Přejít na obsah

mvavrusa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení mvavrusa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vím, že už se to tady částečně řešilo, ale spíš bych potřeboval poradit s řešením. Přes DO zamyká auto celkem v pohodě. Mám tam doděláno DO Jablotron, připojeno dle návodu na konektor u pravých předních dveří (přes rezistor 180 ohm). Sice občas nezamkne a nebo neodemkne na první pokus, ale to dělá od začátku, příčinu jsem neodhalil. Teď se ale objevil jiný problém. A to že se přes vnitřní zamykací tlačítko u řidiče nezamknout LP dveře. Zámek zamkne a hned zase odemkne. VAG hlásí ve skupině 009 u těchto dveří stále SAFE. Zrovna dvakrát se mi nechce zámek rozdělávat. Má cenu hledat závadu někde na kabeláží, konektorech a nebo mám rovnou vyměnit celý zámek ?
  2. Nevíte někdo, kde lze koupit náhradní díl (součástku), který slouží u radia s CD k ovládání hlasitosti ? Přeskakují mi zmateně jednotlivé stupně hlasitosti a v BRM chtějí za výměnu tohoto dílu 1250 Kč + DPH + poštovné.
  3. Ahoj, najdu tady někoho, kdo by mi do FAB 1,4 MPI Comfort (ve výbavě mám PP) r.v.2000 dodal a zprovoznil přístrojovku s MAXI-DOT ?
  4. Mám problémy s cukáním motoru 1,4 MPI 50 kW kolem 1800-2000 ot/min. Svíčky jsou nové. Prý jsou u aut r.v.2000 použity nějaké vadné zapalovací lišty a Škodovka je prý dříve zdarma měnila (ale jen pokud si někdo na cukání stěžoval). Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Pokud ano, jakou zapalovací lištu a případně kde za rozumný peníz koupit ? Díky
  5. Kdo máte Fabii s řízením TRW ? Kdy má zhasínat kontrolka volantu na přístrojovce ? Několik sekund po zapnutí zapalování a nebo až po nastartování ?
  6. VAG mi ale žádnou řídící jednotku klimatizace nenašel
  7. Máš pravdu, že na téma EPC je tu toho hodně. Ale všude se řešil problém s jejím rozsvíceném během jízdy. Já se ptám na něco úplněn jiného. Dříve mi kontrolka EPC a ŘÍZENÍ zhasla již několik sekund po zapnutí klíčků. Teď zůstávají obě svítit až do nastartování. Mazal jsem před tím VAGem nějaké sporadické chyby, teď jsou všechny ŘJ bez závad, ale kontrolky po zapnutí klíčků nezhasnout, tak jako dříve. Nemůže to souviset s ŘJ Gateway ? Tam se mi chyba vymazala nějak sama.
  8. Nevíte někdo, kdy má zhasnout kontrolka EPC a servořízení na přístrojovce u FAB 1,4 MPI r.v. 2000 ? Až po nastartování motoru a nebo už několik sekund po zapnutí klíčku ?
  9. Tak už to šlape. Díky ! Nemáš ještě náhodou informaci, jaké patří na 1,4 MPI výchozí kódování řízení ? Má ho po výměně a někdo v servisu si s tím hrál. Na typovém štítku jsem totiž nenašel žádné Jxx.
  10. Nevíte někdo, zda lze jen překodováním aktivovat rozsvícení vnitřního osvětlení po vytažení klíčku u Fabie 1,4 MPI Elegance r.v.2000 ? Stačí změnit stávající kódování BSG jednotky z 09362 na 09366, nebo je potřeba ještě někam doplnit nějakou elektroniku ?
  11. Zůstává tu ale pár volných kabelů. U MUTE kabelu zelený a hnědý (LINE + a LINE -) + žlutý s konektorem. A na hlavním kabelu bílý (MUTE IN 1), žlutý (MUTE IN 2) a modrý (MUTE IN 3). Kam zapojit tyto kabely ?
  12. Díky, obrázky jsou super. Ale kam zapojit ty dráty ?
×
×
  • Vytvořit nový...