Přejít na obsah

AdoksS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    211
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení AdoksS

Bažant

Bažant (2/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

74

Popularita

  1. Mohl bys prosím trošku vysvětlik, jak a kde se to dá nakódovat. Díky
  2. Tak vyřešeno, problém v kabelech. Opraveno a funkční. Netřeba nic měnit.
  3. Ahoj kolegové, mám dotaz na místní znalé elektriky. Vyskočila mi v autě závada Buzení čerpadla 1 pro redukční prostředek, P208A 00 (172) - přerušení, následně hláška, že nebude za 1000 km možný start auta. ADblue je tam 8l, tak jsem smazal závadu, prošel kabely v pojistkách, dotahl kostřící body, relátka, zkontoloval jsem přímo kabely u čerpadla v nádrži adblue a byl chvilku klid. Po pár dnech zase ta samá závada. Live data ukazují odběr proudu, napětí, odpor čerpadla teplotu atd. Je teda problém v samotném čerpadle, že chvilku funguje a chvilku ne, nebo je problém v kabelech?? Potřeboval bych trochu poradit, něž vyměním čerpadlo, bo stojí pěkných 7000 Kč. Jinak v prostějově je autoelektrikář Váša je to možný? Děkuji za postřehy.
  4. Uplynul rok od montáže nových kotoučů a desek a vypadají takhle. Mají najeto cca 13000 km. Je to textar kotouče i desky.
  5. TondaK: není potřeba odpojovat autobaterii.
  6. Mohl by někdo zkušený, kdo už kódoval brzdy (jiný průměr kotouče) dát více info jak a kde se to má udělat. Určitě nejsem jediný, koho to zajímá. Nejsem si vědom, že by někdo tady kódovat na 3 superbu brzdy.
  7. Romiiken: ty jo tak to zamrzí, takový drahý pokus :-( Od takové značky bych to opravdu nečekal. A nepomohlo by jen nasadit jiný desky (žlutý třeba ?) Jinak já to říkám pořád, že drážkovaný kotouče jsou hlučný. Kdo nezkusil, neví :-) Ty přední mají průměr 340mm že?
  8. S-N: EBC jsou fajn, ale jak koukám na práci autorizovaného servisu, mohli aspoň máznout dosedací plochy desek na držáku třmenu. A když nenamazali ani tohle, tak si dokážu představit, jak zkontrolovalili vodící čepy třmenu. Pokud tohle není pořešené, nebude ten zadek pořádně brzdit. Tak to dělali kamarádovi a ty čepy jsme z držáku vytahovali kleštěma za současného bouchání kladivem. Ty čepy tam byly tak zarezlé. A kor zadek, ten na to moc trpí.
  9. p2p: To je zajímavá informace, když mi měnili vodní pumpu a vypustili chladící kapalinu, čekal jsem 40 minut než to po doplnění přes diag odvzdušnili. A to v autorizáku.
  10. To bude vadnej zámek. Já ho měnil loni a také u spolujezdce. Není zrovna levný, ale dá se ukrkat nějaká ta sleva. A rozdělat zámek a vyměnit mikrospínač, nejde. To jsem zkoušel, je to ultrazvukem svařený, takže žádný šroubky. Rozdělat to jde, ale už to pořádně neposkládáš. Až uvidíš co je vevnitř, tak nebudeš chápat co na tom stojí tolik peněz. Výrobní cena tak do 500 kč a né skoro 2 500 Kč.
  11. Jo takhle. Jsem si právě říkal, jak bys to tam bastlil :-).
  12. A jak je tam chceš dát, když to na to není připravený??
  13. Dneska jsem rozebral to ustřižené kolínko a je vidět po rozdělání té kostky, že je tam izolačka, která je potečená (kapky). Po hlubší rozborce jsem nenašel místo úniku močoviny. Hadička je dost mechanicky odolná, nikde nebyla prasklá a v kolínku drží jako čert. Po chvíli snažení se hadičku z kolínka vytáhnout to skončilo jejím ulomením v kolínku. Takže myšlenka opravy vytažením hadičky z kolínka, její zkrácení a znovu zalepení je asi pase. Dokonce mě napadá, jestli to neteče někde jinde v délce té hadice a močovina se tlačí nahoru do místa té kostky, kde končí ten ochranný husí krk. Tam je jediné možné místo pro vytečení. Ten husí krk je bezešvý, takže po naplnění vyteče právě tam na konci?. Težko říct, nová hadice je prostě tutovka.
  14. Tak mě to potkalo taky. Vytékalo to z boku jak je ta plastová kostka. Nová vrchní hadice po slevě stála 4 220 kč. Práce na 4 hodky a to mi poslední dvě pomáhal kamarád to protáhnout. Hrozná práce. Odplastování v pohodě a jelikož mám bufika tak vedle nádrže v té mezírce kde je ten "plastový bumerang" na kterém drží konektory je ještě v tom samém místě naproti malé naftové čerpadílko pro bufika. Žádný místo, přístup hrozný. Sranda je i rozdělat ten plastový kryt u motoru, kde vedou hadice nahoru. Po chvilce laborování se ukázalo, že konektor nejde vytáhnout do motorového prostoru, tak jsem ustřihl to kolínko od vstřikovače, uvázal pevný provázek za konec hadice a vytáhl jsem to směrem k nádrži. Za provázek v motorovém prostoru jsem uvázal nový konec hadice, který byl oblepený izolačkou a el. konektor natažený podél hadice co to šlo a taky zafixovaný izolačkou. Takto oblepený konec jsem nastříkal teflonem a protáhl k nádrži za ten provázek. Děláno ve dvou. Pak už jen pozapojovat nasadit čerpadýlko a naházet plasty. Prdel byla, že vypadl ten plastový bumerang a nešel dát zpátky, není tam vůbec místo. Vyřešil jsem to tak, že jsem horkovzduškou nahřál ty výstupky co to drží v díře a pak se to povedlo nacvaknout. Ale masakr. To zabralo nejvíc času. Tak snad tato hadice už vydrží déle. Jinak auto 09/2015, najeto cca 110 000 km. Vypadá to, že první kousky s tímto mají často problém.
  15. 2.0 TDI 140 kw, měním olej po 12.500km a nedolévám nic. Vystačí mi to. Mívám lehce pod horní ryskou.
×
×
  • Vytvořit nový...