-
Počet příspěvků
56 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
787 zobrazení profilu
Oznámení Smith10
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Ok...díky...já jen že polovina rádia mi svítí a polovina ne a jinak vše funguje naprosto normálně... podobný problém jsem nenašel, tak proto jsem se ptal. Díky.T.
-
Ahoj, mam dotaz - ráno jsem nastartoval auto,zapnul CD radio symphony a koukam, že mi svítí mi pouze display s nazvem stanice.Zbytek tlačitek je bez osvětlení. Jen se chci zeptat, zdali je problem přimo v radiu nebo může být ještě někde jinde? Díky za případné rady. Pokud tu je již tento problem řešen, tak se omlouvam, ale nenašel jsem to. Tomáš
-
Wittmann.....takže Ti odešel ten snímač otáček ? Já co jsem vyčetl z DP když odejde uplně, tak by měl funkci převzít snímač otáček vačky a mělo by s tím údajně jet, ale realita je asi jiná... Já to asi také vyměním...dneska jsem měl auto na zvedáku u kamaráda a koukal kde vůbec ten snímač u mé fabie je, popravdě řečeno tam je přístup uplně na hov.o!
-
...u mě to je tak, že během vteřiny otáčky sletí k nule a zase vyletí nahoru...pokud se to stane během decelerace, tak pouze spadne a zase vyletí nahoru ručička otáčkoměru...pokud se to stane během akcelerace, tak se to navíc projeví škubnutím auta ( přirovnal bych to k tomu, jako když máte auto přivázané na laně a rozjedete se = jakmile se napne, tak to s autem škubne jako blázen a vzápětí se přetrhne a jedete v klidu dál) .... ...nějak se v tom povrtám a uvidíme, stejně mě napadá jen ten snímač otáček....teď jsem koukal že stojí cca. 1700kč,tak to ještě jde
-
díky za odpověď...také si myslím, že to je tím snímačem otáček! Neměl bys nějaký tip, jak si to ověřit....na Vagu mi to totiž nikdy žádnou chybu nepsalo, pouze při projíždění těch "akčních členů" je položka "snímač otáček motoru" jaksi němá narozdíl od ostatních.... ...a jak jsem pochopil, tak při výpadku signálu ze snímače otáček motoru přebírá ŘJ info ze snímače polohy vačkového hřídele...což asi může být to "kopnutí" během jízdy .... Nějak se mi to teď rozpadá....běhěm půl roku nové zapalovací cívky, nový egr, výfuk, ...
-
Ahoj, možná jsem špatně hledal, ale nikde jsem to tu nenašel. Když na Vag-Com dám akční členy a spustím je, tak každý se nějak akusticky projevuje...pouze u položky "snímač otáček motoru" nepozoruji žádný projev. Chci se zeptat, jaký projev (zvuk,...) má mít testování tohoto akčního členu? Řeším totiž problém, že čas od času mi otáčky za jízdy během 1vteřiny spadnou na 0 a opět vyletí zpět = takže v autě máte pocit, jako když Vás někdo nakopne :-) 1.4 16V 55kw BBY předem díky za odpovědi.Tomáš.
-
Ahoj, ještě se chci zeptat, jestli někdo nemá zkušenost s (pravděpodobně čínskou) replikou masek...stojí mezi 600-800kč. Pokud má někdo zkušenost tak budu rád za radu, jestli to má vůbec smysl pořizovat?
-
Ahoj, chtěl bych se jen zeptat, jestli pasuje maska z FI facelift (2005) na FI před faceliftem (-99). Tušim, že asi ne,ale raději se zeptám. Podařilo se mi trefit v noci srnce v 90km/h...takže předek auta je po smrti
-
A nějaký konkrétní typ, kdo nebo kde by se takováto úprava softweru dala provést? Předem díky.
-
Ahoj, nevíte jestli jde nějak elektronicky odpojit EGR ? Mam ho už dva roky zaslepenej na motoru 1.4 16V 55Kw BBY, jen ta kontrolka na mě furt svítí ale popravdě mě to nechává klidným, akorát už mě nebaví furt vysvětlovat když někoho vezu co s tim autem mam! Jinak před zaslepením škubal mezi 1800- 2500ot/min., pak jsem ho zaslepil a je klid....se spotřebou to nijak nehnulo a na STK prošel na 1* Žádné divočiny jako přechod do nouzového řežimu atd. jsem za tu dobu ani jednou nepozoroval!
-
Ahoj, ...jezdim pravidelně trasu Jičín-Hradec Králové = cca.50km ...poslední tři plné nádrže jsem bral v Jičíně u Tesca ten 95plus....netvrdim, že se mi z auta stala raketa ale všiml jsem si, že mi klesla na té trase spotřeba o cca. 0,4l .....jezdim na pohodu, auto nijak extra nehonim, takže pochybuju že by mi o tolik zlechkla noha
-
Ahoj, po dlouhé době jsem navštívil toto fórum a přečetl si tento skvělý návod. Musím poděkovat autorovi a pochlubit se svým výsledkem! Auto jsem nekupoval nové a na světlech to bylo dost znát, nejspíš jezdilo často do myčky nebo nevim! Původní stav světel před renovací je vidět na fotce č.1. , poté jsem postupoval dle návodu a před použitím "xerapolu" vypadala světla dost děsivě (viz. foto 2). Od těď mi nezbývalo nic jiného než věřit tomu zázračnému přípravku ... na výsledek se můžete podivát na zbylých fotkách, vypadají jako nová...krásně se lesknou a auto má hned ze předu hezči vzhled! Ještě jednou díky za tento návod a mohu všem vřele doporučit!!! PS: Návod jsem si přečetl toto úterý ráno a hned z netu objednal xerapol, bylo asi 11:00.....a druhej den přesně v 11:00 u mě zvonil pošťák, až jsem tomu nevěřil...
-
jj, ty malé černé věcičky které zakrývají ty díry (8x) v těch dvou černých lištách na střeše .....laicky řečeno
-
Ahoj, je tu někdo chytrý s etkou a řekl by mi kód záslepek (nebo jak to má škodovka pojmenované) do střešní lišty (myslim ty co už maj přípravu pro nosič)....předem děkuji! PS. jestli to tu někde na fóru je, tak "moji rádcové nenašli"
-
...klapka se mi blejská jak kulky mého psa... ...to už jsem taky zkoušel odpojit snímač otáček na vačce, ale problém je v tom že to na volnoběh neudělá vůbec nic ... motor bez mrknutí a jakýchkoliv problému běží dál...a to díky druhému snímači otáček na klikovce! ...myslim si, ale že problém je v tom když je motor v tahu...tam se ten dočasný výpadek podle mě projeví tim škubnutím - a nebo taky kecáámm ...jo a jezdit s vypojeným snímačem na vačce jsem taky zkoušel, sice to neškublo ale vzhledem k tomu že to škubaní to dělá dost nepravidelně tak vim stejně prd