Bonynek
Uživatel-
Počet příspěvků
28 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Bonynek
-
Ahojte, prosím někde nějaký nápad/zkušenosti? Budíky jsou podlepené a vrzat přestaly, ale vrže něco nekde kolem tyče řízení.. Výdech jsem měl venku a žádná změna. VID20240601111757.mp4
-
Zdravím, mám hloupý dotaz. V jakém pořadí umístit podložky u kovového ventilku a alu disků? Mám dvě podložky, kovovou a plastovou. Prvně plastová a pak kovová? Tzn. plastová se bude dotýkat disku a nad ní kovová podložka a matice ventilku (viz obrázek)? Tak bych to očekával skrz zamezení koroze mezi kovovou podložkou a diskem? Děkuji za odpovědi!
-
Zdravím, motor CRMB 2018, najeto 137tkm, DPF zaplněn z 38%, poslední regenerace po ujetí 270km. Můj dotaz.. ELM327 jsem si pořídil nedávno, takže nevím jak se regenerace chovala dříve, každopádně mě zarazilo, že regenerace skončila když byl filtr stále z 25% zaplněn. Je to normální stav? Zůstalo tam ještě necelých 5g spálitelného popílku, regenerace probíhala na dálnici při 2tis. ot/min. Díky moc za odpověď!
-
Díky za upozornění Pro všechny ostatní, problém vyřešen a nakonec se povedlo aktualizovat i s microSD. Problém byl ve špatném uložení souborů na kartě, je třeba aby všechny složky včetně metainfo byly v rootu karty = v rootu bude bluetooth, cpu, cpuplus atd. Takto opravená microSD rozběhla emergency recovery update, který pak zdárně doběhl do konce. Díky moc @wlado93 za pomoc s identifikací problému.
-
Ahoj, tak abych pravdu řekl... skončilo to fiaskem a MIB pada do emergency recovery. U DUKxxx bylo n/a, schvalne jsem na to koukal. Update failnul hned při updatu CPUPLUS. Řešil tu už někdo emergency recovery? Net je plny videii kde se to resi pomoci UART kabelu a PuTTY. Druha vec je, ze na mibsolution neni verze, ze ktere jsem updatoval a ani se mi ji nedaří najít (MTS2_EU_SK_ZR_P0471T). Za rady budu jen rád!
-
Zdravím, začal mi zlobit ukazatel paliva, rozumě ručička palivoměru při hladině v cca půlce nádrži začla blbnout a skočila defacto vždy až na rezervu. A to i přes to, že reálně ta nádrž opravdu byla z půle plná. Nechtěl se mi měnit pouze ukazatel, vyměnil jsem tedy rovnou celé palivové čerpadlo. Konkrétně se jedná o tohle čerpadlo. K tomu zda se problém vyřešil jsem ještě nedošel, páč ještě nejsem pod půlkou nádrže. Nicméně mě zaujala jiná věc. Často jezdím po dálnici, stejnou trasu, rychlostí cca 120km/h. Při této rychlosti jsem míval pravidelně spotřebu za celou cestu do práce cca 7l/100km. Nyní po výměně čerpadla, při stejných podmínkách ta spotřeba klesla na 6.3l/100km. Napadají mě dvě věci. Buď je čerpadlo nutné nějakým způsobem kalibrovat, což jsem ale v dílenské příručce neobjevil. Nebo staré čerpadlo už nebylo schopno tlačit na požadovaný tlak čímž, pokud je to vůbec možné, vzrostla spotřeba. Čekal bych že by v takovém případě byla spíše chudá směs a trpěl by samotný motor. Napadá vás proč by pouhá výměna hloupého palivového čerpadla mohla takto zásadně snížit spotřebu?
-
Ahojte, prosím vás nemáte někdo zkušenosti se zápisem ALU do TP pro FII před FL (r.v. 2007, 1,6 16V 77kw)? Mám nové ALU dezent tr black, rozměr 5x100, 7jx17, ET35. Předtím jsem jezdil na zapsaných 7,5J, R17, ET35, jen jsem je nezapisoval já a nevím jestli byly potřeba nějaké úpravy, ale předpokládám že ne páč nic viditelné nikde není. V typovém listu jsou pouze dvě poznámky, a sice že je třeba zklontrolovat přesah kol na zadní a přední nápravě. Z čehož mám obavy, viz. foto níže (rozdíl zimní 6Jx15, ET43 vs nový 7jx17, ET35) a přijde mi že už ten samotný disk leze ven. Koukal jsem že v sérii podle TP jsou tam disky 6Jx14, ET37. Tzn rozdíl 2mm proti těm dezentům. Pneu budu přezouvat až v úterý na 205/40 R17. Neřešili jste to někdo prosím? Nerad bych aby mi na STK orazítkovali typový list s nevyhovujícím verdiktem.. Díky moc za opdovědi.
-
Zdravím, měl bych dotaz zda-li by se tu našel někdo schopný, kdo by mi dokázal říct pin k mému origo autorádiu. Situace je taková, že jsem radio měnil za jiné a origo mi už rok leží v šuplíku. Chtěl bych ho poslat dál, jenže bych potřeboval ten pin. Byl jsem s tím ve škodovce kde mi řekli, že mi to udělají, ale že potřebují mít rádio hozené v autě s tím, že to asi nějak vytáhnou z ŘJ auta, netuším.. každopádně mi dali termín až ke konci srpna.. Proto zkouším štěstí tu. Díky všem za odpověď.
-
Něco málo mám, ale schémata jsem právě nenašel. Teď už mám i ty, podařilo se mi sehnat komplet příručku. Každopádně zpět k problému. Na rozdělání palubovky nemám nervy, tudíž jsem tu diodu hodil přímo na kontakty relátka. Je to na prasáka, ale účel to plní. Zdá se že to dělalo opravdu jen relátko, jelikož i když jsem připojil ten kondík na LED dálkových, tak furt problikly i kontrolky těch mlhovek. Teď už při vypnutí dálkovek absolutně bez problému. Zkusím pak někdy později oddělat ten kondík, ale myslím že je po problému. Děkuji všem za pohotové reakce a věřím, že toto vlákno pomůže i někomu jinému!
-
Děkuji, to schéma dost pomohlo. Je nějaký normální způsob (ne demontáž palubovky) jak se dostat k těm relátkům? Odmontoval jsem pojistkový box, k relátku samotnému se dostanu a mám ho i venku, ale je nějaká možnost jak se dostat i k jeho svazku? potřeboval bych tam připojit tu diodu a nějak se mi to nechce pájet přímo na relátko (až jako poslední možnost) Nejde se tam dostat ani z boku od dveří. Ale všiml jsem si, že nad pojistkama je přihrádka a tama by teoreticky šlo, vypadá že není na pevno a mohla by jít vydělat.. ale v příručce jsem k tomu nikde nic nenašel.
-
Měřil jsem dnes magnet té clonky a zdá se, že tam je jen cívka bez nějakých dalších ochran, dioda v ní není určitě. Až bude čas, tak ještě prozkoumám jak je řešené to relé a to bude asi poslední možnost. Každopádně pro relátka by měla být nejhorší zátěž právě indukční, tzn. náš elektromagnet. Tím pádem by snad mělo by stačit zapojit tu diodu antiparalelně ke spínacím kontaktům relátka, tzn. antiparalelně na ten elektromagnet. Je tak?
-
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Při jízdě do delších táhlých kopců na 5ku začne auto smrdět, může to být špatnou spojkou? Bohužel jsem neměl šanci čuchnout si ke špatné spojce, ale je to nezvyklý smrad. Začlo se to projevovat až teď po dovolené na Šumavě, kde je takových kopců fůra. Bohužel tam byly i kopce, kdy se nedalo jet jinak než na dvojku. Zkoušel jsem spojku při zařazené trojce, zatáhlé ručce, auto mělo tendenci se rozjíždět, žádný prokluz jsem nepozoroval a nakonec chcíplo. V těch kopcích také neprokluzuje, jen prostě smrdí. Ten smrad se v kabině objeví celkem rychle. Olej nikde neteče, že by se pálil. Zkoušel jsem motor chvíli držet v otáčkách kolem 3tis na volnoběh, žádný smrad. Taktéž jsem ten smrad nepozoroval, když jsem jel kopec na 4ku, pouze u 5ky. Na zaseklé brzdy se mi to také nezdá. Nějaké nápady? děkuji. Jedná se o motor 1,6 16V 77kw, manuál.
-
Ono je možné, že ta přestavba proběhla ještě před tím, než jsem tu fabku pořídil. Protože dnes jsem rozdělal ty staré světla a ony zevnitř nalakované na černo nejsou, respektive že by to někdo dodělával, ale nejspíš je to tak už vyrobené. Každopádně ani to na originál světla nevypadá. Možná je tenkrát někdy někdo rozlepil, že je předělával na xenony (nechal v nich řídící elektroniku pro xenony). Každopádně čočku jsem vymontoval a je tam obyčejný elektromagnet bez nějakých ochran, přes konektor jde káblem rovnou na svorkovnici světlometu a pak k relátku, které cvaká někde pod budíkama u pojistek. Tak můžu ještě případně vyměnit to relátko, že by nějak zlobilo, jinak už mě nenapadá co by to mohlo dělat. Ještě přikládám fotky té čočky a clonky a video. video-1600706756.mp4