Jump to content

Catexcavator

Uživatel
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

40 Excellent

About Catexcavator

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 12,2 V je dost málo. Spíš by mě zajímalo rozpojení konektoru na baterce, je třeba ještě něco upravit, překódovat nebo stačí jen rozpojit a ,, chytré nabíjení" je vyrušený? Děkuji.
  2. Stále ladí, už třetí týden, to budu valit oči🙄.
  3. Mám taky C Tek , ale i u ostatních nabíječek není třeba odpojovat baterií.
  4. Nebojte ono to uteče👍. Já čekal 7,5 měsíce díky WLTP.
  5. Důležitý je , že ti to funguje na druhý se vyprdni. Co povídal kolega v práci, tak to tu v Rakousku montují v origo servisech za 150 Eček.
  6. Tak auto ladí už týden a ještě příští týden, ve středu si ho mám vyzvednout, ale vrátím se až v sobotu. Tak snad to dopadne. Mám takový dojem , že to museli znovu přebrousit a nastříkat, což mi bylo jasný hned, jelikož ty vystouplé tečky jsou nečistoty pod lakem( přední dveře 5x, zadní 4x). K tomu špatně spasovaný díly: - blatník tlačí do světla - špatně nalepený lem blatníku - hrana blatníku přesahuje kapotu - nestejnoměrná spára a k tomu pochlístaná druhá strana auta od lakování. Takže frajeři 👎, ale já jsem optimista a kluci co to takhle odborně sprasili, když se kousnout tak to nakonec dají a bude to vypadat tak jak má za 112k.😅😆
  7. Ono to vydět nebylo když jsem auto přebíral až doma o víkendu v garáži kde mám ledkový zářivky. Zítra mi budou volat kdy jim auto vrátím na doladění. Jo dneska aby jsi svědomitý ho řemesníka hledal lupou, všichni ostatní na to serou.
  8. Od pátku mám konečně Brumlu doma, ta Oktávka byla otřesená, nevím z jakého důvodu to lidi kupujou. Oprava trvala osm dní. Vypadá to pěkně, ale ještě musí pár věcí doladit, pár míst doleštit a hlavně si špatně přikryli druhou stranu, blatník a přední dveře tak to musí umýt, nebo rozleštit, jsou pokropený jak dělali rozstřik blatníku na poškozené straně, není to vidět ale na omak jak šmirgl. To nepochopíš!!!
  9. To mohu potvrdit, teď jezdím s O3 stejný motor a projev jak rozzuřená sekačka v pubertě. Volnoběh nebo nad 2000 otáček pod plynem ještě jde, ale mezi tím nastává chaos. Houpání , škubání, reakce na plyn není plynulá, ale skokovitá a do toho ještě vypínání válců, který to ještě dorazí pleskáním a někdy i záškubem. Je to škoda ten motor má výkon, ale projev katastrofa a nebo neumím s benzínem jezdit, což je taky možný😁.
  10. Zatím nevím, ale počítám tak čtrnáct dnů. Mě taky opravu hradí pojistka bez spoluúčasti i náhradní auto max. dvacet dní. Taky myslím, že cena opravy nepůjde pod padesát plus auto tisíc denně, tak to bude asi pěkná sumička.
  11. Martin Rušaj a Pytlák- škoda po srážce se srnou nejsou tak hrozný, ale naštve to. Budou měnit přední nárazník, možná levý světlo, dveře u řidiče, levý zadní dveře lakovat a u obouch dveří vyměnit dolní oplastování. Likvidátor o Alianz byl super, objevil ten nepatrně prasklý plast nárazníku a napsal hned výměnu.
  12. Teď normal na delší trasy do 5,5l/💯, ale je to jen pár jízd, jelikož mám volno a jezdím okolo baráku krátký jízdy tak mám na poslední nádrž 6,2 , ale opravdu krátké trasy + někdy kára. Od března nájedu zase na běžný provoz tak uvidíme jaká bude dlouhodobá spotřeba. Ode dneška hobluju náhradní O3, 1.5 TSI manuál, Karoq jel do servisu na opravu po srážce se srnou.
  13. Dnešní spotřeba, ale je to jen část nájezdu km ve dvouch lidech, celkem najeto 220 km a průměr 5,4l/100 km. Ale spíš chci ukázat, že ekonomika jízdy neovlivňuje spotřebu. Pro upřesnění mám 2TDI 4x4 , 110kw/340Nm, manuální převodovka upravený výkon na 133kw/415Nm.
×
×
  • Create New...