auto kleklo na cestě po dálnici, padlo do nouzáku (klasicky projev chodu motoru na 3 válce, kontroly rozsviceny), odtah do AS v brně, zjištěny závada chyba zapalování ve válci, vyměněny svíčky a kabely, když to nepomohlo, vyměnili zapalovací modul, nepomohlo, kontrola tlaků ve válci - tlaky v pořádku, po zdlouhavém zkoumání přišli na to, že odešla řidící jednotka motoru, je to možné, že je to od řidící jednotky ? mám docela pročtený, na co rapidy trpí, ale že by odcházely ř.jednotky jsem snad zatím ještě nečetl ještě mě napadlo, že by to mohl být ten regulator od turba, ale to by snad poznaly z výpisu závad, to diagnostika odhalí...
skoda rapid 1.2tsi 77kw, ea111, 179 xxx km, rok 2013. bydlim v ústí, ale auto je v servisu v brně, měla to pujceny sestra a kdyz ji to kleklo na dalnici kousek za brnem kdyz jela domu, tak nevedela, ze mam priplacenou lepsi asistenci (odtah kamkoli na uzemi čr "zdarma"), tak to nechala odtahnout do nejblizsiho servisu no (brno), takže to opravit nechat musím, jinak to auto domu nedostanu (leda zase odtah, ale ten by me stal asi tak stejne, jako vymena ty ř.jednotky - odhadovana cena do 40 000,- , je v tom i vymena kabelu a svicek ,to jsem stejne chtel nechal udelat, svicky maj 4roky a 54tis km )
edit: kdyby to někoho zajímalo, tak tady je účtenka...