Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mr.Karoq

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. to Jenda: Takže zkušenosti s tímto problémem, který jsem popsal viz výše jsou po cca půl roce následující. 1. V servisu jsem vše popsal, provedli diagnostiku, samo nezjistili nic zvláštního, tak jsme se domluvili, že to budu nějakou dobu sledovat a pak dám vědět. 2. Momentálně jsem v situaci, že tato “závada”, která se vyskytovala před cca půl rokem každou cca 2.jízdu, nyní sama od sebe mizí a četnost výskytu se snižuje (nyní max. cca 1z20 startů). Takže to už neřeším - buď je to nějaký softwarový problém při inicializaci infotainmentu nebo se “zajely” nějaký el.obvody, těžko říct! Budu sledovat samo dál a uvidím... PS: mobilem to není, mám furt stejný a zkoušel jsem dříve i jiné mobily. Je to autem! Snad to samo zmizí úplně a bude klid. V servise na mě koukají jak kdybych spadnul z višně, prej jsem jedinej, ale tady je jasný, že nejsem... ;-)
  2. Zdravím, mám stejný problém na Škoda Karoq MR2019 (radio Amundsen). Vypozoroval jsem, že občas dojde k tomu jako by modul BT nebyl správně inicializován při startu vozidla. Na mobilu (iphoneX) najednou není původní síť SKODA_BT vůbec viditelná, místo ní se v telefonu objeví jen jakási nová nesmyslná BT síť (změť znaků) na kterou se nelze připojit. Tedy mobilem to opravdu není, mám ověřeno i na jiném mobilu, je to prostě autem! Těžko říct, jestli je to hardwarový nebo softwarový problém... Dochází k tomu jen občas a pomůže mi jen restart radia při jízdě (10s podržet tlačítko power - provede se restart a tím pádem opakovaná inicializace celého infotainmentu). Servis jsem o tom zatím pouze informoval a tvrdí mi, že se s tím ještě nikdy nesetkali. Ale jak tu čtu, nejsem jediný s tímto problémem, což v servisu také určitě zmíním! Budu reklamovat, nicméně mám obavy zda to někdo vyřeší, pokud úplně nepomohlo ani přehrát software a vyměnit jednotky... Dá se s tím žít, ale u nového auta mne to překvapuje! Doufám, že se to tu podaří časem někomu 100% vyřešit :) J.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.