Přejít na obsah

csabac

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2893
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

6064 zobrazení profilu

Oznámení csabac

  1. @LuBe79 že by ten olej degradoval hneď po výmene kým vytiahnu auto zo servisu pred servis cca 100m o tých 5-10 tisíc na počítadle? Kdeže elektronika. Proste 1. krát keď sa to stalo som myslel, že neresetli počítadlo. Vymazali to pred servisom a následne o týždeň tam bolo, že do servisu ma delí nejakých 3000 km. Odvtedy to u bolo párkrát takto a už sa tým neriadim. Počítadlo prehliadky funguje správne, tak beriem to, resp. posledné km pri výmene. Simply clever ako za čias 105ky
  2. Tak toto si nepamatam, ale tusim to som nevedel ani ja vynulovat. Ale odporucim si zapisat kedy si nuloval, lebo mne to nuluje servis, ale kym auto vide von zo servisu, resp. po par tyzdnoch sa to cele rozhasi a olej ukazuje uplne bludy a intervalprehliadky ok. Uz to riesili no k nicomu nedospeli. Proste strati sa z jedneho dna na druhy 5-10 tisic km z nastavenia
  3. @RDO v zime nevidím žiaden problém. ale zase nejdem do tej zákruty ako v lete. Ak je pod -5 a viac, keď mráz vytiahne vlhkosť z asfaltu isto problém nevidím. A keď je niekde medzi -5 až tesne nad nulou, tak isto auto nevložím do zákruty štýlom ako v lete. Vtedy aj po pár kilometroch na týchto okreskách môže byť námraza. Takže ak nebudeš jazdiť na pretekára, nemusíš mať obavy z toho auta ani v zime. Len rátaj proste s tým, že náprava bude hlučnejšia pri nerovnostiach a môže ti hodiť zadok-nezľaknúť sa a držať volant, auto to dá
  4. Isto nemusí ísť na hrane. Tiahla zákruta, ktorú scala zvládne teraz bežne 100-110km/h odkedy je nový asfalt bol problém dať s 80-90 km/h nakoľko boli malé jamky, nerovnosti. To bolo to miesto, kde mi zadok odskočil 1. krát a bolo to niekde pri 85-90 km/h. Asi toľko k tomu. Zase reálne to skákanie nebude každý deň a vyslovene sa to deje ak na auto pôsobia priečne sily a náprava trafí nerovnosť.
  5. @RDO Písal som to aj v hodnotení scaly pred pár rokmi. Zadok odskakuje. Ak ideš napríklad do tiahlej zákruty a je zlý asfalt, či menšia nerovnosť a jamka, tak zadok ti môže kludne poskočiť aj pár cm v smere odstredivej sily. Na druhú stranu môžem konštatovať, že ak prekonáš svoj strach a nebojíš sa auto vložiť do zákruty, tak aj s odskočením auto zostane v jazdnom pruhu. Okrem toho je hlučná pri prejazde nerovnosťami-búcha. Takže ak sa nepo.....res keď ti odskočí zadok, môžeš tej náprave veriť, že neskončíš mimo jazdného pruhu. Každopádne prvý taký zážitok s odskočeným zadkom bol dosť srdce búšiaci
  6. Mas zvlnene brzdy. Nejazdil si agresivnejsie brzda/plyn a vbehol do nejakych studenych mlak s rozpalenymi brzdami? Ak su to 100% brzdy, tak vymena kotucov alebo ich stocenie ak su malo opotrebene. Odporucam vymenu.
  7. Záleží od konštrukcie motora, jazdy. Kľudne ho môžeš mať aj po 21k km zanesený, aj keď to považujem za nepravdepodobné. Už len preto, že po oprave ak vtedy nerobili dekarbo, by sa ti chyba prejavila ďaleko skôr ako po 1,5r. Nepoznám konštrukciu toho motora, že ako sa tam vracajú výfukové plyny cez EGR. Ale čo som mal auto pred škodou, tak EGR a map senzor som si vždy po 30-50k km prečistil a hlavne na senzore bola vždy pekná vrstva karbónu.
  8. @slovacik Zober do servisu, "opravia" naúčtujú, uplatníš kulanciu po záruke, dostaneš dáku symbolickú zľavu z predraženého diela aby ta hrialo pri srdci a rok-dva budes zase spokojný. Alebo si to naštuduješ, vylučovacou metódou prídeš na to, čo je vadné a spravíš si to, ci dáš spraviť už s tým, že čo presne treba urobiť. To je to najlepšie riešenie. Jaaj a odporúčam i postup prác a finálnu kontrolu ako spraviť spísať v bodoch na papier. potom možno to bude spravené tak ako má byť. I keď zjavne minule aj obrázkové osnovy v ŠA zlyhali a po prebratí hladina nedoplnená po odvzdušnený, hadica pod nádržkou expanznou slzila-parila v spoji-tým pádom skúška tesnosti ktorú som požadoval tlakovaním isto nebola spravená. Proste čo si nespravíš sám v dnešnej dobe je na 90% na h...o
  9. Ide to jednoducho. Treba zatlacit v strede a po krajoch tahat smerom dole. Ak odpojis signalizaciu airbagu a das do elektriky, zostane ti visiet chyba, ktoru vymazes len diagnostikou.
  10. Páči sa mi tá odpoveď. Stačí vymeniť súčiastku za 5kc, ale to servis robiť nebude. A kto to robí? nikto normálni to robiť nebude. Takže záver? Vieš nám to opraviť, ci dať návod? Alebo teda zostáva verzia výmeny RJ kde sme sa dostali do bodu A
  11. Vrátenie peňazí môžeš žiadať do prvého roka, ak máš 3x tu istú reklamáciu uznanú. Nie po celú dobu záruky. Ale súhlasím. Viacerý to tu banalizovali, že veď raz ide, raz nie. A potom po záruke keď to bude hlásiť aj chybu a zoberú auto na STK zistia, ako to bude banalizovať technik tam. Holt, treba skúsiť tú internú baterku v prvom rade a potom ak nepomôže ísť na kontrolu ďalšieho.
  12. Mne menili v zaruke 2x rj a daky kabel. Bez tak sa to zase objavilo po roku. Ale predtym to blbli kazdyy druhy den. Ak to nebude tou baterkou, tak tipujem tu rj. Vsak najlepsie po zaruke ked sa dodrbe
  13. @slovacik Neplati ti zaruka 2r. To jedine v predajni ak kupis diel a donesies im ho namontovat. V tom pripade mas dve faktury/blocky. 2r na zakupeny diel mimo skodovky a 1r na pracu v skodovke. Pri reklamacii sa to berie ako celok a datum kupi auta. Takze po zaruke smola. Jedine ak po zaruke kupis diel u nich teda, ti ho vymenia, plati zaruka na diel 2r. Dostanes ale skvelu vec od skodovky - kulanciu. Predrazeny diel ti predaju so zlavou 🤣
  14. csabac

    Škoda SCALA

    Ak si chlap a chces jazdit rychlo, nekupis si skodu so 150 ponikmi ale poriadne auto s poriadnymi konmi 😊
  15. Skuste na neutrale vytlacit spojku parkrat a pustit. Raz pomalsie, raz rychlejsie. A stiahnite si okno. Ci sa neprejavy klepanie aj. Ja som to reklamoval na tdi a po oprave mi uz v skode povedali, ze to nevedeli vyriesit. Klepe dodnes. Raz ano, raz nie, podla toho ako pustim spojku. Vibracie za jazdy nebadam.
×
×
  • Vytvořit nový...