Přejít na obsah

JasteR

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6291
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

4 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://_comprofiler&It

Návštěvy profilu

9694 zobrazení profilu

Oznámení JasteR

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Posting Machine Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

12

Popularita

  1. Dle typu DSG, pokud se bavíme o "suché" DQ200, tak v pohodě. Spíše lze upravit TCU (jednotku převodovky) řazení, pro odstranění toho šíleného podtáčení v režimu "D"
  2. DIESELPOWER umí naladit na obě paliva, obecně je ale lepší N98 pro nižší riziko LSPI a doporučuje se také olej 0w20 509.00 (na osobní doporučení p. Vaculíka) https://shop.dieselpower.cz/oleje/millers-oils-xf-longlife-vw-0w20/ Osobně to střídám, nebo dávám alespoň VIF: https://shop.dieselpower.cz/aditiva/vif-super-benzin-aditiv--0-5l/
  3. Do DQ200 patří olej G055512A2, nebo G 052 512 A2
  4. Pro roce a půl mohu zatím úpravu od DIESELPOWER maximálně doporučit.
  5. Ono záleží kde a kdo to a na čem to měří. Aktuálně SvětMotorů jezdí do DIESELPOWER, kde mají nejnovější MAHA MSR 500 4x4, kde je korektní měření dle normy DIN70020 a potom na Auto Jarov, kde je stejná zkušebna, ale bohužel vždy měří pouze výkon motoru bez korekční normy DIN70020. Pokud jsou např. vyšší teploty, nebo jiny atm. tlak, tak to je to celkem nepřesné, rozdíl u silnějších aut je klidně 10 i více koní.
  6. V interních testech se běžně tato převodovka testuje na 250Nm, jinak žádný oficiální výrobcem stanovený limit neexistuje. V Leonu mám převodovku, která měla být údajně na 400Nm a přes 10 let mám 580Nm. Nm jsou pro tyhle TSI ten poslední problém, to dříve odejde spíše nevhodně upravený motor na detonační spalování apd. než převodovka..
  7. Aktuálně nic lepšího/přesnějšího než MAHA MSR 500 4x4 v ČR není, je to brzda v řádu milionů korun a DIESELPOWER měří i nový novinářský auta, kde tyhle motory měli obdobné výkony.. stejnou brzdu má ještě Auto Jarov, kam jezdí měřit novináři taky a výkony jsou podobné. PS: tenhle graf od "ciptuning.cz" nebo co to je za f., mě přijde jak nakreslený v excelu :) Pro mě je podstatné jak to auto jezdí, jezdil jsem i s 1.0TSI 81kW a jezdila podstatně hůře.. aktuálně je to co mám vyzkoušený nejblíže porovnatelný s Fabií III R5 Edition se starším motorem 1.4TSI 92kW (samo kromě převodovky) a to je myslím super výsledek ;)
  8. Ano, tovární výkon byl vyšší. Pěkný porovnání je i 1.0TSI s OPF a bez OPF: https://www.dp-race.com/2018/10/19/co-zpusobil-filtr-pevnych-castic-u-faceliftovane-fabie-1-0-tsi/
  9. Tím, že je to individual, tak si můžete říct nižší Nm, ale je to zbytečné.. jinak převodovka je stavěná na 250 Nm+.
  10. Osobně mám na stejném motoru: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/ Po úpravě super, je úplně jiné auto ;)
  11. 20 tisíc!? Vidím cenu pouze 7.900,-Kč, viz.: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-2-tsi-81kw-175nm-100kw-240nm-sport/ Vzhledem k náročnosti úpravy/typu řídící jednotky je to skvělá cena.
  12. Tak znám je 16 let a X aut a vždy 100%, tolik potřebného času tomu nikdo v ČR nevěnuje. Je to dle typu řídící jednotky motoru, od cca rv. 2000+ jde prakticky většina přes OBD, případně je to možné i mimo, pokud je auto v záruce, vždy dle domluvy.
  13. jj to přidávání mě na začátku dost sra*lo (je to takový pro dámy :)..), ale je to o zvyku..
×
×
  • Vytvořit nový...