-
Čap skla dverí
ako vlastne "narazit" Čap skla dverí -zadnych s rusnym stahovanim (drzi sklo o stahovacku) jeden mi uz padol dovnutra dveri ....dal som dole tapacirung a sklo do dolnej polohy - nastrcil do diery ... samozrejme pri mojej sikovnosti je pr...
-
Vadné zapalovací cívky 1.2 HTP
Chcem vymenit zapalovacie cievky - poradite mi , ktoreho vyrobcu z tohto linku ? Dik
-
Průchod z motorového prostoru do kabiny
Dakujem za uprenenie terminologie :) Ale asi dostane pracu vrtacka.
-
Průchod z motorového prostoru do kabiny
rozborka palubovky je pre mna nepriechodna stacilo by to na tej pravej strane palubovky , kde je to udajne jednoduchsie - ale moze mi niekto prelozit Drewieov komentar vyssie , hlavne kde najdem to TORPEDO :) "Na straně spolujezdce to je jiné kafe, stačí trochu vycvaknout torpédo, ani se nemusí vytahovat první "čudl", co ho drží, a zevnitř po sundání kastlíku je dost místa pro najití té průchodky na hraně zvukové izolace"
-
Průchod z motorového prostoru do kabiny
Potrebujem natiahnut (2-x) ~5 mm kabel od baterie do kufra . Vie mi niekto poradit nejaky uz existujuci otvor -podla moznosti bez rozoberania palubovky. Je nejake jednoduche riesenie ? Alebo vrtat ?
-
mřížky ventilace
podarilo sa-islo to dost ztazka som si neuvedomil ,ze treba pacit vo vodorovnej rovine a nie kolmo k palubnej doske - to je skoro 45 stupnovy uhol a tym padom to kladlo zvyseny odpor. taka blbost... :)
-
mřížky ventilace
a ako sa da vytiahnut ta stredova vetracia mriezka- skusal som to pacit zboku sirokym skrutkovacom ale akosi sa jej nechce von z palubovky - nechcem nieco zlomit / urvat ?
-
Autobateria
No super , to je presne to co som potreboval. Diky za radu !
-
Autobateria
sucastou voltmetra bude vypinac. pod palubnu dosku sa asi nedostanem- garaz nemam a na parkovisku to robit nebudem.
-
Autobateria
OK. tak asi tu Vartu kupim. Udrzbove vraj dodava este nejaka bulharska firma, tak to radsej nie. Zaroven chcem do kabiny namontovat maly digitalny panelovy voltmeter (cina za 5 eur) na meranie napatia akumulatora - zapojenie na konektor s cigaretovym zapalovacom sa neosvedcilo, ukazuje uz pri malej zatazi(navigacia, autokamera) inu hodnotu nez na baterke priamo.Co je mi dost divne,ale je to tak. Da sa niekde medzi palubnou doskou a motorovym pristorom prestrcit tenky kabel bez vrtania a kde ? Napojil by som to cez poistku priamo na kontakty akumulatora.
-
Autobateria
mozete mi odporucit bateriu do Fabie ,r.v.2013, 40kW , 44 alebo 50-60 Ah- najlepsie "udrzbovu " s otvormi na dolievanie a kontrolu elytu a s ne-eko masivnymi olovenymi elektrodami (ak sa vobec este nejaka vyraba) ? mam tam 5-ty rok bezudrzbovy aku Bosch (s3/4 ? 44 Ah) a ked som dnes zapol po 2 dnoch statia (predtym som presiel asi 30 km, ale jazdim kratke trate tak 2 -x do tyzdna) ventilator, tak napatie slo z 12.0 V na 11.5 V . pri otackach dobija na ~13.5 V dumal som nad Akuma (FIAMM), alebo Exide ? Dakujem za pripadnu radu
-
Kniha Jak na to Fabia
Nemate nahodou niekto 4. vydanie ? Neda sa to nikde zohnat, ani tlacenu verziu. Automobily Škoda Fabia CZ Čtvrté, rozšířené vydání Mario René Cedrych a Jiří Schwarz · Vydavateľstvo: Grada, 2006 http://www.martinus.sk/?uItem=27251
-
Alternator 90A
mas v podstate pravdu. nove auto ale nehrozi ani nahodou - som typicka socka ..... stejne by ma zaujimalo, kolko je taka priemerna vydrz alternatora tohto typu
-
Alternator 90A
ano-je funkcny. v podstate by mi stacilo, keby sa servisak pozrel na uhliky a zberac. netusim kolko vydrzia.
-
Alternator 90A
cena je divna - obe su "originaly" = asi naozaj Valeo. Valeo z indociny... Hubo44 - niekde si pisal, ze sa v tvojom okoli predavaju za 30-50 eur ...vymontovane funkcne ? na vrakovisku som tiez videl za 50 e ,ale bol v dost biednom stave-bez moznosti odskusat hovoris ze sa moc nekazia ? staremu zatial nic nie je, ale mam o chvilu 150 000 km a niet servisu , co by sa pozrel na uhliky v akom su stave.lozisko nepocujem-ale zas nie som ziadny odbornik. ach tie moje fobie - co sa zas pokazi... v servisoch za novy bezne chcu aj > 300 eur. videl som aj 500 ! daco nenormalne