Přejít na obsah

dfga

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1571
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dfga

  1. Mal som OII 7 rokov. Zadná náprava bola už riešená?
  2. Originál kotúče, drahé dosky z Kodiaqu. 4 roky / 55tis km Dosky stale 40%
  3. Zadna naprava - riadiaca tyc. Ak je vsetko povodne na zadnej naprave - vybrat a prelisovat vsetky silentbloky.
  4. Kedy ti to menili? Reklamovať. Pýtaj si tie lepšie dosky a rozdiel doplat.
  5. Mas to totalne zhnite za diskom, dnes ti sfotim moje origo po 4 rokoch a su ako z fabriky. @FlashKA Mas tam obycajne dosky, zase zly vyber. Trebalo tie lepsie.
  6. Zohriat auto, do servisu, stetoskop
  7. Este raz a posledny krat. Problem robia brzdove dosticky vyrobene Boh vie kde na kolene v Indii. Ide ale o to, ze to stoji par eur tak to montuju a ked sa niekto stazuje do polroka vymenia. Spekulanti no.
  8. Jaaaj to S2 takze octavia podvozok
  9. Kup z Passatu hlinik napravnicu a ramena a budes spokojny.
  10. Su hlupaci, ze to uz 10 rokov neporiesili. A pritom o tom vedia. Na predajni maju nove auta a vzadu stale tie iste zle dosky Kym sa to prejavi, uz neni narok na bezplatnu vymenu, usetrene.
  11. Mas malo km, neverim, ze DSG je v riti. Vplyv na prevodovku maju Nm a nie vykon, a to TSI ma 400Nm co je ako 140kW diesel. Huci ti asi skor zadny diferencial.
  12. dfga

    DQ 500

    Urcite pozriet ci mas najnovsi SW. Potom reset prevodovky, staci cez VCDS. Niekto odporuca adaptacnu jazdu, ale ona sa sama nauci. Akurat, ze vacsinou po 1000-2000km sa to vrati do toho isteho stavu. Zotrvacnik by som riesil len ked ho pocut za studena, ale je dost mozne, ze on sposobuje vela problemov co tu pisete. Spojky su od Sachsu na DQ500, nic moc kvalita, ale zas nemate tam 176kW motor ale len 110kW. Idealne skontrolovat pri vymene zotrvacnika, ale spojky by podla mna smykali, by to bolo vidno na otackomeri. A zvysok, na DQ500 vacsinou odchadzaju poloosi - ale ako som pisal, pri silnejsich motoroch, a vibrovalo by to. A mechatroniku by som vobec neriesil, kym nepise chybu na diaq a neradi len parne alebo neparne prevody, riesitelne uz celkom lacno. Olej sa ako casto menil?
×
×
  • Vytvořit nový...