bezna prax. ja som si nosil diely pri oploch aj pocas zaruky. nacenil som diely v opli, kde vedeli vyrobcu tak som poprosil nech mi doplnia a ked som chcel kvalitnejsie, ci lacnejsie diel som doniesol podla cisla co som mal.
EU to uz roky dozadu osetrila zakonom a zaruka ti plati nadalej. teda tu pri tej 5rocnej to bolo inak. tak isto som si brzdy doniesol teraz na scalu. nechcel som to blato co tam bolo a doniesol som si vlastnu znacku a dal vymenit u nich. praca vysla na nejakych smiesnych 35 eur cca.
neautorizaky auta nenosim. uz i jazdenku som po kupe nosil do autorizaku s vlastnymi dielmi. neviem ako skoda, ale predchodca mal knizku v servise, kde boli ukony - casy pre jednotlive ukony normovane, kolko je max. casovych jednotiek co mozu uctovat. takto ma napriklad stali vymeny rozvodov-praca okolo 65 eur pri G modeli a 75 eur pri J modeli. neautorizak mi vravel ze hodka 20 eur, vymena 2h a suma 120-150. ked som sa pytal ze 2x20 je odkedy 120, tak mi povedal, ze oni rozvody nebudu robit za tie peniaze a ked mi ukazal co by tam dali a ze svoj material nemozem inak priuctuju k praci dalsiu 100ku, tak mi bolo jasne, ze kam to auto dam.
a vyhoda, vzdy pri predaji som mal komplet servisnu historiu auta z autorizaku. kazda grancka, kazda vymena brzd, rozvodov. reklamacie a zarucne ci pozarucne opravy som nemal predtym
takze krasna cista historia vysla so servismi s udrzbou a poistnymi udalostami ak boli