-
Symphony radio - phone
Dnes pri odcvaknuti starej supravy HF Nokia ,mi radio Symphony preplo do Phone rezimu, a neda sa s tym nic robit /az na basy reguacia hlasitosti atd./ Stisk tlacitka TP nefunguje. Prestudoval som tu na fore vela veci o Phone rezime avsak ziadne riesenie som nenasiel. Rovnako nefunguje ani odpojenie baterie.Cez VAG sa v bloku RADIO neda nic nastavit alebo resetovat.
-
nestartuje zohriaty motor
Upozornení k císlu závady 16500, 16501 a 16502-Snímac teploty chladicí kapaliny -G62: Jakmile je nekterá ze závad rozpoznána, použije rídicí jednotka motoru pro start motoru teplotu nasávaného vzduchu jako náhradní hodnotu. Teplota potom stoupne podle nekterého modelového prùbehu uloženého v rídicí jednotce motoru (každých 65 s o 5,25 °C). Pro motor s provozní teplotou bude po urcité dobe zobrazena pevná náhradní hodnota. Tato náhradní hodnota je závislá na teplote nasávaného vzduchu. Tolko z prirucky:takze snimac ak je KO riadiaca jednotka pouziva definovane hodnoty,co je problem lebo jednotka nastavuje hodnoty po opakovanom starte znova od zaciatku pricom skutocna teplota je ina.
-
nestartuje zohriaty motor
vzduchovy filter som menil pri pravidelnej vymene oleja ,cca 10 mesiacov ozadu ,ale pozriem sa nan.
-
nestartuje zohriaty motor
zohriaty motor po vypnuti a pokuse o nasledne startovanie nenastartuje,je potrebne pockat cca 15 min.potom naskoci. vypis VAG: 3 Faults Found: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-00 - - 17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached P1176 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 nema s tym niekto skusenosti aby som zbytocne dlho nebadal vymenami kadecoho,prevdepodobne to bude ta prva chyba c.16502.Ako cez VAG odmeriam ci je senzor G62 dobrý? Octavia Combi 1.8T 20V ,AUM,2004
- 1.8 T netáhne, ztráta výkonu
-
Auto má za jízdy divný zvuk
Tak som to "opravil".Po zime 08-09 som vymenil letne pneu predne do zadu a zadne do predu kvoli vasiemu opotrebovaniu predných.Hluk isiel z prednej pravej napravy.Ked som kolesa na pravej strane vratil naspat na miesto z predchadzajucj letnej sezony hluk sa stratil.Toto ma napadlo ked za jazdy som mal hluk a ak zacalo prsat hluk sa na chvilu stratil/klzka vozovka na zaciatku dazda/.
-
Auto má za jízdy divný zvuk
Mam rovnaký problem,zvuk sa meni podla rychlosti,60-80 najviac,na zaciatku-studeny motor to nepozorujem.Budu to pravdepodobne loziska vpredu ak opravim dam info. 1.8 T,20V,2004
-
Nefunkcne DO
Skuste stlacit tlacidlo zamknut,do 1 minuty kluc do dveri ,zamknut auto klucom a malo by to fungovat.
-
Nefunkcne DO
Problem je vyrieseny,stalo sa mi to prvy krat Auto mi po stlaceni DO nereagovalo,dioda na DO svietila asi 15 sek potom zhasla Po prispôsobeni DO-auto je vsetko OK,to prispôsobenie je trocha iné ako v návode na obsluhu alebo návodoch tu na fore a to: 1.stlacenim otvorit -sieti dioda-klucom DO pocas svietenia auto otvorit ,potom funguje otvaranie na dialku 2.stlacenim zatvorit-svieti dioda-klucom DO pocas svietenia auto zatvorit potom funguje aj zatvaranie na dialku Pricinou tejto poruchy bolo pravdepodobne viacnásone stlacenie alebo trvale stlacenie DO v rucnom kufriku mimo dosahu auta.
-
1,8 T - spotreba
V lete do práce dokazem 5,2 V zime do prace dokazem 5,8 Inac dlhodoba spotreba z PC 6,8 l V pripade ponáhľania sa 8-9,vzdy zalezi od spôsobu jazdy. Cez tankovanie som kontroloval PC a ukazuje o 0,1 l menej. 1,8T 20V,2004,170 tis.
- Nefunkcne DO
-
Nefunkcne DO
Dnes poodstaveni auta som o chcel diaľkovym ovladanim zamknut a neslo,kontrolka na DO stale svieti.Taksom auto zamkol len klucom. Kde je problem? 1.8T 20V 2004
-
Trhnutie motoru pri rozbiehani
Ja mam rovnaky problem,ba naviac mam podozrenie aj na vlhké počasie,tzn.studeny motor,chladne pocasie okolo 0 C a chladnejsie a vlhko.Vela krat sa to tu preberalo ale vysledok konkretny som nenasiel.V rämci serv.prehliadky som menil olej,sviecky,rozvody,filtre všetky a tato zavada trvä.Tzn.v uvedenych veciach urcite nebude problem.Moje podozrenia a sumarizacia diskusie: 1.lambda/vyhrievanie/ 2.skrtiaca klapka/spinava/ 3.vaha vzduchu 4.palivove cerpadlo 3.privod vzduchu ku klapke/hadice tesnost/ 1.8 T ,20 V,2004
-
Špatný studený start 1.8T
Mám rovnaký problém,dokonca aj s tou vlhkosťou som spozoroval že je to pravda. Vymenil som sviecky,vsetky filtre,rozvody,olej. Mám dotaz/DIAGNOSTIK/-Je možné nejako skontrolovať tesnosť hadíc,mam na mysli nejakym pretlakovým prip.podtlakovým zariadením/pumpa s manometrom/.Videl som to ,bohužiaľ nie celé, na nejakom SAT TV . 1,8T,20V,110,2004
-
Škrtící klapka 1,6 74kw
Moj problem je presne ten isty,po nastartovani pri rozjazde po pridani plynu mi zacnu kolisat otacky,nedokazem sa plynule rozbehnut,auto poskakuje.Pomôze mi stlacenie spojky,pridanie plynu na 2500-3000/1x,2x/ a potom to uz ide bez problemov.Mam pocit ze to zavisí aj od teploty okolia. Podozrenie mam na skrtiacu klapku-vycistit. olej,rozvody,sviecky,filtre vymenene 1.8T 20V,2004
STEAV
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva