-
Climatronic
PavelZ: Díky za cenné informace. Pokud přepnu Climatronic do režimu AUTO, tak vše funguje jak by asi mělo, tedy nastavím si teplotu 22 stupňů a v těchto venkovních teplotách je do interiéru vozu vháněn mírně teplý vzduch. Při nastavených 18 stupních je vzduch lehoulince vlažný. Tedy řekl bych, že vše funguje tak jak má. Ale není mi jasné proč, když je Climatronic přepnut do režimu ECON topí při nastavených 18 stupních jako řekněme v režimu AUTO při nastavených 25 stupních. Bojler: Díky za info, kombinaci tlačítek jsem zkusil na displeji se poté objeví 444 a vedle 000, takže v tomto případě by mělo být vše OK. Byl bych rád pokud by i zde zazněly další praktické zkušenosti majitelů Climatronicu. Díky, díky
-
Climatronic
Problém s topením. Ve svém voze mám klimatizaci Climatronic a v letošní zimě jsem dle mého názoru zaznamenal nestandardní chování topení. Podotýkám, že nastalý problém pozoruji cca měsíce zpět, kdy jsou venkovní teploty v rozmezí cca -12 ˚C až +2 ˚C. Topení začne pomalu, ale jistě topit cca po 1km, po cca ujetí 4km je motor zahřátý na provozní teplotu a topení již funguje na plný výkon. Problém je v tom, že po plném zahřátí motoru musím mít na Climatronicu nastavenou teplotu 18 ˚C a přestože je topení na minimum z výfuku ventilace proudí poměrně dost teplý vzduch a často musím prostřední klapky mechanicky zavřít, abych se ve voze cítil rozumně. Zaznamenal někdo tento problém? Je Climatronic v pořádku, nebo se jedná o špatné nastavení Climatronicu, případně o závadu jednotky? Ještě dodám, že loňskou zimu jsem podobné chování nezaznamenal, je pravdou, že ani takové mrazy nebyly. Předpokládám, že když si na Climatroniku nastavím řekněme 22 ˚C tak z výfuků ventilace má jít vzduch o teplotě 22 ˚C a je jedno kolik je stupňů venku. Nebo se pletu? Díky předem za radu.
-
Jakou máme barvu laku karoserie?
Šedá Anthracite metalíza ... Prosím o zařazení do ankety ,,,, díky
-
Funkce TP a zobrazení na MaxiDotu
Takže, pokud budeme chtít, aby se rádio přelaďovalo na všechny dostupné dopravní informace, ať posloucháme CD, či jinou rozhlasovou stanici budeme muset mít na rádiu i funkci TA (Viz. níže). Pokud mi pamět neklame, tak tyto funkce RDS mají dnes prakticky všechna autorádia s cenou od cca 4 000 Kč. Dance se samostatně prodává za 15 000 Kč a nemá to, TA - Identifikace dopravního hlášení (Traffic - Announcement identification) Tento signál má povahu zapnuto/vypnuto a indikuje, zda se vysílá hlášení pro motoristy. Tento signál může přijímač využít, aby: a ) automaticky přepnul z libovolného audio-módu na dopravní hlášení; b ) automaticky zapnul dopravní hlášení, je-li v pohotovostním režimu a je-li současně potlačen audiosignál; c ) přepnul z programu, který nepřenáší žádné dopravní informace, na program, který je přenáší.
-
Funkce TP a zobrazení na MaxiDotu
Osobně jsem předpokládal, že funkce TP funguje tak, že stačí mít uložené stanice v paměti a poslouchat jakoukoli jinou stanici nebo cd a při dopravním hlášení se prostě rádio přepne na tu stanici, která zrovna vysílá "DOPRAVU". Takže jak tady už zaznělo …, je to i pro moji osobu zklamání. Bohužel tato funkce postrádá tedy prakticky smysl :-(
-
Funkce TP a zobrazení na MaxiDotu
No popravdě jsem z funkce TP naprosto blázen. Dnes jsem ráno jel autem, přepnul jsem si při zapnutém TP na předvolbu kde je uložen Radiožurnál a poté pustil CD. Krátce po celé byla Zelená vlna a CD se samo přeplo na "DOPRAVU" a poté zpět na CD. Do teď jsem si myslel, že stačí mít zvolenou stanici pouze uloženou a ne jako poslední naladěnou, kterou jsem poslouchal. Bohužel v návodu chování této funkce není popsáno, tak nevím co je dobře a špatně.
-
Funkce TP a zobrazení na MaxiDotu
Bezva, takže jsem vše otestoval, bohužel k žádnému přepínání u TP nedochází. Poslouchal jsem několik hodin jen CD a nedošlo k ničemu, i přestože je funkce TP zapnuta a stanice v pamětech. Jak jsem už dříve psal přeladění se mi stalo pouze 2x u Radiožurnálu a u Bayern 3. Jediné co se stane je, že při dopravním hlášení se zesiluje zvuk na mnou nastavenou úroveň. Další problém je, že pokud vypnu v menu rádia funkci „AF“, tak i přes vypnutí funkce na displeji se tato funkce často nevypne. Sice to není nikterak zásadní závada, ale také je. Takže s rádie po této stránce spokojen moc nejsem. To nemluvím o tom, že přenos informací z rádia na Maxidot přestal fungovat. A včera se mi nejednou z ničeho nic na celkové spotřebě auta ukázalo 4.1 l / 100km. Což je hloupost, jelikož jsem tam měl den předtím něco málo okolo 5.4l / 100km …. No prostě se to nějak zbláznilo. Takže při prohlídce v červnu zaměstnám servis.
-
Taky už vám rezne buben?
Tak žádné potěšující zprávy :-( Je fakt, že zatím to není nic hrozného. Běžným pohledem to zatím není znatelné. Až půjdu na tu servisku, tak jim to povím, uvidíme. Popřípadě to na podzim nějak ošeřím sám.
-
Taky už vám rezne buben?
No rez, že není závada? Chceš mi říci, že je tedy normální, že auto po ani ne roce provozu má rezavé bubny? To snad ne! Při kupování auta jsem s tímto faktem nebyl seznámen, takže to považuji jednoznačně za závadu, kterou budu reklamovat. Uvidíme, jak to dopadne v každém případě to není moc hezký pohled. Po druhé zimě by to mohlo vypadat už daleko hůř.
-
Funkce TP a zobrazení na MaxiDotu
Asi se hloupě zeptám, ale není mi zcela jasné jak má fungovat funkce TP na autorádiu Škoda. Několikrát jsem tuto funkci měl dlouhodobě zapnutou a podařilo se mi zaznamenat pouze dvakrát nějakou reakci na zapnuté TP. Jednou se mi rádio přeladilo na stanici ČRo1 Radiožurnál a jednou na stanici Bayern 3. Nikdy víc jsem žádnou podobnou aktivitu nezaznamenal. Otázka zní, stačí TP zapnou na jakékoli stanici a poté je tato funkce aktivní pro všechny uložené stanice v autorádiu? Má se rádio samo přepínat na všechny signály TP, nebo musejí být zároveň vysílány i signály TA? Jediné co funguje spolehlivě je zesílená hlasitost při dopravní zpravodajství, ale bohužel jak jsem psal, přelaďovaní proběhlo pouze dvakrát, takže se domnívám, že jde o závadu na autorádiu. Doufám, že jsem celou situaci popsal dobře a pevně věřím, že mi někdo poradí.
-
Taky už vám rezne buben?
Tak bohužel mám také malinko rezavé bubny po první zimě a to jsem parkoval hlavně garáži a spodek auta často oplachoval. Rez na bubnech mi teda také překvapila, osobně se do opravy pouštět nebudu a v rámci servisní prohlídky to svěřím odborníkům, navíc jim přidám i závadu na Maxidotě, přestal zobrazovat informace z autorádia. Alespoň si vydělají korunky ze Škoda Auto. :-) Snad to budou poslední závady na Škodovce!
- MaxiDot
-
MaxiDot
Před časem se zde řešilo, že Maxidot přestal ukazovat informace z autorádia. Bohužel jsem se tady nedočetl, jak dopadla nějaká reklamace v autorizovaném servisu. Došlo opravdu na výměnu autorádia a poté bylo vše již OK. Minulý týden jsem zaznamenal na svém Maxidotu tuto závadu, auto mám necelý rok, takže už mám první problém. Díky
-
Slevy od prodejců
Sice nevím jaká je marže prodejců Škodovek, ale v červnu 2008 jsem dostal slevu 9% a nepředpokládám, že by prodejce prodával do mínusu. Je ale pravdou, že při pátrání po nejlepší slevě mi několik prodejců napsalo, že pod 7% jít nemůžou a že pod cenu prodávat neumí a že se budou informovat ve Škoda Auto jak je možné, že někdo může nabídnout takovou slevu.
-
Bezpečnostní prostor nádrže
Takže má zkušenost. Já natankoval do Fabia II 1,4 TDI 59KW celkem 55 litrů nafty. Až jsem si říkal, že Shell to má nějaké pokažené ten stojan. Běžně jsem tankoval tak 42 - 43l. Dojezd ukazoval cca 100km, což v mém případě odpovídá něco okolo 5l. Takže v autě bylo v tu chvilku nalito minimálně 60 litrů nafty. Příště zkusím ještě zacloumat s pistolí jak bylo psáno výše a dám ještě vědět. Jsem zvědavej, zda-li tam je ta rezerva oněch 13l.