Mam motor 1,4 TDi PD 55kW zakoupeny v roce 2003. Tehdy jeste nebyla zkusennost se "slabymi" 1,4 TDi PD 55kW. Dnes ma auto 160 tis km a vaznejsi oparava byla "jen" vymena spojky, vcetne pritlacneho kotouce.
NYNI MAM TUTO ZAVADU:
Diagnostika 2 zjistene chyby:
17964 P1556 035 :
"Regulace plniciho tlaku, nedosazena regulacni mez, sporadicky vyskytujici se porucha."
16485 P0101 035:
"Meric hmotnosti vzduchu - G70, nesmyslny signal"
Uz mi auto kysi ztratilo vykon , ale problem jsem (jak se zda docasne) odstranil natankovanim lepsiho/drazsiho dieslu u Shell-ky. Poprve se zavada projevila v okamziku, kdyz jsem mel v nadrzi pouze zbytek nafty (asi 5 litru - rezervu). Asi bylo tech 5 litru tvoreno zbytkem nejakeho repkoveho svinstva :-), co do te nafty ekologove michaji, nez tam zacnou lit mrkvovou stavu :-).
Kazdopadne tehdy jsem natankoval Diesel V-Power u Shellu (nebo jak se ta jejich vybusna smes jmenuje:-)) a bylo po problemu.
Ale pouze docasne!!!!!!!!!!
Nyni se problem opakuje po dvou mesicich znovu. Opet ztrata vykonu motoru, kdy auto nehodla jet (ani kdyz na nej mentalne pusobim:-)). Nejsem opravar a tak jsem byl natankovat lepsi naftu, ale nepomohlo to. Vim, zavad muze byt hodne a diagnostika vetsinou vyhodi celou radu problemu. Nakonec pak zavada muze byt "primitivniho razu", a to ze: nepromazana volnobezna klapka, konektor vahy vzduchu, "jen" cidlo teploty motoru, ukostreni v motoru a kolem ridici jednotky (uzemnovaci ocka vedle civek) etc.?
V servisu to auto chteji, ale ja tusim, ze to svedou na to nejdrazsi - TURBO!!!!!. Ne, pomoooc TURBO NE!!!!!
kazdopadne oranzova kontrolka elektroniky motoru dnes svitila. V servisu jsem dnes nechal vymazat pamet s tim, ze to budu pozorovat. Zatim kontrolka nesviti, ale chybi mi vykon motoru a kolem 80 km/h mi auto pri jizde nepatrne cuka.
Prosim, nemate s tim nekdo zkusennost co muze tomu autu chybet?