@Octavio1996 Problém bol s chladiacou kvapalinou G13. Dávali ju do aut do roku 2020. O probléme sa už písalo 2017. Takže tak isto moja scala 1,6 tdi dostala G13. Samozrejme si to odniesol radiator kúrenia v interiéri s tým, že následne sa robil preplach. Auto prestalo v zime kúriť.
Rozvody boli menené pár mesiacov predtým.
Začiatkom leta začal problém s prehrievaním oleja. Liezol k 125°C pri 20°C vonku.
Robil sa ďalší preplach, naposledy výmena chladiča oleja.
Jednoznačne problém bude na chladiacom okruhu. Vodná pumpa/termostat/chladiče, chladič oleja.
A som si istý, že si tam mal tú úžasnú G13 chladiacu a po záruke za naše náklady môžeme riešiť to, čo mala riešiť škodovka.
Veď prečo by v ročnom aute v 2020 vymenili chladiacu za G12+ (nahradila G13) alebo dali vedieť zákazníkom, že máte tam kvapalinu, ktorá degraduje a upcháva časti na chladiacom okruhu.
Takže teploty, čo uvádzáš, nie sú ok.
Ak si menil rozvody a pumpa, tak choď po chladiacom systéme ďalej.
Sú tam 3 chladiče, chladič klími, chladič vody a pomocný chladič. Chladič oleja, atď.
Takže je tam dosť vecí, ktoré môžu byť príčinou a ani autorizák ti s tým neporadí.
Písal som aj na ŠA centrálu a odpoveď...autorizák to vyrieši.
Prvá veta v maili, autorizák si už s tým nevie rady...a fakt nemienim pokus omyl platiť tejto firme.