-
odislo mi takmer vsetko
Ja mel povolenou matku na svorkovnici ktera je v krabicce na baterce Myslim ze totozny symptom
-
Dotazník pro mou bakalářskou práci - Škoda Auto
přidávámj se s prozbou o výsledky
-
zapojenie podtlakovych hadiciek
Nevím jestli už ti někdo pomohl ale myslim ze bych to měl. Jen to specifikuj blíže. Jake konkrétně máš na mysli.
-
Zamrzající lanovody na Okte.
tak ja už je mám taky nový. největší problém jsem měl v tom že v místech pod autem kde je drží ty tvrdy zahnutý sponky se bovden prošoupal (asi při nerovnostech) zatekla voda zarezlo zatuhlo zimou atd....
-
kontrolky
Přidám taky zkušenost. z ničeho nic na mě blikla kontrolka begu a už nezhasla taxem postupně zkouše esi tam vubec ten pytel je, paxem zkoušel kroužek, kabeláž ve volantu atd. ale pořád nic. stále chyba zkrat na kostru nebo plus, maly odpor atd..... nakonec že vykucham řídící jednotku co je mezi nohama spolujezdce a řidice. tak kuchám a kuchám a říkám si zkusím ten konektor řídící jednotky jen vysunout a vratit. napichnu na vag vymažu chyby a problem vyřešen:-) je to už přes dva roky a kontrolka se jeste nerožla. hedne štěstí....
-
tesneni do olejoveho chladice
koukam ze mate peknej problem kluci, napada me ze pisete ze mate vetsi ten honi krouzek(s ousky) tak to znameny ze musite mit aji tu prirubu vetsi??? z toho by vypivalo ze celej ten díl mezi motorem, chladicem a filtrem je jinaci nez mam ja. Podle me maji ty ouska jen jednu funkci a to tu ze drzi tesneni na spravnym miste pri montazi. Tzn ze si klidne muzete koupit nejakej univerzalni O-KROUZEK s vasima rozmerama bez tech ousek. Co vy na to??? jinak me to po vymene krasne tesní:-)
-
Koncovka výfuku na O1
to mas pravdu ja ji jen tak nahodou videl v prodejne a rikam: kolik stoji a on ze ji ma uz dlouho ze mu ji tam nekdo nechal protiuctem:-) Chtel za ni myslim 800,- ve skode jsem se na to ptal asi tyden predtim a rikali pres 4000,- Stacilo zohnout dve lesenarsky trubky a svarit
-
zahřívání motoru na volnoběh
jj mam uplne stejnej nazor. Mam TDI 66kW Nastartuju pockam cca 6 vterin az zmizi hrozny zvuk a vyjizdim. Prvni 3km do 2000ot/min = pohoda. Jinak zkusenost ze zivota jedne okty: segra mekla firemak TDI 66kW a dycky po nastartovani, v létě +30 a v zimě -20 plnej knedl na rozjezd. Když auto prodavali tak rikali ze je krasne zajety a v perfektni kondici a nikdy nebyl problem s motorem. ted ma OII a beztak děla to samy:-)
-
Koncovka výfuku na O1
Podle toho návodu co psal mikl jsem to taky dělal. Je to jednoduchý. Zvládne to každý amatér který umí dělat se svářečkou. A to žezání nárazníku je malina.
-
tesneni do olejoveho chladice
K té montáži: já to měl jednoduší skrz to že nemám klimu (v létě jezdím na dvou kolech:-)) prvně potřebuješ samože torx T20 na kryt motoru a 32 stranovej klíč. Oddělat kryt motoru, ty hadice trochu budou asi problem ale musíš to celý povolit a počkat až vyteče olej z filtru. Cely se to musi očistit a vyměnit obě těsnění. obracený postup nakonec Myslím si taky že to bude chladič z nějakyho jinyho VW, a podle toho čísla chladiče si zjistíš určitě z jakýho. nebylo to třeba buchly zepředu a vyměněný? Páč je to dosti na raně.
-
tesneni do olejoveho chladice
Tak už je problém doufám vyřešen. Těsněni sem koupil obě dvě(horni aji spodní) celkem cca 250,- přikladam aji foto všude kolem tekl olej
-
tesneni do olejoveho chladice
Podle Homerova nakresu sem si myslel že to bude to vrchní. Dnes pujdu do Skodovky a zkusím se zeptat a popřípadě objednat. Vyměním aji radši to spodni když to tam píšou
-
tesneni do olejoveho chladice
Taxem byl dnes pod autem a težko říct kde to uniká. je to mastný celý :-( ted jsem to ocistil a uvidim ale asi to bude taky to tesneni pac kolem tech hadic asi těžko. prikladam dva obrázky. na schema jsou dve těsněni. Který máš špatný ty? Diky.
- Zamrzající lanovody na Okte.
-
tesneni do olejoveho chladice
Presne tvuj problem jsem dnes na aute taky zjistil takze jdu hledat dál co stim.kdyby neco tak sem dej vedet
Suchca
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva