Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Catexcavator

Uživatel
  • Počet příspěvků

    93
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

18 Dobrá

O uživateli Catexcavator

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Catexcavator

    Dveře od kufru

    Zdravím, mám otázku zda jde dodatečně dodělat El. otvírání kufru, jelikož jsem deb.l a neobjednal jsem ho a teď toho lituju, protože se pátý dveře extrémně špiní a už mě nebaví mít pořád špinavé ruce
  2. Catexcavator

    Jaké disky

    https://www.oxxo-wheels.de/de/configurator/#57863596!4321B5A Tady je odkaz na konfigurátor kde si můžete prohlédnout jak který disky vypadají na Karoqu.
  3. Catexcavator

    Jaké disky

    Dnes jsem zkompletoval letní sadu kol než budou pneuservisy našlapaný. Akorát mám teď problém se středovými krytkami, originální jsou malé, tak budu muset koupit nový se znakem Škoda. Vnitřní rozměr je stejný, ale vnější je větší
  4. Catexcavator

    Zimní pneumatiky

    To mohu potvrdit, u mě prvních 100 nebo 200 km auto jako by v zatáčkách ujíždělo bokem, nedrželo stopu. Pak tento projev zmizel a gumy supr jak na mokru, tak na sněhu. BF Goodrich G Force Winter 2
  5. Catexcavator

    Jaké disky

    tak jsem objednal hliníky na léto německý OXXO Liberty 7x17 5x112 R17 ET45
  6. Catexcavator

    AdBlue

    I já neřeším spotřebu vůči ceně, ale vůči kvalitě. Podle info z internetu se horší kvalita projeví na zvýšené spotřebě a to by do budoucna znamenalo případné problémy s celým vstřikovacím systémem AdBlue. To je stejné jako když kupujeme aditivovanou naftu ( já si aditiva přidávám sám ) jelikož podporují spalování, vážou vodu a zvyšují cetanové číslo ( které je u tuzemských benzínových pump 52, což je pro motory Common Rail nedostačující, minimálně má být 56) a tím méně časté vypalování PDF a myslím si že i menší spotřebě močovyny u aut s touto vymoženosti. Pro mě je AdBlue Novinka s kterou se musím naučit zacházet a chci se vyvarovat zbytečným drahým opravám, které se mohou dostavit za 2 nebo 3 roky vlivem nekvalitní močovyny.
  7. Catexcavator

    AdBlue

    A jakou máte spotřebu AdBlue po doplnění? Při převzetí nového auta bylo auto natankovaný z výroby do plná a počítač ukazoval max. 9000 km a musím říct, že to zatím vychází. Mám ujeto 7200km a počítač ukazuje ještě 2200km. Tak se ptám jestli máte po doplnění stejný dojezd jako u močovým z výroby nebo jste zaznamenali rozdíl?
  8. Catexcavator

    KESSY a zamknuti DO

    Vždyť já vím že to jde a používám, ale musím zamknout přes DO a do 5s. potvrdit deaktivaci KESSY dotknutím se kliky. Má myšlenka byla jen tento postup pro deaktivaci KESSY omezit pouhým zamknutím přes DO.
  9. Catexcavator

    AdBlue

    Zajímají mě vaše zkušenosti s AdBlue , jelikož se blíží mé první doplnění a nevím zda je lepší kupovat balené a nebo tankování u pumpy ( u nás v Budějcích jsem zatím objevil jednu pro OA, snad ještě Globus, ale prý tam cena jako za balené), kde je cena příznivější. Druhá věc je kvalita. V návodu se udává ISO 22241-1, ale spousta balených udává jen 22241. Nikde jsem se nedočetl jaký je nebo není rozdíl a jaká kvalita se prodává u benzínových pump. Prý při horší kvalitě je větší spotřeba nebo dokonce řídící jednotka hlásí závadu. A za třetí. Jak moc je agresivní při polití laku nebo jiných materiálů. Vím , že nás do diskuze moc nebude, jelikož na fóru Karoq je více benzínových klokanů ( bez urážky, jen černý humor), ale třeba mají také zkušenosti a vše se počítá.
  10. Catexcavator

    KESSY a zamknuti DO

    Chci se zeptat Ferdy25 zda by problém s KESSY nešel vyřešit překodóváním? Pokud se zamkne přes DO, tak by se deaktivovalo odemykání KESSY a opětovným odemknutím přes DO opět aktivovalo KESSY? Bylo by to daleko pohodlnější než zamykání s DO a pak ještě dotýkáním kliky.
  11. Catexcavator

    Vaše spotřeba

    Jak jsem psal jezdim svižně, takže jen v režimu sport a mohla by být odezva na plyn ještě víc citlivá. Zdá se mi, že rozdíl mezi normál a sport není prakticky žádný! Sport používám hlavně kvůli strmějšímu řízení ( překódování u Ferdy25). Jinak mám dlouhodobou spotřebu 6,2 l/💯. Minulý týden Budějce - Praha Ruzyně : tam přes Tábor ve dvouch 5,9l, zpátky přes Příbram ve čtyřech + kufry 6,4l. Dálnice 135 km/h tempomat, mimo obec 110-120 km/h, v obci 70-80 km/h jízda v noci žádný provoz.
  12. Catexcavator

    Vaše spotřeba

    Ano!
  13. Catexcavator

    Vaše spotřeba

    Dnes jsem byl příjemně překvapen, že by se už zajel? 4x4, manuál , najeto 7000 km. Vím že je to extrém, ale pěkný . Když jsem jel tu samou trasu ráno ( opačný směr) byla spotřeba 5,7l/100km, to je průměr 5,2 a to je mooooc pěkný. Jezdím svižně, žádný důchodce, často předjíždím a povolenou rychlost překračují cca o 10-15 km/hod. Za mě spokojenost s motorem.
  14. Catexcavator

    Exteriérové doplňky

    Tak u to soudruzi z Číny poslali
  15. Catexcavator

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Přesně tak, jste testovacími jezdci pro vývoj benzínových motorů které mají splňovat emisní limity, a to ještě za vaše peníze. Je třeba se na tento problém podívat logicky. Neustále se vyvíjel tlak na emise u dieslovým motorů, které se neustále zdokonalovaly po řadu let a benzínové motory stály, nic se nevyvíjelo. Z tohoto důvodu jsou levnější a naftové motory jsou technologicky pár mílových kroků ve předu. Jednoduše řečeno, benzínovým motorům ujel vlak, ale emise je válcují. Jak z tohoto ven??? Vyrábějí se rychle motory a dolazují se za pochodu, jelikož je zákazníci dobře otestují, tak proč by jsme nevyzkoušeli odpojování dvou válců, když se to nepovede tak prubnem něco jiného. Během pár let se cena benzínů dorovná naftovým motorům, jelikož technologicky budou stejně složité. Kupujte radši naftu a máte klid. Podívejte se do vlákna motory 1.6 a 2.0 TDI, nic , není o čem psát, jelikož máme klid a užíváme si nového mazlíka.
×