Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Davidos90

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. 12.4V tam mám snad většinu doby co auto mám ( 2 a půl roku) . Občas tam je 12.6V .....
  2. A nebude to pak baterii spíš přebíjet ?
  3. Ten ,,štekr,, (přesněji konektor J367) hlídá stav baterie - napětí , protékající proud a teplotu . A právě kvůli tomu , že vůz nemá informace o baterii, vyřadí start-stop protože neví zda má podmínky k jeho aktivaci .
  4. Tak SS jde vypnout / vyřadit pomocí VCDS . Ten konektor bych neodpojoval . Ale každý musí zvážit sám .
  5. Odpojením konektoru ztrácí systém přehled o teplotě a napětí baterie. Dost možná se podle těch dat vyhodnocuje i vypínání komfortních spotřebičů v případě slabé baterie . Stejně tak se baterie nekóduje pro nic za nic . A bez toho konektoru budou zkrátka chybět ty údaje o stavu baterie . Jinak při nízké teplotě by měl altík dobíjet na full - inteligentní nabíjení nefunguje . Pozoroval jsem to teď několik dní . Také by to mělo dobíjet na full při větším odběru energie jako je výhřev sedaček atd .
  6. Také jsem měl chytré auto. Během jednoho roku 4 reklamace , nakonec odstoupení od smlouvy. Notifikace chodili po 10 minutách , chyběli začátky tras ,jednotka nereagovala na otřesy a ta poslední se neustále odpojovala , takže se musela pokaždé znovu spárovat . Co jednotka , to problém. Kdyby to fungovalo jak má , tak to není špatný zařízení .
  7. Super , to jsem potřeboval vědět .
  8. Když jsem zkoušel eko jízdu okreskama (dodržoval 90km/h , zkrátka podle předpisů) tak jsem se dostal na nějakých 3,4-3,6 . Jinak standartně se pohybuji v létě 4,4-4.7 a v zimě 4,7-5 . Samozřejmě záleží na profilu trasy a stylu jízdy .
  9. Mě jde o to , zda se tím odvzdušněním zaleje i celý filtr nebo zda se musí zalít napřed ručně a pak spustit odvzdušnění přes diagnostiku.
  10. To odvzdušnění by mělo právě proběhnout tím VCDS 🤷🏻‍♂️. Jen mě zajímá , zda ten filtr přes hadičku naplnit když to není ten otvírací typ s vložkou . Nebo ho jen přehodit a přes VCDS se naplní i odvzdušní . Čerpadlo by mělo natlačit naftu do filtru a pak pak přes vratku vytlačit vzduch do nádrže. Ale nejsem si jistý .
  11. Pokud to tedy chápu správně , tak u těch neotvíratelných filtrů se jen přehodí filtr bez jeho naplnění a přes VCDS se spustí první naplnění filtru ? u EN verze to je tuším ,,Transfer Fuel Pump,, nebo ,,Fuel Supply Pump Activation,, .

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.