-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
-
arokysjerdno začal sledovat JasteR
-
1.0 TSI 81kW a Chiptuning
Dle typu DSG, pokud se bavíme o "suché" DQ200, tak v pohodě. Spíše lze upravit TCU (jednotku převodovky) řazení, pro odstranění toho šíleného podtáčení v režimu "D"
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
DIESELPOWER umí naladit na obě paliva, obecně je ale lepší N98 pro nižší riziko LSPI a doporučuje se také olej 0w20 509.00 (na osobní doporučení p. Vaculíka) https://shop.dieselpower.cz/oleje/millers-oils-xf-longlife-vw-0w20/ Osobně to střídám, nebo dávám alespoň VIF: https://shop.dieselpower.cz/aditiva/vif-super-benzin-aditiv--0-5l/
- Suchá DSG 7° a výměna oleje
-
1.0 TSI 81kW a Chiptuning
Pro roce a půl mohu zatím úpravu od DIESELPOWER maximálně doporučit.
-
1.0 TSI 81kW a Chiptuning
Ono záleží kde a kdo to a na čem to měří. Aktuálně SvětMotorů jezdí do DIESELPOWER, kde mají nejnovější MAHA MSR 500 4x4, kde je korektní měření dle normy DIN70020 a potom na Auto Jarov, kde je stejná zkušebna, ale bohužel vždy měří pouze výkon motoru bez korekční normy DIN70020. Pokud jsou např. vyšší teploty, nebo jiny atm. tlak, tak to je to celkem nepřesné, rozdíl u silnějších aut je klidně 10 i více koní.
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
Zajímavé, to si přečtu, díky za odkaz
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
V interních testech se běžně tato převodovka testuje na 250Nm, jinak žádný oficiální výrobcem stanovený limit neexistuje. V Leonu mám převodovku, která měla být údajně na 400Nm a přes 10 let mám 580Nm. Nm jsou pro tyhle TSI ten poslední problém, to dříve odejde spíše nevhodně upravený motor na detonační spalování apd. než převodovka..
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
Aktuálně nic lepšího/přesnějšího než MAHA MSR 500 4x4 v ČR není, je to brzda v řádu milionů korun a DIESELPOWER měří i nový novinářský auta, kde tyhle motory měli obdobné výkony.. stejnou brzdu má ještě Auto Jarov, kam jezdí měřit novináři taky a výkony jsou podobné. PS: tenhle graf od "ciptuning.cz" nebo co to je za f., mě přijde jak nakreslený v excelu :) Pro mě je podstatné jak to auto jezdí, jezdil jsem i s 1.0TSI 81kW a jezdila podstatně hůře.. aktuálně je to co mám vyzkoušený nejblíže porovnatelný s Fabií III R5 Edition se starším motorem 1.4TSI 92kW (samo kromě převodovky) a to je myslím super výsledek ;)
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
Ano, tovární výkon byl vyšší. Pěkný porovnání je i 1.0TSI s OPF a bez OPF: https://www.dp-race.com/2018/10/19/co-zpusobil-filtr-pevnych-castic-u-faceliftovane-fabie-1-0-tsi/
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
Tím, že je to individual, tak si můžete říct nižší Nm, ale je to zbytečné.. jinak převodovka je stavěná na 250 Nm+.
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
Osobně mám na stejném motoru: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/ Po úpravě super, je úplně jiné auto ;)
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
20 tisíc!? Vidím cenu pouze 7.900,-Kč, viz.: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-2-tsi-81kw-175nm-100kw-240nm-sport/ Vzhledem k náročnosti úpravy/typu řídící jednotky je to skvělá cena.
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
Tak znám je 16 let a X aut a vždy 100%, tolik potřebného času tomu nikdo v ČR nevěnuje. Je to dle typu řídící jednotky motoru, od cca rv. 2000+ jde prakticky většina přes OBD, případně je to možné i mimo, pokud je auto v záruce, vždy dle domluvy.
-
Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace
jj to přidávání mě na začátku dost sra*lo (je to takový pro dámy :)..), ale je to o zvyku..