Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

chase

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. regulator nejde nijak zdiagnostikovat pres VAG, muzes akorat zkontrolovat podtlakovou hadicku na tesnost, aktualni tlak prectest jedine pripojenim manometru rozpojenim hadic za pal. cerpadlem.
  2. chase odpověděl na jboruta's téma v Motor 1.4 MPI
    potvrzuji, jednou za cas je dobre protahnout auto pri vyssich otackach a vetsim zatizeni a spalit usazeniny na lambda sondach.
  3. Jako prvni me napadlo cidlo teploty motoru, jako druhe termostat a jako treti prekontrolovat regulator tlaku paliva na palivove liste, tlak by mel byt 2,5 (volnobeh) a narustat az na 3,5Bar tusim
  4. zkusil bych zkontrolovat pojistku c.43 (10A-cervena) v pojistkovem boxu vlevo u ridice, vyhriva obe lambdy
  5. Zdravim, rozsypal se mi nedavno termostat (motor se pomalu ohrival, pri castecne zatezi se ani nedostal na 90st). Skrin termostatu byla ok, tak jsem jen koupil hrdlo termostatu (nemecka prvovyroba). Parametry termostatu jsou stejne jako puvodni (vnitrni odpor topneho dratu cca 15ohm). Motor se dostane na 90 tak ja mam, ale kdyz jsem sledoval data z Vagu, vetsinou je pozadovana teplota na vystupu z motoru 109,5C a pak uz je videt jak RJ zacne vyhrivat termostat. Ale je to takove tezkopadne, protoze obcas jsem zahlidl teplotu motoru 112-114C no a na budiku uz je to videt taky, i kdyz se to za chvili vrati na 90C- budik (realna teplota 109). Predtim jsem si takoveho chovani nevsiml. Mimochodem, budik ukazuje 90C pri realne teplote 70-110C, aby to hezky vypadalo pro ridice Dalsi vec co jsem zaznametal, kdyz nastavim topeni do krajni polohy, RJ pozaduje nyni teplotu motoru 96C a motor se nad 100 skutecne nedostane, RJ vyhriva termotat jak ma, tady system funguje jak ma.
  6. Co si vzpominam, tak hadice odvetravaci pred klapkou byla vzdy trochu potekla olejem, ale hlavne klapka byla zasrana. To ale bylo jeste pred zaslepenim EGR. Asi to nebude tak horke s tim odlucovanim oleje a to tvoje reseni bude fungovat ke spokojenosti.
  7. Velmi zajimavy poznatek, dobra prace Nepozorujes ted vyssi spotrebu oleje, ta hadice puvodne fungovala i jako odlucovac oleje jestli se nepletu
  8. tak pokud byl narust teploty linearni a neprerusovany, tak pak by i cidlo melo byt ok bavime se o motoru AKL 74kW? Ten ma teda cidla dve, impulzni snimac na klice mas zkontrolovany, tak jeste koukni na halluv snimac na vackove hrideli jestli ten je ok, stejne muzes jenom zkontrolovat napajeni, kostru, prubeh signalu spolecne se signalem kliky a jejich vzajemne polohy bez osciloskopu stejne nezkontrolujes, kdyby jsi byl z Brna, tak bych ti to zmeril
  9. Tak pak bych se jeste podival na cidlo teploty, je zdvojene, muze ukazovat v pristrojovce spravne, ale do RJ mohou jit uplne jina data, preventivne vymenit, neni to zase takova palka http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/059919501.html
  10. nic pokazis tim kdyz rozdelovac spolecne se snimacem od oleju ocistis, tady olej nema co delat ...aha myslel jsem ze se bavime o motoru 1.6 55kW AEE
  11. u tohoto motoru je tusim halluv snimac na rozdelovaci, takze dobre dostupny, vsak jsi ho promeroval, jiny snimac otacek tu neni
  12. jestli mas signal i snimac promereny, pak bych se zamerit na vizualni kontrolu impulzniho kola na setrvacniku, jestli neni nejak poskozene, nebo nehaze
  13. Sam jsem se s tim zatim nesetkal, ale spravne by se cteni pameti zavad melo provadet s motorem ve volnobehu, nevim co se honilo v hlavne autorum programu RJ, ale je klidne mozne se v tvem pripade se predpoklada ze ctes pamet zavad a motor se toci, pokud ne automaticky ti to tam vyhodi zadny signal od snimace kliky
  14. to spis vypada na problem se starterem, nejspis nejaky zkrat, vymontovat, nechat zkontrolovat
  15. tak pak muze byt na vine jenom netesny vstrikovac, smes je tak bohata ze motor nenaskoci, kdyz tam pustis vic vzduchu, smes se ochudi, i kdyz mas vstrikovace zkontrolovane, za urcitych podminek (teplota motoru, teplota paliva, systemovy tlak) muze byt i kratkodobe vstrikovac netesny

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.