-
Zvyšená spotřeba benzinu.
regulator nejde nijak zdiagnostikovat pres VAG, muzes akorat zkontrolovat podtlakovou hadicku na tesnost, aktualni tlak prectest jedine pripojenim manometru rozpojenim hadic za pal. cerpadlem.
-
Lambda sonda
potvrzuji, jednou za cas je dobre protahnout auto pri vyssich otackach a vetsim zatizeni a spalit usazeniny na lambda sondach.
-
Zvyšená spotřeba benzinu.
Jako prvni me napadlo cidlo teploty motoru, jako druhe termostat a jako treti prekontrolovat regulator tlaku paliva na palivove liste, tlak by mel byt 2,5 (volnobeh) a narustat az na 3,5Bar tusim
-
Octavia 1.6 MPI 75KW - Pomalá reakce plynu
zkusil bych zkontrolovat pojistku c.43 (10A-cervena) v pojistkovem boxu vlevo u ridice, vyhriva obe lambdy
-
Elektronicky termostat
Zdravim, rozsypal se mi nedavno termostat (motor se pomalu ohrival, pri castecne zatezi se ani nedostal na 90st). Skrin termostatu byla ok, tak jsem jen koupil hrdlo termostatu (nemecka prvovyroba). Parametry termostatu jsou stejne jako puvodni (vnitrni odpor topneho dratu cca 15ohm). Motor se dostane na 90 tak ja mam, ale kdyz jsem sledoval data z Vagu, vetsinou je pozadovana teplota na vystupu z motoru 109,5C a pak uz je videt jak RJ zacne vyhrivat termostat. Ale je to takove tezkopadne, protoze obcas jsem zahlidl teplotu motoru 112-114C no a na budiku uz je to videt taky, i kdyz se to za chvili vrati na 90C- budik (realna teplota 109). Predtim jsem si takoveho chovani nevsiml. Mimochodem, budik ukazuje 90C pri realne teplote 70-110C, aby to hezky vypadalo pro ridice Dalsi vec co jsem zaznametal, kdyz nastavim topeni do krajni polohy, RJ pozaduje nyni teplotu motoru 96C a motor se nad 100 skutecne nedostane, RJ vyhriva termotat jak ma, tady system funguje jak ma.
-
Svítící kontrolka elektroniky motoru - systém kontroly výfukových plynů
Co si vzpominam, tak hadice odvetravaci pred klapkou byla vzdy trochu potekla olejem, ale hlavne klapka byla zasrana. To ale bylo jeste pred zaslepenim EGR. Asi to nebude tak horke s tim odlucovanim oleje a to tvoje reseni bude fungovat ke spokojenosti.
-
Svítící kontrolka elektroniky motoru - systém kontroly výfukových plynů
Velmi zajimavy poznatek, dobra prace Nepozorujes ted vyssi spotrebu oleje, ta hadice puvodne fungovala i jako odlucovac oleje jestli se nepletu
-
Cuká motor 1.6 55kw
tak pokud byl narust teploty linearni a neprerusovany, tak pak by i cidlo melo byt ok bavime se o motoru AKL 74kW? Ten ma teda cidla dve, impulzni snimac na klice mas zkontrolovany, tak jeste koukni na halluv snimac na vackove hrideli jestli ten je ok, stejne muzes jenom zkontrolovat napajeni, kostru, prubeh signalu spolecne se signalem kliky a jejich vzajemne polohy bez osciloskopu stejne nezkontrolujes, kdyby jsi byl z Brna, tak bych ti to zmeril
- Cuká motor 1.6 55kw
- Cuká motor 1.6 55kw
- Cuká motor 1.6 55kw
- Cuká motor 1.6 55kw
-
Cuká motor 1.6 55kw
Sam jsem se s tim zatim nesetkal, ale spravne by se cteni pameti zavad melo provadet s motorem ve volnobehu, nevim co se honilo v hlavne autorum programu RJ, ale je klidne mozne se v tvem pripade se predpoklada ze ctes pamet zavad a motor se toci, pokud ne automaticky ti to tam vyhodi zadny signal od snimace kliky
-
Baterie.......je KO nebo je problém někde jinde?
to spis vypada na problem se starterem, nejspis nejaky zkrat, vymontovat, nechat zkontrolovat
-
Špatný start ohřátého motoru po delším stání
tak pak muze byt na vine jenom netesny vstrikovac, smes je tak bohata ze motor nenaskoci, kdyz tam pustis vic vzduchu, smes se ochudi, i kdyz mas vstrikovace zkontrolovane, za urcitych podminek (teplota motoru, teplota paliva, systemovy tlak) muze byt i kratkodobe vstrikovac netesny