
-
Tempomat facelift (FII, R)
Montuje nekdo jeste tempomat do FL? Nebo na rumuna je to uz pase?
-
Kódovanie BCM u faceliftu
Custe. Koduje nekdo a podival by se, zda by sel tempomat? Severni morava. Mam rooma po FL. Diky
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
Mam 266t najeto, 2002 rocnik a prahy pod blatnikama jsou nakasi. Az skonci STK pujde do srotu.
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
47kw je lepsi a vydrzi vice nez 40kw. Hlavne hodit oko na prahy a hlavne predek prahu , kde se rad udrzuje bordel , vlhkost a pak je tam dira jak prase.
-
Koroze
Moznosti jsou jasne , hodit do toho dost penez a cele to vymenit. Pred STK to zakryt a auto si nechat. Hodit auto do srotu. Mam to celkem podobne. Pristi rok to hazim do srotu. Oprava toho vyjde na 3/4 auta. A jak vidim ceny F2 , roomsteru , rapida. Tak to nema smysl.
- Klimatizace - nefunkční, problémy
- Klimatizace - nefunkční, problémy
- Klimatizace - nefunkční, problémy
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
Souhlas , cena toho auta oproti F3 je jinde , kdyz ted koupis auto za 600t kc , nebo toyotu za 800t km , tak tam je vse v poradu. F3 a rapidy byly vzdy tlaceny cenou co nejniz.
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
V tom mas pravdu , jen ty auta maji cca 15let v zime , v lete. Takze proste nektere veci jiz odchazeji starim , poskozena karoserie od kaminku a prahy proste dostavaji zabrat. Elektronika , ktera ktera 15let je v -20°C a v lete +60°C (v kabine) dostava na frak (vlhkost) , takze kazdy musi pocitat stim , ze ne vzdy jde vse podle planu a nekdy se neco pokaka. Bohuzel , nove auto to neni.
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
To TDI vypada pekne , ktomu ubudou starosti za LPG.
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
Bud rad , ze jsi spokojeny s HTP. U tchana po 100t km samozrejme propalene ventily. Co 15t km mu umre naka civka. Zvuk strasny , jak pusti klimu a ma v aute 3+ lidi tak do kopca , aby to clovek tlacil. Na 80km denne , ani za nic. Spotreba jak moje 1,4 na delsi trasy. U HTP je to loterie a v bazarech jsou spis ty auta pred smrti. Proto pokud HTP , tak jedine 47kw a zmerit hned tlaky ve valcich. Menit casto olej a neutahat na dalnici. Ano po 150t km jsem mel praskle tesneni pod hlavou , vyresene pred barakem za babku.
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
Hm tak to sry , to je jine kafe. Na 80km denne bych teda tez volil naftu nebo lpg. 1,4mpi LPG (ale tech v peknem stavu je fakt malo a banda si to drzi a vi proc). Nebo teda sdi ale tech je tez malo , spis koukni na tdi. Mas tam sice turbo navic , ale nebal bych se toho. Vali se toho vsude hodne a opravi to kazdy. Dvouhmotku to nema a dpf tez ne. A na tu spotrebu to jede fakt dobre. Jak vlezu do tdicka z mpicka , tak jsem jak v nakem formuli. Tu doporucuji.
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
Jo 47kw je lepsi o tom , zadna. Ale 4valce jsou 4valce , lepsi zvuk a spolehlivost je porad jinde. V tomto pripade , kdy je na vyber fakt stovky peknych fabii , bych sel jen do 1,4mpi nebo.1,9tdi. (Dehet na dlouhe trasy a taha pekne)
-
Koupě ojeté Fabie I - poraďte
Ja bych mohl tez vypravet o HTP 40kw a dik , uz nikdy. Ted mam 1,4mpi , 50kw 255t najeto a je to zcela neco jineho. Naftu a SDI bych nebral ,.dlouho nez topi , hruza zvuk , nejede to , tezky motor na napravu.