Přejít na obsah

doktor.octavia

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

658 zobrazení profilu

Oznámení doktor.octavia

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To si prave nejsem jistej.... ja tam byl poprve a nerikali nic, jen ze auto je OK, coz pro ne znamena, ze Vag nevyhodi zadnou chybu..Az ten muj kamarad (prijimaci technik) mi na to koukl doma, kdyz mi menil turbo ( coz Vag nepoznal, ze je v pici - zvlastni to vec, ze?? ) a rekl mi, ze to mam stazeny.. asi tak
  2. Dojed si na Vag do skodovky.... vetsinou, pokud stahnou kilometry, tak pouze z budiku... Z ridici jednotky to kdekdo neumi... a proto se to tam da najit. Ja koupil dovoz Nemecko ( 150 tis najeto - auto v lesku ) a na Vagu vyskocilo 170.. proste to stahli... Tak hodne stesti.........
  3. http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-octavia/...-motoru-s300702
  4. Dva různé typy motorů????? to snad ne!!!! Motory jsou prece uplne stejne, maji akorat rozlisne turbo, elektroniku a trysky..... Ja mam 81kw combik ( 170 tis najeto) vs tchan 66kw combik (150 tis najeto - ale demolice ( 1 syn, dcera, on ... auto nevi ci je ) - jezdim 5w-40 magnatec ....................... - jezdi polosyntak 10w-40 sud uz jen v tomto aspektu je velky rozdil...nalej do motoru polosyntetiku a usi Ti daji vedet v cem je hlavni problem - zrychleni... pokud sednes do 81 a budes se rozjizdet zaroven s 66, tak opet poslouchej motor Takze pokud nalejeme do obou aut polos.olej a vynalozime stejne usili na dosazeni pozdaovane rychlosti s 66kw oktavkou, nemuze byt rozdil jiz patrny Jinak vsem doporucuji pripravek do oleje Metaltec ci Militec, pouzivame ho na zavodni auta i na civil uz roky..je to vynikajici prisada do oleje... doporucuji v kombinaci s plnnou syntetikou..vydrzi v motoru dve vymeny oleje) http://www.olejservis.cz/index.html?pod=15x0.htm#2001 tento odkaz jim nefunguje....po naskoceni stranky v pravem hornim rohu blika skoda octavia a je tam odkaz na Militec - klik
  5. Ja fakt nevim, asi mam vadny auto nebo vadny nohy. Jak muze zrat auto 1,9 tdi 3,8 l ......... to s tim jezdite jen z kopce??? To turbo si nestihne snad ani pisknout. Kdyz sednu do svyho auta ( 1,9 Tdi combi 81kw) a nalozim mu standartne po meste ( do 3tis ot.), auto na me vyplivne 7,5 -8,5 litru. Kdyz dalku jak po.... tak 5,1-5,2 a to mam drevenou nohu...pri normalnim tempu ( do 120 - bradavice cihaji vsude), tak zalostne prosi o 6,2-6,5....Je mi teda 30, jsem zvyklej na benzinaky a ostry auta a jako duchodce prd prd po meste jezdit neumim ( jen prekazeji ). Jen ale zacinam premyslet nad tim, zda neni nekde chyba....pritom diagnostika neukazuje zadnou zavadu a auto je netknuty... Nechcete mi to nekdo vysvetlit??? Je to v nohach?? Musim s tim jezdit jak po.... ??? To ale pak nechapu, protoze to jsem si nemusel kupovat TDi a jeste k tomu 81cku Hlavne nechapu lidi co si koupi TDi a jezdi s tim jak po.... protoze jak rika kamarad ( prijimaci technik ve Skodovce ) , ten motor akorat kurvi... protoze turbo musi sypat, jinak jde pomalu do kytek... a neni staveny na prd prd po meste jak rika.... Fakt jsem z toho znechucenej...mam to auto nechat nekde prohlidnout jestli neni nejak rozchlaSTANY??
  6. Mas rozbity budiky... nic takoveho mozne neni!! Otazkou je, zda je rozbity budik nebo v p... vaha vzduchu nebo lambda. Tchanovi ukazuje okta (66kw) prumer 13,7litru a zere bezne litry jak ma ...... to jest kolem 5,4 litru Jinak co resite: pocitac... se del ve dvou variantach: 1. PC ukazuje okamzitou spotrebu jako opravdu okamzitou spotrebu, bez ohledu na ujetych 100 km, pak ukazuje pri zastavenem aute l/hod, pri jizde l/100km. Pokud jedes z kopce a mas zarazeno a brzdis motorem, pak ukazuje 0 , ac je to nesmysl, protoze motor porad zere (ikdyz skoro hovno) - je to pouze orientacni. Pokud vyradis a jedes z kopce nebo stojis je uplne jedno, motor davkuje stejnou cast nafty- coz je od 0,8-1,2 l bud hod nebo km, zalezi jen na nastavenych otackach volnobehu 2. PC ukazuje spotrebu vzdy na dojeti 100 km/h, to znamena, ze cim dele budes stat, tim vic se bude spotreba na ujeti 100 km zvysovat, protze PC dopocitava Tvou spotrebu, kdyz stojis se spotrebou prumernou na dojeti dannych 100km. Takze Pokud budes hodinu stat v zacpe a mas na programu PC 1 prumer 6,2 a motor na volnobeh zere 1,2, budes mit spotrebu na dojeti 100km 7,4. Jinak je uplna blbost, aby PC ukazoval okamzitou spotrebu 13 litru, pokud stojis.. neco je spatne (vetsinou PC v tachometru)
  7. Mam to podobne, ale pouze zvukove.... motor v akceleraci jakoby zarezonuje..ale necitim klepani:-( jen obcas, kdyz je studenej, tak ná volnobeh jakoby se mirne chvel do stran :-( Znamej, co mi dela roky auta (nikdy jsem pred tim nemel diesel a asi uz ho ani potom chtit nikdy nebudu :-) ) mi rekl, ze mrtvej silentblok motoru poznas tak, ze pokud prudce pridas, tak se hybe dopredu a do zadu radici paka, kdyz ji chytnes do ruky.... ( to mi ale taky nedela a jsem o tom presvedcen, ze to silentblok bude) Jak jsem uvedl v diskuzi na prvni strance tema motor vibruje : bylo mi receno, ze je to silentblok pod byterkou ( u ridice) a muze to byt i silentblok dole na prevodovce, ktery zabranuje prave tomu, aby ten motor nemohl pri akceleraci zajet v uvozovkach dozadu...no a pokud guma ma jiz svoje za sebou, tak u ridice povoli dozadu, spodni silentblok to uz neudrzi a motor jde tzv. sejdrem, protoze na strane u ridice neni tak namahan.... a je to.... Nekdy se muze stat, ze je silentblok uz i z casti utrzenej, protoze nechci na Skodovku nasazovat, ale ten silentblok jsem drzel v ruce ( no comment) :-) Pri vymene doporucuji misto originalu sportovni Powerflexy
  8. doktor.octavia

    Vibrace

    Zapomnel jsem dodat, ze mam 1,9 Tdi combi 81 kw, Ty jsou na to pry diky vykonu haklivejsi
  9. doktor.octavia

    Vibrace

    Mam problem podobny..kdyz prudce pridam plyn, tak v motoru zahuci vibrujicim zvukem.... dela to i v zatackach a to obouch...k tomu mam pocit, ze pokud jedu po nerovnostech, auto jakoby plavalo... Mam vymenene predni i zadni silentbloky ramen, spodni i horni cepy, tycky stabilizaoru i zadni ulozeni stabilizatoru. Vymenil jsem tlumice i ulozeni tlumicu.... po dotazu kamaradovi co dela v autodilech mi rekl, ze je to lozisko v prevodovce... druhy co s nim jezdim zavody mi rekl, ze je to hovadina... a v servisu mi bylo receno po dotazu n apocet ujetych kilometru ( 170 tis ), ze je to silentblok n astrane ridice( pod baterkou) + muze byt ten dole co je na prevodovce... Guma je unavena, motor zabere, silentblok je vytahanej a motor rezonuje, pac se krouti a nekde se opira ......na starne u spolujezdce vydrzi vetsinou pry mnooohem dyl, protoze neni tak namahanej Co so myslite Vy???
  10. Ja teda nevim,ale prijde mi to jako nesmysl..mam Octavii 81kw, combi... nejak to nesetrim a mesto jezdim za 7,5 a dalky za 6,2... kdyz presedlam na duchodcovsky rezim a jedu dalku 90-100 km/h bez akceleraci ( coz moc neumim ) tak 5,1 az 5,3 .... a to leju jen Shell nebo OMV , pridavam pokazde aditiva TDA a jezdim na Magnatec 5w-40 ... mam najeto 170.000,- Asi mam divny auto...
×
×
  • Vytvořit nový...