Přejít na obsah

martin.seb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení martin.seb

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. @Čečulák @Catexcavator Dík za tip. Koupím nějakou novou nabíječku. Ta moje původní již něco pamatuje. Proto bych ji nerad připojoval na akumulátor připojený k autu. Ale nabýt akumulátor musím. Pokud akumulátor z auta přeci jen odpojím, nesmaže se něco?
  2. Díky dnešní "koronavirové" situaci jsem auto (Karoq) už asi 14 neprojel. Dnes mě napadlo změřit napětí akumulátoru (EFB) a zjistil jsem, že je na něm jen 12,0 V. Mám doma nabíječku (https://autodilycz.cz/nahradni-dily/nabijecka-8amp-6v-12v-gs-333596/?s=677481), tak bych akumulátor dokrmil. Mohu ale akumulátor klasicky odpojit od palubní sítě auta? Nevymaže se nějaké nastavení? Nemohu něco pohnojit? U mých předchozích aut s tím problém nebyl, ale nyní z toho mám trochu obavu. V návodu k nabíječce je důrazné doporučení akumulátor odpojit od palubní sítě. Existuje nějaký typ nabíječky, která se dá použít i při zapojeném akumulátoru v autě? Předem díky za rady.
  3. No, nemyslim si, ze toho na videu bude moc videt. Pred lety, kdyz se syn ucil ridit, jsem se snazil na vudeo natocit, kde dela chyby. V aute byly pro cloveka jeho priskoky pri rozjezdu dost hrozne. Na videu to temer nebylo videt.
  4. martin.seb

    Závada DSG

    "Skákání u MAN nemá nic společného s elektrikou..." :-) V současné době bychom v autě asi nenašli moc věcí, které by s elektrikou neměly něco společného. Mechanicky je motor jednoduchý a principiálně desítky let stejný. Právě ta "elektrika" a s tím související software dělá ze současného auto to, čím je. A pokud je chyba v softwaru (což je), tak stěží může běžný uživatel odhadnout, jak se projeví. Jak se říká: "všechno souvisí se vším". Ono ani tak nejde, kolik lidí s tím neřazením DSG má problém tady na fóru, kde v poslední době "zdechl pes", ale o to, jestli se ty problémy vyskytují. A pokud už i servisy potvrzují, že se problém objevuje, tak asi nejde o ojedinělý případ. Jen si ne každý postěžuje tady na fóru. Stejně se nic nového nedozví. Maximálně, že má čekat na nový software .... Jak hopsání manuálu, tak neřazení DSG chce ŠA řešit novým softwarem. Takže to spolu pravděpodobně nějak souvisí. Minimálně tak, že je chyba v softwaru. Jestli pomůže nezapínat spotřebiče s větším odběrem nevím. Možná je to jen pokus, protože i servisy tápou.
  5. martin.seb

    Závada DSG

    Pytlaku, diky! Konecne nekdo zjistil v cem muze byt problem a poskytl konkretni info. Jeste by mohli majitele poskakujicich aut zkusit, jestli Tva rada nepomuze i jim.
  6. martin.seb

    Závada DSG

    Tak, auto je ze servisu zpátky. Výsledek? "Závada se neprojevila". Je to zajímavé, při přebírání do opravy technik tvrdil, že se s tím již setkal, nyní auto kamarádovi vrátili neopravené. To znamená, že kdykoliv bude hrozit, že člověk sedne do auta a auto nepojede.
  7. @bitttpowerZkus to zveřejnit .... Jeden, dva, .... nebo skupinka zákazníků bojující proti nadnárodní společnosti.... :-) V médiích Ti to neuveřejní a z internetových fór Ti to rychle pod nějakou záminkou nechají smazat. Případně to někde zapadne, protože to fórum čte jen pár lidí.
  8. martin.seb

    Závada DSG

    Dnes jsem měl mít opět půjčeného Karoqa (1,5 TSI, Style, automat. převodovka). Přijel jsem si pro něj ke kamarádovi. A neodjel jsem. Ať jsem se snažil rozjet dopředu nebo dozadu, nezařadila se žádná rychlost a auto se ani nepohnulo. Nepomáhalo vypnutí a zapnutí motoru, laborování s řadící pákou, pádly, …. Po asi 5 min se kamarádovi podařilo se rozjet a vypadalo to, že vše funguje jak má. Jenže po asi půlhodinovém stání a vychladnutí auta se problém zopakoval, jen teď netrvalo tak dlouho, než se "zařadila" rychlost a auto se rozjelo. Nakonec auto skončilo v servisu, oprava tak do týdne. Prý to není první auto s touto závadou. Setkal se někdo z Vás s popsaným problémem? Zdá se mi těch závad u Karoqa celkem dost: skákající motor 1,5TSI, drnčící kliky dveří, skřípění při couvání, mizerně nastavené LED světlomety, voda kondenzující ve světlometech. A teď problémy s DSG převodovkou. To aby se člověk bál, že nedojede nebo spíše neodjede …..
  9. Na tento vikend jsem mel od kamarada pujceny Karoq 1,5 TSI (DSG). Pri pomalem couvani se ozyva podivne, ale celkem hlasite skripani. Nevim cemu ten zvuk prirovnat. Proste jako kdyz nekde drhne kov na kov. Tipnul bych si, ze to slo od kol nebo jine casti podvozku, ale fakt nevim. Celkem me to vyplasilo, preci jen jsem mel auto pujcene. Kamarad ale rikal, ze mu to dela take. Setkali jste se s tim nekdo? Pokud ano, tak kde muze byt problem?
  10. Prodejce mi tvrdí, že nyní nemůže vědět týden, kdy se příští rok bude auto vyrábět. Ani orientačně (mluví jen o "1. pololetí"). Prý to tam uvidí až někdy v lednu. Je to možné nebo mi kecá?
  11. V tržním světě ano. V některých firmách ale u nás panuje stále hluboký socialismus. A těmto firmám je zákazník lhostejný.
  12. Tak jsem dnes také objednal..... Style 1,5 TSI, automat. Prodejce se dušuje, že dodání bude v 1. pololetí r. 2019. Nevěřím mu. Ale i zázraky se občas dějí. Takže uvidíme .... Lidi, my jsme ale blázni. Téměř rok čekat na kus plechu na čtyřech kolech .... :-) :-) (dávám sem usměvavé smajlíky, ale ono je to spíše k pláči) Pytlák: Podepíšu se pod vše, co píšeš. Jen pozor na kritiku, i když oprávněnou. Vždy je jednodušší se snažit umlčet kritizujícího, než se snažit sjednat nápravu.
×
×
  • Vytvořit nový...