Jump to content

Hurec

Uživatel
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

18 Good

About Hurec

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 04/24/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne podtlak , ale myslel potenciometr. Ne vnitrnim okruhem se klima nevypne , funguje dal. Tuto chybu mam tez , mam KO motorek , ale neresim.
  2. Ja v F1 combi. 1,4 8V 50kw , elektrospojku podle me mam , pri zapnuti tlacitka sepne az to je slyset do kabiny. Ale muzes to mit jinak podle motorizace. Je mi divne , ze podle kanalu 2 ti kompresor jede.
  3. Pri zapnuti tlacitka se ozve sepnuti spojky klimy? Jento takove cvaknuti slysitelne.
  4. Souhlas , cena toho auta oproti F3 je jinde , kdyz ted koupis auto za 600t kc , nebo toyotu za 800t km , tak tam je vse v poradu. F3 a rapidy byly vzdy tlaceny cenou co nejniz.
  5. V tom mas pravdu , jen ty auta maji cca 15let v zime , v lete. Takze proste nektere veci jiz odchazeji starim , poskozena karoserie od kaminku a prahy proste dostavaji zabrat. Elektronika , ktera ktera 15let je v -20°C a v lete +60°C (v kabine) dostava na frak (vlhkost) , takze kazdy musi pocitat stim , ze ne vzdy jde vse podle planu a nekdy se neco pokaka. Bohuzel , nove auto to neni.
  6. To TDI vypada pekne , ktomu ubudou starosti za LPG.
  7. Bud rad , ze jsi spokojeny s HTP. U tchana po 100t km samozrejme propalene ventily. Co 15t km mu umre naka civka. Zvuk strasny , jak pusti klimu a ma v aute 3+ lidi tak do kopca , aby to clovek tlacil. Na 80km denne , ani za nic. Spotreba jak moje 1,4 na delsi trasy. U HTP je to loterie a v bazarech jsou spis ty auta pred smrti. Proto pokud HTP , tak jedine 47kw a zmerit hned tlaky ve valcich. Menit casto olej a neutahat na dalnici. Ano po 150t km jsem mel praskle tesneni pod hlavou , vyresene pred barakem za babku.
  8. Hm tak to sry , to je jine kafe. Na 80km denne bych teda tez volil naftu nebo lpg. 1,4mpi LPG (ale tech v peknem stavu je fakt malo a banda si to drzi a vi proc). Nebo teda sdi ale tech je tez malo , spis koukni na tdi. Mas tam sice turbo navic , ale nebal bych se toho. Vali se toho vsude hodne a opravi to kazdy. Dvouhmotku to nema a dpf tez ne. A na tu spotrebu to jede fakt dobre. Jak vlezu do tdicka z mpicka , tak jsem jak v nakem formuli. Tu doporucuji.
  9. Jo 47kw je lepsi o tom , zadna. Ale 4valce jsou 4valce , lepsi zvuk a spolehlivost je porad jinde. V tomto pripade , kdy je na vyber fakt stovky peknych fabii , bych sel jen do 1,4mpi nebo.1,9tdi. (Dehet na dlouhe trasy a taha pekne)
  10. Ja bych mohl tez vypravet o HTP 40kw a dik , uz nikdy. Ted mam 1,4mpi , 50kw 255t najeto a je to zcela neco jineho. Naftu a SDI bych nebral ,.dlouho nez topi , hruza zvuk , nejede to , tezky motor na napravu.
  11. U takto stare vrany bych km resil jako posledni. Lepsi je stejne , kdyz se s autem jezdi , nez kdyz stoji pred barakem a jezdi se je do kaufu a do lidlu se studenym motorem.
  12. Ja si jedu podle sebe a jsem zvyknuty , ze dost lidi me v F1 podcenuje a rekne si , jaj naky stary dedko jede. Pak na to slapnu a kolikrat slo videt , jak se snazi semnou zavodit. Hlavne takove firemni F3 (pod kapotou asi snad 1,0mpi) a O3 (na to auto snad 1,2tsi ci 1,0tsi) a frkk a jsem pryc. Me to prave bavi :-) Jo nejvetsi pohodu zazivam , kdyz jedu s kamosem na trial s zvednutym jeep cherokee. Ten masivni zpevneny predek za zadnim zrcadkem = banda uhyba :-D Bohuzel nejvetsi hovada vidim hlavne v supovi a octavkach. Tam vetsinou sedi nadlidi.
  13. Jo mel jsem to same. Prvni co je , tak muzes poradne vycistit ten plast s mrizkou , co je na cidlo v interieru. Pote nejlepe valit vzduch treba na okno a na nohy. At je nejvice ovlivnene prave to cidlo teploty interieru. Pote pres vag zjistis , jake ti cidla ukazuji teploty v interieru a teplotu vhaneneho vzduchu do interieru. Ale na 90% mas ko servo pro klapku michani studeneho a tepleho vzduchum. Nekdy jeste pomuze udelat zakladni nastaveni , nebo servomotor demontovat , otevrit a prostrikat konktaktolem drahu potenciometru. Nove servo stoji dost no. :-/ od te doby mam , ale klid.
  14. No pokud to chces co nejlevneji , tak vag , nacist chybu , ktere cidlo to dela. Pak najit cidlo abs a vymenit. (Vetsinou se to stejne odvrtava). Pokud to dela porad , muze byt KO kabelaz , nebo snimace v naboji. Nakonec se muze stejne stat , ze das vic penez nez v servise.
  15. Mas v haji nake cidlo. Ktere , zjistis podle nacteni chyby v RJ. Cidlo dava spatne info RJ , ktera si mysli , ze kolo je ve smyku a proto pousti brzdu na ABS. Az po delso dobe zjisti , ze je porucha a RJ vypne system ABS (pak sviti ta kontrolka).
×
×
  • Create New...