Mám takový tušení, že skandinávský mod aktivuje i permanentní dobíjení baterie a tím i malinko zvýšená spotřeba cca 0,5 l/100 km. Budu sledovat dobíjení za provozu.
Pokud to tak je, tak za mě 👍, baterka bude stále dobita jak tomu bývalo dříve u normálních aut😀.
Ta vlečná náprava má nepřirozeně umístěný brzdy, to vidím prvně.
Tak ve 30 k musí vypadat k světu👍.
Já mám skoro 80k a ještě by něco možná dali, ale destičky se už dost sypaly, byly rozežraný od solí a kotouče zevnitř taky.
Tak jsem se do toho pustil s diagnostikou OBDeleven.
Elektronická parkovací brzda odjištěna na jedno kliknutí👍.
Jedna strana je hotová , ale může e k těm šroubům držáku brzdičem celkem dost špatně🤔.
Nevím kam to zařadit, tak to sám jsem.
Jedná se o senzor kvality vzduchu, který je před kabinovým filtrem, přístupný z motorového prostoru.
Diagnostika hlásí že je vadný, tak jsem ho vyndal a profouk a znova vrátil zpět.
Má to ovládat zavírání klapky pro vzduch z venčení a v případě nějakěho smraďocha před autem se zapne vnitřní cirkulace.
Máte někdo zkušenost?
U mě se prakticky nic neměnil, parkovačky, neboli řasy má aktivovaný již dlouho, ambientní osvětlení interieru nenám, jen SPZ svítí a to myslím jde vypnout,ale to bych kecal musím to více prolistovat, zatím jsem to projel je tak letecky👍
Asi tak, já koupil základní verzi + 200 kreditů přes diagstore.cz.
Pro mě na servis auta doma je to dostačující, dlouhé kódování neumím.
Koupil jsem kvůli výměně zadních brzd, když dám auto do servisu tak to bude dražší.
Včera jsem si zapnul skandinávské DRL- zapnuté zadní světla při denním svícení.😉👍