Přejít na obsah

JakubPatek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení JakubPatek

  1. Já kabel kupoval původně pro starší Fábii kde fungoval perfektně, pak jsem na sklonku loňského roku pořídil novou Fabii (roční vůz) a chtěl jsem se trochu porozhlédnout co bych si mohl dokodovat sám, nejen autobaterii. Kabel vlastním s čipem Atmega - A verze VCDS je 23.3.1 takže tam by problém být neměl, asi spíše soudím že problém bude v kabelu dle vašich reakcí, to mě nevadí. Primárně jsem toto téma založil kvůli ELM 327 v souvislosti s baterií. V tom Car Scanner jsou totiž dvě možnosti ohledně platformy MQB a je možné, že jsemm vybral špatnou a to bude celý problém proč mě můj ELM adaptér píše že nefunguje kodování. Ale také mě stále napadá jestli moje auto nemá již SFD funkci, která je implementována na nové platformě MQB Evo (tj. Octavia IV a Golf Mk.IIIV)
  2. Ale to já hledat nepotřebuji, jen jsem zmínil že moje čínské VCDS nepodporuje kodování ani adaptaci, takže nechápu ostatní zde na forum, jak jim to může fungovat. Byl jsem schválně znovu v autě s diag VCDS a diagnostika píše že mám upgradovat na nejnovější verzi SW, protože moje auto není podporované. Proto jsem chtěl vyzkoušet ELM 327 adaptér protože jsem si sliboval, dle témat zde na forum že to bude fungovat ale nefunguje, takže jsem se rozhodl založit toto téma a doufat, že třeba někdo řešil podobný problém. Dneska jsem po výletu zkoušel ještě tu otevřenou kapotu a zataženou ruční brzdu, ale Car Scanner stále píše že kodování je vadné nebo není dostupné. PS.: Baterie asi 7 let stará nebude, dle "tabulky" co je zde někde na forum by tomu tak mělo být ale vypadá to že ne, neboť 5té číslo v pořadí mám "2" což značí rok 2022.
  3. Baterie je špatná, protože mě buď oškubal prodejce (Autorizovaný) nebo paní která to auto měla na leasing si z toho chtěla "něco" odnést. Zjistil jsem totiž že v autě je jednak 7 let stará autobaterie (ale auto je +- rok staré) ale také špatná kapacita (49 Ah místo 60Ah) a já té baterii prostě něvěřím, ale bohužel nevím na jakou kapacitu je v současné chvíli nakodovaná autobaterie v BCM.
  4. Já co se týče diagnostiky mám doma i VCDS s čínským kabelem ale to mě auto též nepodporuje kodování funkcí, tam to po mě chce originální RossTech adaptér. Já jsem ještě nic nezkoušel kodovat, protože jak jsem psal, u všech funkcí to píše že to není dostupné a založil jsem téma především proto, abych se případně dozvěděl jestli mám adaptér vrátit a vzít Bluetooth verzi místo WiFi. S tou kapotou to zkusím než pojedu do práce. Člověk se tu dočte že lze kodovat s čínským kabelem přes VCDS, no mě by teda zajímalo co za kouzzelný kabel mají, to samé Carista, který je sice drahý ale můj adaptér nenajde. Vyzkouším a dám vědět, díky.
  5. Ahoj. Prohlížel jsem zde včera témata ale nenašel jsem odpověď na můj dotaz, tak věřím že nově založené téma nevadí. Včera mi přišel ODB adaptér ELM 327 WiFi verze, Carista mi adaptér nenajde ale funguje spolehlivě Car Scanner ODBII. Ten podporuje i kodování funkcí ale jelikož mi to psalo že kodování není dostupné (při zapnutém zapalování i při nastartovaném motoru) ve free verzi, zakoupil jsem půl roční verzi PRO v domnění že kodování bude fungovat. Ovšem kodování stále píše že nefunguje nebo není dostupné. Jde mi hlavně o to, že bude potřeba před další zimou vyměnit autobaterii ale nechce se mi jezdit do AS jen kvůli tomuto úkonu, navíc mě letos čeká první garančka a odmítám platit dvojnásobek za autobaterii. Můj dotaz tedy zní, podporuje skutečně tento adaptér/SW kodování (nejen) autobaterie? Mám iOS takže pravost adaptéru nemám jak ověřit (objednáno z profigaraz) ale věřím že se skutečně jedná o verzi 1.5. Díky moc za odpověď Edit: Zapomněl jsem napsat, jde o modelový rok 2022 (FIII Combi Tour)
  6. Já jsem vyzkoušel USB zásuvku pro zadní spolucestující v loketní opěrce a ta není trvale pod proudem, takže tahle drobnost se vyřešila. Bohužel kameru už mám téměř 3 roky a neudrží nastavené datum snad ani den a auto je v provozu tak obden, jak kdy. Ale i tak díky za tip. Co se týče té chyby tak třeba na něco přijde servis, nebo, a k tomu se příkláním víc to bude ignorovat a jen chybu smažou.
  7. Palubní kameru tam mám, tu vypínám ručně (zatím jsem zapomněl jednou vypnout a dva dny běžela), jinak jsem nic do auta nepřidával. Takže se nejedná o závažnou chybu a můžu být v klidu. Chybu jsem nemazal, uvidím jestli mi něco řeknou pak v servisu. Tak díky moc a kdyby se tu našel někdo z Hradce Králové kdo by mi dokázal naprogramovat novou AKU, tak prosím do SZ.
  8. Ahoj. Zkoušel jsem dnes napojit svoji čínskou diagnostiku s (VCDS verze 23.3.1), diagnostika funguje z poloviny ale to mi nevadí. Co mě vadí a zarazilo je uložená chyba kterou ale diagnostika nezná, dokáže mi někdo z fotky říci o co jde? Čeká mě letos první servisní prohlídka, tak ať vím na co se případně připravit kromě výměny oleje a filtrů. Díky moc
  9. Dííky všem za odpovědi. Včera jsem absolvoval cca 150km a nic z výše uvedeného se neprojevilo, takže to zatím řešit v servise nebudu.
  10. Ahoj všem. Je to 14 dní co jsem zakoupil roční vůz Fabia III Combi Tour (MR 10/2022). Zatím vše funguje jak má až na jednu věc, kterou jsem ještě zcela úplně nevypozoroval za jakých konkrétních situací vzniká, ale co jsem rozhodně nepřehlédl je problém, když mám zapnuté topení (bez ohledu na stupně a intenzitu) se směrováním z palubky na cestující tak na nohy fouká studený vzduch z venčí, teď v zimě je to hodně cítit když dám ruku pod přístrojovou desku kde končí volant. Když zapnu směr výdechu na cestující a na nohy tak teplý vzduch jde i když velmi slabě z obou směrů (palubka/nohy - to chápu,dělá to i starší Fabie). Další postřeh co jsem si všiml je, když někde dobržďuji ostřeji do křižovatky např. z 60km/h na 40km/h a zatáčku v téhle rychlosti projedu "ostřeji" tak mi do kabiny na 1-2 vteřiny proudí velmi chladný vzduch (teď když bylo u nás -10°c to bylo velmi znatelné) a jakmile jedu zase rovně tak auto topí vesele dál. Vůbec nevím co si o tom mám myslet, než jsem pořídil F III tak jsem vlastnil F II cca 3 roky tam se tohle nedělo, vlastně ještě u žádného auta které jsem kdy řídil se nestalo, aby do kabiny šel studený vzduch při zapnutém topení a ohřátém motoru. Je to nějaká vlastnost o které nevím nebo se může jednat o závadu a mám auto dát na reklamaci? Díky za postřehy.
×
×
  • Vytvořit nový...