Jump to content

Catexcavator

Uživatel
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

45 Excellent

About Catexcavator

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Catexcavator

    pACC

    Tak jsem byl taky navštívil......, však vy víte kde 😀, tak zkouším jak funguje pACC. Nezkusíš nevíš, tak se to říká? Je to zajímavá hračka, když se chceš kochat a nevadí ti rozdíl mezi tachometrem a skutečnou rychlosti. Pro mě zatím nejlepší kombinace je vypnuté čtení rychlosti a zapnutá predikce cesty, rychlost si upravuji sám. Ale na okreskách to moc dobře nefunguje, na dálnici nebo Bundesstraße v Rakousku to funguje na pohodu. Ono by to hlavně chtělo zamakat na mapových podkladech pro vestavěnou navigaci pro pACC, pak by bylo využití širší. Třeba na tom ŠA zapracu
  2. Takhle vypadali po 30 tisících, naftový není tak špatný, vzduchový řekl bych tak akorát na výměnu.
  3. Tady dávám foto, kdyby někdo chtěl kupovat filtry ať nemusí vyhledávat pro motor 2.0 TDI ( DFFA). ŠA taky používá MANN FILTER . Jenom se nelekejte , naftový byl origo PU 8021 který je nižší, já jsem koupil PU 8028 který je vyšší, větší plocha pro průchod nafty.
  4. Musím souhlasit manuální převodovka o ŠA je opravdu povedená, přesná, krátký dráhy řazení.
  5. Přesně tak, měním motorový olej po 15 tis., delší trasy a každou druhou výměnu všechny filtry. U druhého auta stejný postup a má 280 tis. bez jediné závady na motoru.
  6. Tak minulý pátek proveden servis po 30 tisících a trochu mi vyrazili dech , když jsem se zeptal zda vymění naftový a vzduchový filtr. Odpovědět je, až v 90 tisících. Nechápu servisní politiku AŠ, přijde mi to jako cílený poškozování motoru. Je to stejné jako interval výměny motorového oleje po 30 tisících, taky blbost. Filtry jsem nakoupil a vyměním sám.
  7. 12,2 V je dost málo. Spíš by mě zajímalo rozpojení konektoru na baterce, je třeba ještě něco upravit, překódovat nebo stačí jen rozpojit a ,, chytré nabíjení" je vyrušený? Děkuji.
  8. Stále ladí, už třetí týden, to budu valit oči🙄.
  9. Mám taky C Tek , ale i u ostatních nabíječek není třeba odpojovat baterií.
  10. Nebojte ono to uteče👍. Já čekal 7,5 měsíce díky WLTP.
  11. Důležitý je , že ti to funguje na druhý se vyprdni. Co povídal kolega v práci, tak to tu v Rakousku montují v origo servisech za 150 Eček.
  12. Tak auto ladí už týden a ještě příští týden, ve středu si ho mám vyzvednout, ale vrátím se až v sobotu. Tak snad to dopadne. Mám takový dojem , že to museli znovu přebrousit a nastříkat, což mi bylo jasný hned, jelikož ty vystouplé tečky jsou nečistoty pod lakem( přední dveře 5x, zadní 4x). K tomu špatně spasovaný díly: - blatník tlačí do světla - špatně nalepený lem blatníku - hrana blatníku přesahuje kapotu - nestejnoměrná spára a k tomu pochlístaná druhá strana auta od lakování. Takže frajeři 👎, ale já jsem optimista a kluci co to takhle odborně spra
  13. Ono to vydět nebylo když jsem auto přebíral až doma o víkendu v garáži kde mám ledkový zářivky. Zítra mi budou volat kdy jim auto vrátím na doladění. Jo dneska aby jsi svědomitý ho řemesníka hledal lupou, všichni ostatní na to serou.
  14. Od pátku mám konečně Brumlu doma, ta Oktávka byla otřesená, nevím z jakého důvodu to lidi kupujou. Oprava trvala osm dní. Vypadá to pěkně, ale ještě musí pár věcí doladit, pár míst doleštit a hlavně si špatně přikryli druhou stranu, blatník a přední dveře tak to musí umýt, nebo rozleštit, jsou pokropený jak dělali rozstřik blatníku na poškozené straně, není to vidět ale na omak jak šmirgl. To nepochopíš!!!
  15. To mohu potvrdit, teď jezdím s O3 stejný motor a projev jak rozzuřená sekačka v pubertě. Volnoběh nebo nad 2000 otáček pod plynem ještě jde, ale mezi tím nastává chaos. Houpání , škubání, reakce na plyn není plynulá, ale skokovitá a do toho ještě vypínání válců, který to ještě dorazí pleskáním a někdy i záškubem. Je to škoda ten motor má výkon, ale projev katastrofa a nebo neumím s benzínem jezdit, což je taky možný😁.
×
×
  • Create New...