ako tu bolo napisane, da sa predpokladat, ze Scala ako rebrik ci vzostup predajne nefunguje a facelift ci nova generacia nebude.
Ma to logiku.
Auto je to drahe a kvalita spracovania je slabsia, hoci uzitkova hodnota je stale vysoka (priestor, asistenti).
bude to uz len o dostatocnej amortizacii vyrobnych zariadeni - teda sa da predpodkladat, ze ak aj nejaky facelift predsa len bude, tak to budu len minimlane zmeny - aby sa nemuselo investovat. Cielom to bude potiahnut cca do roku 2025, ked sa predpoklada nasadenie elektrifikovanych modelov VW.
Rad by som veel, ci v skodovke nieco uz zacali pytlikovat, lebo takto to na pohlad vyzera, ze okolo roku 2025 dopadnu ako Fiat - nebude co predavat.
Fabia/Scala/Kamik budu uz vybehove modely. Octavia bude dozivat - nehovoriac o tom, ze predaje budu slabe, Superb bude len facelift sucasneho modelu. Zostava novy Karok v elektrike, ale ten bude vrarzedne drahy.
Otvorte si pukance, sledujete dejinne zmeny skodovky ako zaciatok 90tych rokov.