Přejít na obsah

csabac

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2878
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

5972 zobrazení profilu

Oznámení csabac

  1. Este oodpaly jednotku a bude vymalovane 🤣 ako sorry ale taku blbost ked vyhlasi servis, tak bud ten clovek je uplne mimo alebo ten servis je neschopny. Bezna aktualizacia predsa nemoze funkcnu jednotku odpaliit….jedine ze by skoda…reci
  2. …odpalili jednotku…bezna vec pri aktualizacii…🤣🤣🤣
  3. Ako moze byt hladins z boku 3mm nad ryskou a pritom realbe hladina po vrch. Po minute ako to bolo otvorene to zacalo klesat. Necham vychladnut trocha a pozrem hladinu vody a oleja zase
  4. Vie mi niekto vysvetlit toto? Po jazde domov cca 70km som si vsimol ze teplota oleja v meste po jazde okreskami cez 100c. Ubudloni adblue tak tipujem ze vypalovalo dpf. Ale mi nedalo a hned po jazde ze kuknem vodu, olej. Ryska vodu pod max, otvorim viecko, vyskocila nad max vid foto. Ale hladina realne po hranu nadrzky. Novy, radiator, vyplachnuty system, nova nadrzka a viecko.
  5. @Dodi 15 to už nezistíme. Ale zase pri nájazde 170k km za 5 rokov tam odtočila veľa tá kvapalina. Vtedy boli rozvody robené a kvapalina pôvodná. Čo ma na tom sere je prístup. Vedia o tom, že šli autá z G13 z linky, ale nedáme zvolávačku, lebo...ukrátime si zisk. Resp. veď to auto ak sa dosere v záruke, spravíme, ak po, zarobíme na ňom. Ako úplne by stačilo, že odporúčajú vymeniť. Dal by som si to vypustiť, spraviť trebárs len preplach destilkou za krátkej jazdy a naplniť novou. Už jedno, teraz je podstatné, ak tam ešte je sajrajt a bude znova usadenina v nádržke, aby to šlo von a nový radiátor nezasralo od toho čo je v systéme časom.
  6. @Dodi 15 5/2019 bola tam G13 a samozrejme, prečo by mi ju niekto v záruke vymenil, či aspoň upozornil na to, že ju daj vymeniť. Položka za pár eur ma vyšla na 800 eur aj s ostatnými nákladmi. Nehovoriac o tom, že bola poškodená aj nádržka vyrovnávacia, asi tlakom, nešlo viečko poriadne odtočiť a zatočiť za studena a necukla na konci keď som ju dotočil, že tam je také to cuknutie cítiť. Ako keby závit bol poškodený...menil som celú a v starej po vyčistení mnou a následnom výplachu v autorizáku som našiel zase usadeniny týždeň po výplachu strojovom. Takže dnes idem skontrolovať novú po 5 dňoch, čo tam je a kedy a či uplatním ten opätovný výplach na reklamáciu. mám termín, čo som hneď nahlásil reklamáciu po tej pene a usadeninách na stene nádržky po výplachu. Ale už pred Vianocami sa mi nechce riešiť a brať žene zase auto na celý deň.
  7. Doplním postreh po vyriešení problému. Radiátor, resp. celý systém bol zanesený. Prestalo kúriť. Predpokladám, že rozožieranie radiátora G13 trvalo dlhšie. Pred výmenou, aj keď auto kúrilo, sa voda ohrievala veľmi rýchlo po štarte. ručička sa držala vždy na 90ke, teplota oleja tiež v pohode. mám 1,6 TDI a pripisoval som rýchlejší ohrev v zime aj tomu, že mám prídavné elektrické kúrenie od výroby. Postreh: To rýchlejšie zohriatie na pracovnú teplotu spôsoboval upchatý radiátor, resp. zanesený okruh. po štarte a prejazde 5km, bola voda okolo 70 podľa ukazovateľa a olej už ukazoval 50C. Teraz sa voda ani nepohne po 5km a olej nabehne tak po 10 km jazdy pri týchto teplotách. Takže ak máte TDI a voda, olej sa Vám zohrieva rýchlejšie, je to jeden zo signálov upchávajúcej sa sústavy. Ešte jeden postreh. Predtým, ak som auto odľahčil od záťaže, výjazd z diaľnice, klesanie na diaľnici, teplota oleja šla dole o 5-9C. Teraz naopak, auto ide do záťaže, teplota oleja začne klesať. A aj pri odľahčení ak klesá, klesá pozvoľnejšie a pomalšie.
  8. csabac

    Škoda SCALA

    Pozrem doplnim ked budem mat cas. Musim nakonfigurovat znova
  9. @fsociety19x ok, vďaka. a pod akým windowsom to bude fungovať? lebo mimo firemných máme len staršie notebooky doma s nie aktualným windowsom
  10. @fsociety19x vieš dať prosím link na nejakú diagnostiku, ktorá bude isto fungovať? vidím, že ty v tom máš prehľad, môžeš aj SS
  11. Doplním jeden postreh. Asi v závislosti na diagnostike, pri načítaní airbagov, resp. chybových hlášok treba otvoriť kapotu motora. Stačí potiahnuť nech klikne, nie je nutné fyzicky otvárať. Kolega mi dnes mazal airbag, keďže som pri demontáži odpojil u spolujazdca prepínač a nešlo načítať jeho diagnostikou dokým sa neotvorila kapota.
  12. csabac

    Škoda SCALA

    ved baliky som uviedol v povodnom popise. konfiguracie stiahnute nemam a nejdem to uz nahadzovat, kazdy nech si kupi co chce od nich...vysledok bude ten isty
  13. csabac

    Škoda SCALA

    octavia drive nie je hola... doplnis tie baliky co ja, stupne cena o 1500 s metalizou a ma to iste co scala drive plus naviac veci ako 1,5t 4 valec. treba dorovnat vybavy. nemozes zobrat holu drive scalu predsa, kde nemas ani automaticku klimu a drive ovcu kde mas 2 zonovu. daj vybavy na rovnaku uroven cca a potom uvidis ten rozdiel. keby mam porovnat holu drive, porovnam ju s golfom za 19900 a tam teda scala za 18000 je uz totalny prepadak s vybavou.
×
×
  • Vytvořit nový...