalne pokud neprekrocite ty urcite otacky) N75 me stal myslim 1500kc ve skodovce.
  8. kubaa

    manualni klima

    Ahoj, mam uplne ten samy problem - doplneni klimy nepomohlo a zkousel jsem i vymenit ten predni panel (ovladani klimy) takze to asi bude v kompresoru nebo nekde - ono totiz samotna klima na 1. funguje ale kdyz se zapne 2. nebo 3. stupen tak se vypne a jede jen ventilator bez chlazeni... dik
×
×
  • Vytvořit nový...