Přejít na obsah

csabac

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2979
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

6437 zobrazení profilu

Oznámení csabac

  1. @Octavio1996 Problém bol s chladiacou kvapalinou G13. Dávali ju do aut do roku 2020. O probléme sa už písalo 2017. Takže tak isto moja scala 1,6 tdi dostala G13. Samozrejme si to odniesol radiator kúrenia v interiéri s tým, že následne sa robil preplach. Auto prestalo v zime kúriť. Rozvody boli menené pár mesiacov predtým. Začiatkom leta začal problém s prehrievaním oleja. Liezol k 125°C pri 20°C vonku. Robil sa ďalší preplach, naposledy výmena chladiča oleja. Jednoznačne problém bude na chladiacom okruhu. Vodná pumpa/termostat/chladiče, chladič oleja. A som si istý, že si tam mal tú úžasnú G13 chladiacu a po záruke za naše náklady môžeme riešiť to, čo mala riešiť škodovka. Veď prečo by v ročnom aute v 2020 vymenili chladiacu za G12+ (nahradila G13) alebo dali vedieť zákazníkom, že máte tam kvapalinu, ktorá degraduje a upcháva časti na chladiacom okruhu. Takže teploty, čo uvádzáš, nie sú ok. Ak si menil rozvody a pumpa, tak choď po chladiacom systéme ďalej. Sú tam 3 chladiče, chladič klími, chladič vody a pomocný chladič. Chladič oleja, atď. Takže je tam dosť vecí, ktoré môžu byť príčinou a ani autorizák ti s tým neporadí. Písal som aj na ŠA centrálu a odpoveď...autorizák to vyrieši. Prvá veta v maili, autorizák si už s tým nevie rady...a fakt nemienim pokus omyl platiť tejto firme.
  2. Vypada ze ano. Cesta domov sviznejsie tempo a max. booo 110 co som videl 2x kratkodobo na par sekund. Po zjazde z dialnice to zbehli pid 100ku behom 1km. Predtym to liezlo dole aj 10km
  3. Tak pár stovák km od výmeny chladiča oleja už nabehané. Teplota oleja klesla cca o 8-10°C. Dnes cesta do práce 75km, z toho cca 50 diaľnica. Vonk. teplota 21°C, tempomat 137km/h na diaľnici. Najvyššia teplota oleja 108°C. Pri zaťažení a stúpaní teplota klesala až k 99°C, pri klesaní naopak stúpala. V priemere 104°C je za mňa už super. Minulý piatok diaľnica so zastávkou na pol ceste-cca 10 min zastávka. Teplota vonkajšia 35°C, najvyššia nameraná teplota oleja 113°C. Uvidíme cestou domov, keď budú vyššie teploty a dám súvislú jazdu. Ale myslím si, že tá výmena mala opodstatnenie. Čo ma mrzí je servis. - olej nedoplnený po výmene chladiča oleja - toto je za mňa úplne, že mimo technického a logického vnímania - plus včera som dopĺňal asi 2 dl chladiacej kvapaliny. Dúfam, že všetko dobre poskladali a nestráca sa. Odvzdušnené vraj bolo.
  4. Nechcem to zakriknut. Po prvom dni jazdy, cca 200km sa drzi teplota oleja nizsie. Rano okresky do 100c, predtym 107-108. Dialnica poobede so zastavkou v pol ceste cca 110. Od 106-113. Predtym 119-123. V pondelok dam celu dialnicu bez zastavky tak uvidime ako sa bude spravat vtedy. Ak sa to bude drzat, tak za mna je to uz prijatelne, aj ked tu tdi pisu chlapi okolo 105-110 dialnica.
  5. Prvý chladič, pás dole. Upchaté to ani nie je, skôr tie lamely ohnuté od hmyzu. Uvidíme zajtra záťažový test diaľnicou v horúčave. Čo sa týka výsledku, tak zjavne mali naponáhlo, olej nedoliali v servise.
  6. Fotka zo servisu, menia chladič oleja, tak sa dával dole aj chladič vody. @suri. nájazd 210k, zadná strana bez špiny a bordelu. Jazdím s tým na ryby do terénu. takže na to je to podivne čisté
  7. A pred 2 rokmi ti chýbalo tiež veľa? ja keď som dával dopĺňať, tak úplne minimálne mi dopĺňali. Z toho usudzujem, že tam budeš mať i netesnosť.
  8. 108 mas úplne v pohode pri takej rýchlosti
  9. Dnes 25c, okreska-auto nenalozene, olej 107. Spat dialnica, v kufri 200kg betonu, 130km/h teplita oleja 105-110. My pride, ze ked auto ide do kopca, ci je naklonene dozadu, teploty oleja idu dole.
  10. @suri. pises vsetky scaly co sa prehrievali. Moja sa ale neprehrieva. Ak by som nepoznal teploty okejs predtym a teraz, tak ziaden prejav prehrievania.
  11. A toto je ako strana od motora? Lebo zpredu taku nemam a nemyslim si ze od motora kde je plastby bolo taketo u mna. A voda bola pri takomto chladici na “90ke”?
  12. Akurat vteey zabudli zalozit tie krytky plnenia a doma som ich nasiel pri stieracoch polozene. To si dodnes pamatam
  13. Po 4 rokoch som dal preventivne kontrolovat, doplnat. Chladila aj pred i po rovnako
  14. Cakam v servise na vysledok. Dal som vycitat aj life data, olej teplota, tlaky a co vidia, nech to rozanalizujem
×
×
  • Vytvořit nový...