Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Davidos90

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. 12.4V tam mám snad většinu doby co auto mám ( 2 a půl roku) . Občas tam je 12.6V .....
  2. A nebude to pak baterii spíš přebíjet ?
  3. Ten ,,štekr,, (přesněji konektor J367) hlídá stav baterie - napětí , protékající proud a teplotu . A právě kvůli tomu , že vůz nemá informace o baterii, vyřadí start-stop protože neví zda má podmínky k jeho aktivaci .
  4. Tak SS jde vypnout / vyřadit pomocí VCDS . Ten konektor bych neodpojoval . Ale každý musí zvážit sám .
  5. Odpojením konektoru ztrácí systém přehled o teplotě a napětí baterie. Dost možná se podle těch dat vyhodnocuje i vypínání komfortních spotřebičů v případě slabé baterie . Stejně tak se baterie nekóduje pro nic za nic . A bez toho konektoru budou zkrátka chybět ty údaje o stavu baterie . Jinak při nízké teplotě by měl altík dobíjet na full - inteligentní nabíjení nefunguje . Pozoroval jsem to teď několik dní . Také by to mělo dobíjet na full při větším odběru energie jako je výhřev sedaček atd .
  6. Také jsem měl chytré auto. Během jednoho roku 4 reklamace , nakonec odstoupení od smlouvy. Notifikace chodili po 10 minutách , chyběli začátky tras ,jednotka nereagovala na otřesy a ta poslední se neustále odpojovala , takže se musela pokaždé znovu spárovat . Co jednotka , to problém. Kdyby to fungovalo jak má , tak to není špatný zařízení .
  7. Super , to jsem potřeboval vědět .
  8. Když jsem zkoušel eko jízdu okreskama (dodržoval 90km/h , zkrátka podle předpisů) tak jsem se dostal na nějakých 3,4-3,6 . Jinak standartně se pohybuji v létě 4,4-4.7 a v zimě 4,7-5 . Samozřejmě záleží na profilu trasy a stylu jízdy .
  9. Mě jde o to , zda se tím odvzdušněním zaleje i celý filtr nebo zda se musí zalít napřed ručně a pak spustit odvzdušnění přes diagnostiku.
  10. To odvzdušnění by mělo právě proběhnout tím VCDS 🤷🏻‍♂️. Jen mě zajímá , zda ten filtr přes hadičku naplnit když to není ten otvírací typ s vložkou . Nebo ho jen přehodit a přes VCDS se naplní i odvzdušní . Čerpadlo by mělo natlačit naftu do filtru a pak pak přes vratku vytlačit vzduch do nádrže. Ale nejsem si jistý .
  11. Pokud to tedy chápu správně , tak u těch neotvíratelných filtrů se jen přehodí filtr bez jeho naplnění a přes VCDS se spustí první naplnění filtru ? u EN verze to je tuším ,,Transfer Fuel Pump,, nebo ,,Fuel Supply Pump Activation,, .

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.